الحالة
موضوع مغلق

abubahaa

عضو مميز
الإعجابات
1
EyeCU v2.2 Professional

EyeCU turns your existing PC camera into a full-featured video surveillance system. The program utilizes proprietary analysis techniques to detect motion in the images captured by your camera. If motion is detected* EyeCU can play a custom sound notification and save the detection images. In addition* the e-mail notification feature will automatically connect to the Internet and send captured images to any e-mail address you would desire. EyeCU even works in "silent mode" while your screen saver is running* quietly capturing images without playing a sound notification

التحميل​

معلومات التسجيل​

SEND: V0E4LVV4
Key: 6N6YMO7EYY7​

يسعد صباحك

عضوية الشرف
الإعجابات
4,017
حياك أخي أبو بهاد الف شكر على البرنامج بس ياليت تتأكد لي من الرابط 00 يعطيك الف عافية0

awwase

عضو مميز
الإعجابات
0
و رحمة الله و بركاته

بارك الله فيك أخي الكريم على هذا البرنامج الرائع . ، أخي يسعد صباحك... كل اللي عليك انك تنسخ الرابط الموجود في الموضوع و تلصقه في شريط العنوان في المتصفح و راح يبدأ التحميل بإذن الله :cool:

I-HSSAN

عضوية الشرف
الإعجابات
1,339
بارك الله فيك اخي الكريم على هذا البرنامج وهو عبارة عن برنامج نظام مراقبة للكمير وهو يمتلك تقنية اكتشاف الحركة وهو ايضا يقوم بارسال تنبيهات بواسطة لبريدك الإلكتروني

الخفاق

عضو جديد
الإعجابات
0
جزاك الله خير

abubahaa

عضو مميز
الإعجابات
1
بارك الله فيكم
وشكرا لمروركم الكريم

ashraf2004