الحالة
موضوع مغلق

Egy_7aker

عضوية الشرف
#1


انظروا الصورة :D




:read:
 

roma

عضـو
#2
هههههههههههههههه
عليك شويه حاجات بس انا اعتقد اني اطول منه
 

Egy_7aker

عضوية الشرف
#3
ههههههههههههههههههههه

شكرا لك اخى رامى على المرور .
 

rmah

عضو ذهبي
#4
كل طويل ............. وكل قصير ................

اكمل العبارات على حسب مزاجك
 

Egy_7aker

عضوية الشرف
#5
اممممممممممممم .................. اشك فى الامر :rolleyes:
 

mancy1st

عضو مميز
#6
WOW

اي دة كولوا بس لية حرام هههههههههههههه :party4:



هذا شغلانتة واحد فقط لا غير :computer_ هههههههههه



يجري ورة الحرامية هههههههه مش هيفلتوا منة لو كان صروخ :thumbs-up




مع السلامة

:bye:
 

عبير

مشرفة سابقة
#7
سبحان الله



ليتك ذكرت طولة للمقارنة بينه وبين بعض أطول رجل فى العالم لأنى شاهدت مرة خبر فى التلفزيون عن رجل كرواتى هو الأطول على الإطلاق ولست أذكر كم طوله حتى أنه عندما يقف بجانب الحافة كبيرة الحجم فعليه أن ينحنى حتى يستطيع دخولها (تـخيل :rolleyes: )

والله أعلم
 

small fox

عضو مميز
#8
ياعم ده عنده كساح ورغم طوله ده مش عارف يسند طوله
بس كل واحد متعقد من الطول ويشوف الصوره دي يقول : انا مش قصير اوزعه انا طويل واهبل
5 مرات قبل الاكل كل يوم وان شاء الله يكون كويس
 

حالة ملل

عضـو
#9
سبحان الله اعرف انه اللي يجوا بهالطول مابيعيشوا فتره طوويله .. بس ياترا هده المعلوومه صحيحه

يالله صح المتل اللي يقول الطوول عز ..
 

dockito

عضـو
#10
طيب مقاس جزمته كام؟
 

mody_he

عضو فعال
#11
:D انا قست طوله ما اجا شبر .طلع شبر الا شحطة.:D
 

anwar

عضو ماسـي
#12
المشكله انه صيني هههههههههههههه
 

Egy_7aker

عضوية الشرف
#13
شكرا للجميع على المشاركة و التعقيب .
 

SLIM SHADY

عضوية الشرف
#14
ههههههههههههه
هادا لازم يبيع علكة للطيارات
هههههه
شغلةو الله
تشكر أخي Egy_7aker
 

سحر الشرق

عضـو
#15
يعطيكم الف عا فية ومشكورين
:un9: :uu7: :2: :icon72: :bye:
 

فرفوشه

عضـو
#16
ما أروم أفتح كل هذا ليش ماحطيتها كلها

والسموحة
فرفوشه
 

Egy_7aker

عضوية الشرف
#17
شكرا للجميع على المرور .
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى