الحالة
موضوع مغلق

saloom

عضو محترف
How to make the CD<br><br>Unzipped* there should be an ISO image file (cd??????.iso). This can be burned to CD using whatever burner program you like* most support writing ISO-images. Often double-clikcing on it in explorer will pop up the program offering to write the image to CD. Once written the CD should only contain some files like "initrd.gz"* "vmlinuz" and some others. If it contains the image file "cd??????.iso" you didn't burn the image but instead added the file to a CD. I cannot help with this* please consult you CD-software manual or friends.<br><br>The CD will boot with most BIOSes* see your manual on how to set it to boot from CD. Some will auto-boot when a CD is in the drive* some others will show a boot-menu when you press ESC or F10/F12 when it probes the disks* some may need to have the boot order adjusted in setup.

http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/cd050303.zip

m9m888

عضو محترف
ياريت شرح البرنامج وماهي فائدته لو تكرمت

alhoodhod

الوسـام الذهبي
بارك الله فيك أخي الكريم saloom
أخي m9m888 الواضح من عنوان البرنامج انه سيدي ذاتي الأقلاع يستخدم لتغير أو تعديل وندوز باسوورد .

SLIM SHADY

عضوية الشرف
بارك الله فيك أخي saloom

egyptian hak

عضوية الشرف
الف شكر اخى العزيز

Dalsafeen

عضو مميز
يا أخي تسلم و تعيش على هذا الموضوع القيّم و البرنامج الروعة

ولكن هناك طريقة و اعدادات يجب أتباعها لتغيير الباسوورد و طرق في الوندوز 2000 تختلف عن ال أكس بي و اعتقد الطريقة موجودة في موقع البرنامج الاصلي و طريقة ايضا لنسخ الملف على السيدي

سوليد سنيك

مشرف سابق
بارك الله فيك

Mr_S@BER

عضو جديد

[grade="00008B FF6347 008000 4B0082"]

مشكووووووووووووووووووووووورررررررررررررر

[/grade]

الحالة
موضوع مغلق

أعلى