الحالة
موضوع مغلق

GAGA

عضو مميز
ارجوكم اي واحد يعرف دكتور امراض صدريه او ليه قريب او هو دكتور امراض صدريه و ممكن يجي البيت او اروحلوا انا يا ريت يبعتلي رساله خاصه علشان انا تعبان جدا و مش قادر اخود نفسي و بكتب بالعافيه و البخاخه مش عامله حاجه

و ادعولي لو سمحتوا

عبده بكري

عضو مميز
ألمتني اخي العزيز ارجو من الله العلي القدير أن يشفيك وللاسف الشديدانا في محافظة بعيد عنك ليتني كنت استطيع المساعدة.

Jacky

طبيب بشري
شفاك الله و ننتظر رد الاخ medhunter لعله يستطيع مساعدتك
ولكن برايي ان تراجع اقرب مختص حتى لا تسوء حالتك اكثر

abcman

عضوية الشرف
أسأل الله العظيم رب العرش الكريم أن يشفيك
ولا بأس طهور إن شاء الله
ومعذرة أخي فأنا أيضاً من محافظة الوادي الجديد يعني 600 كيلو من القاهرة يعني ربنا معاك

Egy_7aker

عضوية الشرف
:read:

تشي جيــــفارا

عضو مشارك
كل دعواتي وتمنياتي لك بالشفاء التام انشاء الله

GAGA

عضو مميز
اشكركم جميعا علي دعواتكم لي

و انا بالفعل استشرت الكثير من الاطباء الاسبوع الماضي و لكن لا احس بتحسن كبيرو لكن كلهم اجمعوا علي ان التعب في المعده و هو ما يؤدي الي ضيق النفس و انا اساسا عندي حساسيه في الصدر ( بالبلدي معدتي كابسه علي نفسي )

فالان جاري البحث عن طبيب جهاز هضمي

و ارجوكم ان تستمروا في الدعاء لي

جزاكم الله كل خير و عفاكم

medhunter

مشرف سابق
شفاك الله وعافاك يا اخي العزيز

ارسلت لك رساله خاصه و فيها تليفوني و سارشدك الي احد اهم اطباء مصر في الجهاز الهضميي

و اعتذر فانا لست من القاهره ايضا و لكني هانزل بكره عشانك و ياريت لو ممكن نرتب معاد مع بعض

و علي اقل الاحوال ساعطيك احد اكثر اطباء الجهاز الهضمي و الصدر في مصر و ادعو الله ان يشفيك و يعافيك

Egy_7aker

عضوية الشرف
مبادرة طيبة من اخ كريم و طيب . و ندعو لاخينا بالشفاء العاجل باذن الله .

GAGA

عضو مميز
الف شكر يا Medhunter و لكن لا داعي لنزولك خصيصا لي انا بكره ان شاء الله سوف اذهب الي دكتور
و الف شكر مره تانيه و شايليناك لعوزه * و انا بعت لك رساله خاصه فيها ايميلي و انا في انتظارك علي المسنجر

عبده بكري

عضو مميز
اسأل الله لك موفور الصحة والعافية بس عندي احساس انك اكلت لحمة صومالي كتير في هذا العيد. . .

GAGA

عضو مميز
انا مابكولش لحمه اساسا

الحالة
موضوع مغلق

أعلى