الحالة
موضوع مغلق
أبوأحمدهشام

أبوأحمدهشام

عضوية الشرف
التسجيل
6/4/09
المشاركات
6,388
الإعجابات
4,881
الإقامة
NETHERLAND
الجنس
Male
#1

EximiousSoft Banner Maker 5.38




برنامج EximiousSoft Banner Maker برنامج رائع لعمل التصميمات والبنرات المختلفه والتي تناسب
العديد من الاحداث بكل احترافيه واتقان .
البرنامج يحتوي علي كثير من القوالب الجاهزه والمؤثرات التي تساعد في عملك وكذلك الكثير من الخلفيات
والصور باعلي جوده تريدها .



EximiousSoft Banner Maker is a powerful software for casting banner ads, web buttons, headers and web graphics. Supports layers compose. Figure raster or vector form are permitted to be added and edited. Many preseted rich gradient style and background images and patterns can be used to fill the shape or text object. What's more: bevel, shadow is provided to create a memorable ads with high 3D effect so easily. It supports GIF, JPG and PNG formats,.

http://www.youtube.com/watch?v=zkGk3KlLER0


حجم البرنامج : 19 MB
تفعيل البرنامج : كراك وباتش
سعر البرنامج : 39.95 $
توافق البرنامج :


رابط تحميل البرنامج شامل كراك التفعيل من هنا
رابط تحميل البرنامج نسخه تنصيب وتفعيل صامت من هنا

او

تحميل أحدث اصدار من هنا
http://www.damasgate.com/vb/t/434998/



.

 

أبو عبد الرحمن

عضو فعال
التسجيل
28/2/15
المشاركات
3,912
الإعجابات
2,144
الإقامة
أرض الله الواسعه
الجنس
Male
#2
تسلم يمينك أستاذى الحبيب أبو احمد على الموضوع والشرح الممتع
فى حفظ الله ورعايتة...
 

s_ballut

عضو ماسـي
التسجيل
16/5/03
المشاركات
1,169
الإعجابات
370
#3
بعد اذنك هل يدعم اللغة العربية قبل لا نتورط
 
أبوأحمدهشام

أبوأحمدهشام

عضوية الشرف
التسجيل
6/4/09
المشاركات
6,388
الإعجابات
4,881
الإقامة
NETHERLAND
الجنس
Male
#4
أبوأحمدهشام

أبوأحمدهشام

عضوية الشرف
التسجيل
6/4/09
المشاركات
6,388
الإعجابات
4,881
الإقامة
NETHERLAND
الجنس
Male
#5

أبو عبد الرحمن

عضو فعال
التسجيل
28/2/15
المشاركات
3,912
الإعجابات
2,144
الإقامة
أرض الله الواسعه
الجنس
Male
#6
أبوأحمدهشام

أبوأحمدهشام

عضوية الشرف
التسجيل
6/4/09
المشاركات
6,388
الإعجابات
4,881
الإقامة
NETHERLAND
الجنس
Male
#7
عزمتك يا أستاذى الغالى على قص شريط أهمها على الاطلاق بس أكيد كتر الدعوات غطى على دعوتى
حصريـاً الشاملة بمعنى الكلمة إنتربرايز , و هوم , و برو WIN10 AIO...
أسف أخى عبد الرحمن والله أدخل البوابه كثير من المواضيع والدعوات يمكن فلتت منى دعوتك
وهى دعوه كريمه من أخ عزيز على قلبى أسف مره آخرى :confused::confused::confused:
أو ربما الزهايمر .........
 

أبو عبد الرحمن

عضو فعال
التسجيل
28/2/15
المشاركات
3,912
الإعجابات
2,144
الإقامة
أرض الله الواسعه
الجنس
Male
#8
أسف أخى عبد الرحمن والله أدخل البوابه كثير من المواضيع والدعوات يمكن فلتت منى دعوتك
وهى دعوه كريمه من أخ عزيز على قلبى أسف مره آخرى :confused::confused::confused:
أو ربما الزهايمر .........
لا يوجد اى داعى للأسف أخى الكبير
الموضوع حصل معايا كتير / ألاقى دعوة
و ادور فى وسط الدعوات مش لاقى ..طبعا بنرسل دعوات ونستقبل دعوات فى مكان واحد ودة مشكلة ..و حضرتك عارف وجودك فى أى موضوع بيبقى منورنا دايما و حتى لو من غير تعليق من يديك الذهبيتين
ربنا يحفظك وسائر الأهل والاحباب من الزهايمر أو غيرة أخى الغالى ..
بلاش تجيب سيرته ربنا يبارك فيك ( ساعات على رأى المثل بيكون باب السماء مفتوح )
 

أسيرالشوق

الوسـام الماسـي
التسجيل
4/7/06
المشاركات
16,256
الإعجابات
2,669
الجنس
Male
#9
الله يعطيك العافية

شكراً لك على المتابعة
 

kalaka

VIP
التسجيل
2/5/14
المشاركات
2,576
الإعجابات
1,780
#11
الله يعطيك العافية
 

HelpMe1

عضو جديد
التسجيل
20/8/15
المشاركات
7
الإعجابات
2
#12
مَشُكًوّرِ
 
الحالة
موضوع مغلق
content

أعلى