الحالة
موضوع مغلق

shoOk

الوسـام الذهبي
salamo 3alykom
ktret el bramej wo sar badha acceletor turbo0

With more than 107 million registered users worldwide, Download Accelerator Plus (DAP) is the leading download manager. It leverages patented technology, ease of use, and rich features including multiconnections for optimal downloads from most responsive servers, automatic recovery from lost connections and errors, AlwaysResume (when standard resume is not supported), scheduling, and automatic hang-ups. DAP integrates with Internet Explorer, Firefox, Netscape, and other browsers, and is available in 10 languages. It also is 100 percent spyware-free and enjoys industry-wide recognition from Norton, Ad-Aware, eTrust PestPatrol, Spyware Doctor, and McAfee.

Version 7.5 features higher speeds and broadband optimization, a new design with a rich-graphic speed panel, the ability to preview rich-media files as you download them, and a list of the most popular downloads by DAP users.

التحميل
http://www.damasgate.com/vb/t/315736/

arabianhorse

موقوف
شكرا يا الحبيب .

بس والله لو وايش يصير ما راح أحمل هالبرنامج . كله تجسس وهو صناعه يهوديه .

مجرد تعبير عن الراي في البرنامج . ودمت سالم

بن هجر

عضو فعال
شكرا لك وجاري التحميل

Egy_7aker

عضوية الشرف
شكرا لك اخى الحبيب على البرنامج و انا انصح الجميع ببرنامج internet download manager لانة يعمل ايضا مع موقع الرابيد شير و ميجا ابلود " مع ملاحظة انة مفيش resume " :)

dodideebo

عضو مميز
بارك الله فيك

shoOk

الوسـام الذهبي

الاخ ارابيان هورس والاخ بن هجر والاخ ايجي حاكر " ما بعرف ليش دايما بتزكر هاني شاكر " :p والاخ دوديديبوتسلمولي وشكرا على الردود
تحياتي

arabianhorse

موقوف
أخي و أستاذي أيجيبشين ماك .

برنامج إنتر نت داون لود منجر . يدعم الريزيوم من موقع ريبشير .

ودمت بخير

Egy_7aker

عضوية الشرف
اقتباس من: arabianhorse
أخي و أستاذي أيجيبشين هاك .

برنامج إنتر نت داون لود منجر . يدعم الريزيوم من موقع ريبشير .

ودمت بخير
تفضل اخى الحبيب الصور بانتظارك :1016:

هنا اثناء التحميل فى البداية

بعد الضغط على cancel و اعادة التحميل مرة اخرى سوف تظهر هذة الرسالة ;)

و كل عام و الجميع بخير :1002:

soxino

عضو ذهبي
بالتجربة
Internet download manager
Internet download accelerator

و سيتم تجربة هذة النسخة الجديدة
ماذا عن خبراتكم فى هذا الموضوع

maboughariou

عضو ماسـي
الله يعطيك العافيه تسلم

الحالة