الحالة
موضوع مغلق

فتى السيح

عضو جديد
أولا مشكوووووووووووووور أخوي على الموضوع المميز بس ممكن طلب؟؟؟؟؟إذا ممكن أحد يرفع هذا الويندو إلى موقع أخر أسرع في التحميل لأن الوصلات بطييييييييييييييييييييييييئة وايد ومشكوووووووووووور مرة أخرى(أرجو الرد السريع)

elrebab

عضـو
مشكور يا اخ الفاضل بس يا اخي الموقع مش شغال ممكن شرح مفصل ازاي اعمل دونلود علي ايه موقع وجزاء الله كل خير اخوكم محمود الرباب
فني تركيبات ديشات وشبكات مركزية

abouelhassan

الوسـام الذهبي
بارك الله فيك اخى ممكن الرفع على موقع اخر غير الرابيد شير والميجا اب لود شكر وتقدير

fly2sky

عضو مميز
اخي شكراً
الروبط لا تعمل :(

Peter Pan

عضو مميز
أكيد أخي الكريم الروابط لن تعمل لأن لها هذه المشاركة قرابة السنة تقريباً...:( هداك الله والله لو لدي هذه النسخة لكان رفعتها لك لكن العذر والسموحة منك:)

تحياتي لك:)

rawhi 019

الوسـام الماسـي
بارك الله بكم أخواني على عرضكم هذا الويندوز ها هنا
لكن مشكلته تكمن في انه على الميجا
ادعو لكم بالخير وادعو لمن رفعه ايضا بأن يجزيه الله خيرا

ibm2006

عضـو
تسلم يا اخي فيصل ربنا يبارك فيك

ACE_SAMIR

عضو جديد
لا اعرف طريقة اشكرك بها سوى العاء لك شكرا اخى الكريم

elsayed seleim

عضو فعال
شكرا لصاحب الموضوع وبالنسبه لكل واحد ال انه حمل النسخه من على ميجا ابلود لامؤخذه فى الكلام انه بيضحك علينا والمفروض التأكد من صحة الكلام قبل وضع الموضع وخصوصا فى الروابط علشان أنا جيت احمل من ميجا أبلود لاقيت ان فيه لينك موش نافع واللينك هوه ده http://www.megaupload.com/?d=35FKWAJZ وموجود الرساله دى This file has expired due to inactivityبالذمه ازاى نزلتوا النسخه والملف باااااااايظ اعزرونى نا بقول ده من ضيقى وعلشان أحزر الناس اللى بتنزل وكمان اعزرونى انا قضيت عطلت الأسبوع فى تنزيل والأخر تطلع لينك فيها موش شغال وكمان بقيلى الملف ده بس وتحياتى لكم وياريت لو تعيدو النظر فى الموضووووووووووووووووووووووعوأتمنى لكم المزيد من التقدم

Yazen

عضو جديد
Thanks al lot brother

dlemi1958

عضـو
مشكوووور ياخي الله يعطيك العافيه

S_Prince

عضو مميز
DOWNLOAD WITH PREMIUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HOW CAN I GET IT !!!!!!!!!!!!

الحالة
موضوع مغلق