الحالة
موضوع مغلق

يسعد صباحك

عضوية الشرف
الإعجابات
4,016

مســــالخيـــــر

برنامج يقوم بتتبع وإكتشاف الأخطاء بالجهاز ويعمل على إصلاحها 0

PC Error Eliminator search your hard drive fixing various types of errors to supercharge your PC's performance and stability. It fixes PC problems that cause errors, crashing, slowness, instability and prevents them from happening again. It is diagnostics tool, identify the precise problems in your Windows registry so you can determine exactly what your PC is suffering from. Try it even if your PC is running fine so that you can prevent problems.

حمل من أحد الرابطين:

http://rapidshare.de/files/23484119/...ncity.zip.html
or
http://www.oxyshare.com/get/17322256...ncity.zip.html

تقبلوا تحياتي0

megagame

عضو ذهبي
الإعجابات
55
مشكور وبارك الله فيك فعلا يا اخي كل واحد مركب وندوز وبالاخص اكس بي لازم يكون عنده مثل هيك برنامج الانه يصلح الاخطاء

arabian knight

عضو ذهبي
الإعجابات
84
بارك الله فيك أخي الكريم يسعد صباحك و جزاك الله خيراً

soxino

عضو ذهبي
الإعجابات
4
مشكور اخى

الزيرسالم

عضو فعال
الإعجابات
0
يعطيك العافية برنامج رائع جداً سمعة عنة الكثير وكنت أبحث عنة

الزيرسالم

عضو فعال
الإعجابات
0
البرنامج مش كامل صح ؟
طيب وين الكرك الله يرضي عليك أو مافي

bo3bdo

ابو عبدالله
الإعجابات
326
بارك الله فيك أخي الكريم يسعد صباحك.

يسعد صباحك

عضوية الشرف
الإعجابات
4,016
اقتباس من: الزيرسالم
البرنامج مش كامل صح ؟
طيب وين الكرك الله يرضي عليك أو مافي
اي والله وانا خوك لأني يوم طرحت الموضوع ماحملت أساسا تعرف مو اي موضوع بيطرحه الشخص ولازم يكون عنده :D وعاد انا حملته لأني نويت اجربه وفعلا تفاجات بعدم وجود الكراك على كل لا تزعل حبيبي موجود بالمرفقات وشكرا للأخ soxino على توفير رابط اخر 0

تسلموا ياأخوان وبارك الله فيكم0

amqs

عضو ذهبي
الإعجابات
19
الأخوة الاعزاء : شكرا لكم على هذا البرنامج ولكن لدى طلب صغير . أود معرفة كيفية تركيب الكراك بالبرنامج حيث أننى فتحت البرنامج وعند تصليح الأخطاء يطلب السيريال فماذا العمل وكيف يعمل الكراك معه .

الرجاء المساعدة ، وشكرا للجميع

MoonMan

عضوية الشرف
الإعجابات
179
جزيل الشكر أخي الكريم

جاري التجربة ان شاء الله

M4Ck91V3R

عضو مشارك
الإعجابات
3
لو سمحت ممكن توضيع لتركيب الكراك علشان انا حاولت ومنفعشى

Berwari

عضو محترف
الإعجابات
1
'',

أخي الفاضل AMQS
بعد نقل الكراك الى ملف البرنامج , وافق على الاستبدال وأكيد بأنك قد عملت هذه الخطوة
الان بعد أستخدام البرنامج واعطاء امر أصلاح المشاكل سيطلب منك اما شراء البرنامج او كتابة السيريال
واختار الخيار الثاني واكتب اي اسم تريده وكذلك اي رقم او حرف تريده لا يهم وسيقبل البرنامج ما كتبت ثم اغلق النافذة وسيبدا البرنامج باصلاح الاخطاء وهذا ما حصل معي ويارب تستفيد من الشرح المتواضع

تحياتي

يسعد صباحك

عضوية الشرف
الإعجابات
4,016
بارك الله فيك أخي Berwari وحياك الله 00 عزيزي بالنسبة للطريقة اللي انت عملتها والله لاأعلم لكن بما أنك ذكرت انها نجحت فهذا شيء جميل وبصراحة البرنامج جميل جدا 00 وطبعا لزيادة الخير خيرين وردا على سؤال الأخ ،، هذا شرح مبسط لكيفية التسجيل للبرنامج وبالتوفيق للجميع0​

بداية قم بنسخ مابداخل مجلد الكراك إلى ملف البرنامج في القرص سي ،،،​

وسلامتك0
.​

M4Ck91V3R

عضو مشارك
الإعجابات
3
انا عملت زى ما حضرتك قلت وقالى ثانكيو والكلام ده كلله وعملت سكان عادى خالص ولما خلص سكان بعمل ربير لقيته بيقولى سجل تانى عملت نفس الكلام معملشى حاجه , مش عارف بقىالغلط فين بالظبط :S

يسعد صباحك

عضوية الشرف
الإعجابات
4,016
اقتباس من: lvlolto
انا عملت زى ما حضرتك قلت وقالى ثانكيو والكلام ده كلله وعملت سكان عادى خالص ولما خلص سكان بعمل ربير لقيته بيقولى سجل تانى عملت نفس الكلام معملشى حاجه , مش عارف بقىالغلط فين بالظبط :S
أهلا وسهلا بك أخي الكريم في بيتك التاني 00 عزيزي ممكن توضح أي طريقة انت عملت بالضبط ،، أقصد زي ماقال الأخ Berwari أم الطريقة اللي انا قلتها0
ودمت بخير وعافية0​

M4Ck91V3R

عضو مشارك
الإعجابات
3
لا انا اقصد الطريقه اللى حضرتك وضحتها لBerwari عملت زى ما حضرتك شارح قالى اوك وثانكيو عملت سكان طلعلى اخطاء جيت اعمل ريبير جابلى رساله كده ياما احط رقم التسجيل تانى او اضغط على الخيار التانى يفتحلى صفة نت بسجل عادى بيقولى ثانكيو ويفضل زى ما هوه مش بيعمل ريبير فا لو ممكن تشوفلى العيب من ايه او تقولى على اسم برنامج تانى بيقوم بنفس الوظيفه وانا اجيبه

amqs

عضو ذهبي
الإعجابات
19
الشكر الجزيل لكل من قام بشرح عملية تركيب الكراك بالفعل انكم اخوة اعزاء فى مساعدتكم الآخرين .

chenwi

عضو ماسـي
الإعجابات
59
بارك الله فيك

يسعد صباحك

عضوية الشرف
الإعجابات
4,016
اقتباس من: lvlolto
لا انا اقصد الطريقه اللى حضرتك وضحتها لBerwari عملت زى ما حضرتك شارح قالى اوك وثانكيو عملت سكان طلعلى اخطاء جيت اعمل ريبير جابلى رساله كده ياما احط رقم التسجيل تانى او اضغط على الخيار التانى يفتحلى صفة نت بسجل عادى بيقولى ثانكيو ويفضل زى ما هوه مش بيعمل ريبير فا لو ممكن تشوفلى العيب من ايه او تقولى على اسم برنامج تانى بيقوم بنفس الوظيفه وانا اجيبه

أخي الكريم والله زي ماشفت في الشرح هي الطريقة اللي أنا سجلت بها ولم أواجه أي مشكلة ولله الحمد
أما بخصوص برنامج مماثل فهذا شيء راجع لك وميولك لإنتقاء البرامج في أي مجال ;)

الحالة
موضوع مغلق

أعلى