الحالة
موضوع مغلق

namlessfaith

عضـو
اخى
لكنى لم اقوم بمحاولة تنزيله فى بيئة الويندز فقط لم تفتح حتى باستخدام powerIso و virtual machineالذى يرينى واجهة الاسطوانة فى الدوس لذلك بعد الرسالة المرفقة اعلاه خشيت من نسخ الاسطوانة.؟
نقطة اخرى جدالية للمعرفة الباحتة اذا كان الملف ايزو فكيف اضعه مع مع نسخة ملينوم فى اسطوانة واحدة؟
ونقطة ثالثة انا لا ابخس جهدك يا اخى بل اقدره واشكرك عليه لكن فقط اعلمك بالنتائج وهذا ما يجب ان نفعله جميعا افضل مائة مرة من عبارات الشكر بدون تجربة او استفادة.
جزاك الله خيرا
Namlessfaith

s_ballut

عضو ماسـي
جزاك الله خيرا السيدي شغال لكن ينقصه بعض التعاريف حيث انها لم تعرف المودم الذي كان يتعرف على النسخة الكلملة

ScOrPiOnE

عضوية الشرف
namlessfaith قال:
اخى
لكنى لم اقوم بمحاولة تنزيله فى بيئة الويندز فقط لم تفتح حتى باستخدام powerIso و virtual machineالذى يرينى واجهة الاسطوانة فى الدوس لذلك بعد الرسالة المرفقة اعلاه خشيت من نسخ الاسطوانة.؟
نقطة اخرى جدالية للمعرفة الباحتة اذا كان الملف ايزو فكيف اضعه مع مع نسخة ملينوم فى اسطوانة واحدة؟
ونقطة ثالثة انا لا ابخس جهدك يا اخى بل اقدره واشكرك عليه لكن فقط اعلمك بالنتائج وهذا ما يجب ان نفعله جميعا افضل مائة مرة من عبارات الشكر بدون تجربة او استفادة.
جزاك الله خيرا
Namlessfaith
اخى العزيز بارك الله فيك رأيك يهمنى طبعا وانا ارحب بالنقد ايا كان طالما انه يهدف
السي دي لا يشتغل الا من الدوس لانه بوت يعنى تعمل الفرست بوت من السي دي وتعيد تشغيل الجهاز وستجد ان السي دي سيشتغل عادى جدا

يمكنك اضافة ما تشاء من ملفات او برامج على السي دي لان مساحة الويندوز صغيره اى انه يتبقى لك على السي دي حوالى 500 ميجا ويمكنك اضافة الملفات باستخدام برنامج الـ Ultra iso واذا لم تتمكن فراسلنى لاشرح لك الطريقه

واذا كان لديك اى استفسار اخر فانا بانتظارك

s_ballut قال:
جزاك الله خيرا السيدي شغال لكن ينقصه بعض التعاريف حيث انها لم تعرف المودم الذي كان يتعرف على النسخة الكلملة
اخى العزيز تعريفات المودم انا ازلتها متعمدا وذلك عن تجربه فكروت الاتصال وخاصة المودم لكي تضمن عملها بكفاءتها الكامله وتضمن الحصول على اقصى سرعه وتجنب المشاكل كانقطاع الخط وغيره فعليك بتجنب تعريفها من الويندوز وتعريفها من السي دي الخاص بها او تنزيل التعريف الجديد من الموقع وهذا يا اخى عن تجربه مع العديد من انواع المودم

click.trouble

عضـو
:eye: hi bro thank u very mutch but there`s onley one thing !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
it says the password for unziping the folder is wrong ???????????

would u plzz send me the right pass thank u agean

god bles u.

rst1

عضو جديد
اخي العزيز الشرح واضح لكن تحميل البرنامج من الموقع لايتم ممكن طريقة التحميل لان الموقع يذهب الى رفع ملفات الى السيرفر وليس تنزيل وشكرا

frdao0

عضـو
والله يا جماعه انا لسه جديد فى المنتدى يعنى معرفش اى حاجه خالص ولو على الكلام الى هما كاتبينه يبقى قشطات اوى اوى اوى يا بشر ولو مش اد كده يبقى مش تمام وشكرا لحسن استماعكم لنا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

عبداللـه

عضـو
تسلم اخي
انا حملت 3 نسخ وندوز من صنع يديك
تسلم الايادي

the helper

عضـو
الف شكر بس انا مش عارف اعملها دونلود على الجهاز بتاعى

ashry9

عضو مميز
الاخ الفاضل والعزيز Scorpion
أولا جزاك الله خيرا وشكرا على مجهوداتك الرائعة
لكني أود أن أعلمك بأنني نزلت النسخة ونزلت اداة التجميع من الموقع(لان المرفقات لا تعمل )
ولكنها لم تقوم بالتجميع ولا اعلم لماذا ؟.!!!!!!!
فهل ممكن تعلمني كبف اجمعهم؟

bat20

عضـو
شكرا لك اخي الكريم وجاري التحميل والملاحظات بعد الانتهاء والتجربة ان شاء الله

راعي القعدان

عضو جديد
الرابط محجوب عندنا بالسعودية الرجاء وضع رابط آخر فضلا لا أمرا

koktail

عضو مميز

جزاك الله خيرا لأخى

ولكن الملف حذف انا حاولت أنزلة ظهرت ليا رسالة بتقول ان الملف تم حذفة برجاء إعادة رفعة لنا

لك خالص الشكر والتقدير

الحــلــم

عضو مشارك
للاسف لم يحلفني الحظ

الملف الاول انحذف من موقع التحميل

يعطيك الف عافيه اخوي

واذا فيه امكانيه تعرفه لنا مشكور مقدماً

تحياتي

الولهان2

عضو مشارك
الاخ العزيز شكرا علي المجخود الرائع بس الروابط مش شغالة وتقول ان الملف اتشال ممكن روابط ثانية لنفس النسخة عشان انا محتاجها جد جدا لاني بنزل ويندوز كتير ودي متخدش وقت
شكرا

hex13

عضو جديد
اخى الفاضــل ScorpioN ..جزاك الله خير الجزاء...فعــلا الاسطوانة جميلة جــدا..من كلامك
بس لو تسمح ترفعها على موقع تانى غير Badongo ..لانة سئ للغاية
ممكن ترفعهــا على
www.sendmefile.com
موقع رهيب ولة مميزات كتيرة جـــدا:wow:
وانا مستنى ردك ..عشان انا فعلا نفسى انزل النسخة الجميلة دى

أبو نواف

عضو ذهبي
أخي ياليت تشرح لنا الطريقة لكي نعملها مع وندوز عربي

updown

عضو جديد
اخي الكريم، ....

جزاك الله خيراً على مجهودك الرائع....

و لكن ارجو منك رفع النسخة على موقع اخر مثل ال egoshare.com لأنه تم حذف الروابط...

و لك جزيل الشكر...

el_saqr

عضو جديد
يا باشا انت باشا ولا باشا غير الباشا يا باشا

خالد قطب

عضو ماسـي
يا جماعة حد يرد علينا أرجوكم الروابط مش شغالة
ولكم منا كل شكر

ibrahematia

عضو فعال
مشاركة: فقط 180 ميجا مساحة نسخة Xp-sp2 وكامله وبتنزل فى 15 دقيقه بس ده غير سرعتها الع

الف شكر لك اخي العزيز على هذا الشرح ولجميع الاعضاء وبارك الله فيك

الحالة
موضوع مغلق

أعلى