الحالة
موضوع مغلق

Enough

عضوية الشرف
Reallusion Effect3D 1.1

برنامج رائع لمحبي الغرافيك والتصميمات الثلاثية الأبعاد

Effect3D is a powerful editing tool that lets you create professional looking 3D objects* add animation* and use a wide range of 3D effects. Effect3D's Power Wizard does the work for you* so whether you're a novice or a Webmaster you'll be producing stunning artwork in minutes. If you're running short of ideas* browse Effect3D's 3D-Magic archive where you're guaranteed to find inspiration-and the right image! Over 500 models are cleverly categorized for easy browsing and with over 70 behavioral Bio-Morph animation's to choose from; Effect3D gives you the freedom to create uncompromising images limited only by your imagination! Using the most advanced animation technology* Free-Form Deformation (FFD) Effect3D can make 3D models bow* dance* or even do the hula-hula! Effect3D can also create dynamic 3D models by RTS animation so models can move back-and-forth* float* or rotate. Just let the Smart Wizard walk you through the easy-to-follow process of applying the animation you want* and watch as Effect3D transforms models into lifelike interactive clipart.

نزل هذا البرنامج الجميل من الرابط التالي

تم تحديث الرابط هنا
http://www.damasgate.com/vb/t/50/

مع تمنياتي للجميع بالتوفيق

gareib

عضو ماسـي
الله يعطيك العافية

Enough

عضوية الشرف
شكرا جزيلا أخي العزيز gareib على هذا الحضور الرائع، تقبل تحياتي

New star

Administrator
طاقم الإدارة
برنامج رائع اخي الحبيب ابو غيث يمكن الكتابة ووضع اشكال تري دي متحركة على الصور و تحكم كامل بالالوان والحركة ... . جزاك الله خيراً

دوت كوم

عضـو
مشكووووووووور

Enough

عضوية الشرف
الغالي New Star يسعدني سماع رأيك السديد حول هذا البرنامج، شكرا جزيلا على هذه الزيارة الجميلة، تقبل التقدير والمودة
الأخ العزيز دوت كوم أشكرك بحرارة على وجودك الكريم، تقبل تحياتي الحارة

الكميل

عضو مميز
شكرا جزيلا أخي العزيز Enough

zimaszimas

مشرف سابق
بارك الله بكم أخي الغالي بوغيث وجزاكم عنا كل خير

جعلها الله بموازييين اعمالكم

أخوكم

zimaszimas

Abohisham

عضـو
بارك الله فيك أخي الكريم وشكرا لك.

ashraf2004

الوسـام الذهبي
ألف شكر ... جزاك الله كل خير.

john_silver

عضو مشارك
جزاك الله كل خير

Abu Aasem

Abu Aasem

مشرف قسم الماك
جزاك الله خيرا

egyzero

الوسـام الذهبي
جارى التنزيل ...شكرا جزيلا

dkuala

عضو مميز
الف شكر

SHMAK

عضو فعال
ألف شكر لك يا غالي .. تحياتي .. ;)

Enough

عضوية الشرف
الأخوة الأعزاء zimaszimas و الكميل و Abohisham و ashraf2004 و john_silver وAbu Aasem و egyzero و dkuala و arfarf تقبلوا امتناني العميق لحضوركم المهم، مع تحياتي الحارة

الحالة
موضوع مغلق

أعلى