الحالة
موضوع مغلق

lllBassam80lll

عضوية الشرف
الإعجابات
203
'',

اخواني في الله بارك الله بكم ودمتم لنا بالف خير .

Camtasia Studio v8.3.0

التحميل
http://www.damasgate.com/vb/t/433459/

Connect with your audience by creating interactive video tutorials, training, software demos and presentations. With full-motion recording capability that records the screen, webcam video and voice, you can produce professional-quality video presentations with small file sizes to post on the Internet, burn on CD-ROM, or deliver any way you choose in all the popular file formats.Record Record the screen in full-motion video, plus record webcam video, voice narration, and system audio. Camtasia Studio also provides a PowerPoint plug-in to effortlessly record your entire live PowerPoint presentation.Enhance Camtasia Studio puts full professional editing at your fingertips with an easy-to-use task pane. Further enhance your videos with Flash Hot Spots, Callouts, and more. Publish Camtasia Studio adds a professional touch with easy-to-use tools to add menus, title screens and a table of contents to your videos. With support for all the popular video file formats, you can easily publish your videos online or on CD-ROM: AVI Macromedia Flash (SWF) Macromedia Flash Video (FLV) Windows Media (WMV) Quicktime (MOV) Real Media (RM) Executable (EXE) Animated GIF.

بارك الله بكم اخواني ودمتم لنا بالف خير أتمنى لكم التوفيق ولاتنسونا من دعائكم الصالح أخوكم في الله بسام​

Galileo

عضو محترف
الإعجابات
107
مشكور على البرنامج الجميل :)

I-HSSAN

عضوية الشرف
الإعجابات
1,339
برنامج خطير في تسجيل الشروحات بالفيديو واضافة التعليق عليها كتابة وصوتا
بارك الله فيك اخي بسام على هذا البرنامج

تقبل خالص التحية والتقدير

Akram Elsaiegh

عضو ماسـي
الإعجابات
21
شكرا أخى الحبيب على هذه النسخه الجديده من هذا البرنامج الضرورى فأنا أستخدمه فى عمل الشروحات وهو برنامج رائع فعلا .
تقبل تحياتى:)

sikovluv

الوسـام الماسـي
الإعجابات
63
ألف شكر أخي الحبيب بسام

يسعد صباحك

عضوية الشرف
الإعجابات
4,016
بارك الله فيك اخي 0

مشكور وعساك عالقوة دوم يارب0