ابوهاجر

ابوهاجر

عضو مميز
تسلم ايدك جزاك الله خيرا
...........

Mr.MM

عضو مشارك
جزاك الله خيرا اخي الكريم

احمد العربي

مجموعة الإدارة
وتستاهل خمسة نجوم رغم أنف المشرفين .

Diagoo1

عضو ذهبي
تسلم حبيبي ابا معاذ . ولو انك تأخرت في الرفع :close:...

الحمد لله حملت الملف ونصبته وشغال تمام ما شاء الله عليك .
لكن عندي ملاحظة : انت حذفت قوائم التحديثات والتفعيل لكن ما تزال (تبعياتها ) موجودة.:close: وهذا لا يستقيم.
لكن الشغل اعجبني .
اتمنى لك مزيدا من التقدم والارتقاء بدرجات المعرفة والاهم من ذلك كله توفيق من الله ورضى.
.

عارف ان تابعيتها لسه موجوده بس مش شغاله متعطله بطريقه جديده وعن تجربه ولان النقطه دى مقدرتش اوصل لطريقه عملها لان المبرمج الاصلى للبرنامج للقاعده دى كان واحد صينى تقريبا او فينتامى والباقى شغلى :1016: ولو البرنامج اظهر التحديث هعتبر نفسى واخد بلوك من المنتدى :infor:

Diagoo1

عضو ذهبي
تكميلا للمفاجائات ده برنامج NET Framework 3 وده كل المنتدايات عملت الطريقه اليدويه من خلال الاسطوانه وفيه ناس كتير مش هتعرف تعمل كده او من خلال ملف cmd

فارجو من الاداره رفع الرابط مع الموضوع

http://www.gulfup.com/?l6Ci7t

احمد العربي

مجموعة الإدارة
عارف ان تابعيتها لسه موجوده بس مش شغاله متعطله بطريقه جديده وعن تجربه ولان النقطه دى مقدرتش اوصل لطريقه عملها لان المبرمج الاصلى للبرنامج للقاعده دى كان واحد صينى تقريبا او فينتامى والباقى شغلى :1016: ولو البرنامج اظهر التحديث هتعبر نفسى واخد بلوك من المنتدى :infor:
يعني افهم من كلامك انك تثق بالصيني والفيتنامي ولا تثق بأخيك الفقير العربي ؟؟:close::close:
على العموم شغل ممتاز لا غبار عليه.

Diagoo1

عضو ذهبي
يعني افهم من كلامك انك تثق بالصيني والفيتنامي ولا تثق بأخيك الفقير العربي ؟؟:close::close:
على العموم شغل ممتاز لا غبار عليه.
لا اخى الحبيب احمد احنا بنتعلم منك بردو . احنا هنضرب الصينى ده :sterb116: بس اما اطلع منه الطريقه بس :5998:
ونرفع شعار العرب وبعدين وهقولها تانى احنا بنتعلم منكم :Foil:

spag1983

spag1983

عضو مميز
سلمت يداك عافاك الله و جزاك و جعل الجنة مثواك

فريند كهربائي

عضو مميز
علي فكرة برنامج ال idm بعد التحميل اكتشف الافاست وجود فيروس اثناء قك ضغط البرنامج idm

طبعا البرناج تثبيت صامت وسوف يقال بان فيروسات تلك البرامج الصامته طيبة ولاضرر منها :5998:

الا ان الافاست قاسي ولايعترف بتلك العواطف الجياشة .

المهم ياريت يا جماعة بنفس طريقة الشرح تلك يتم شرح طريقة تحويل ويندوز 8 الي شكل الماك

... :wow:

Diagoo1

عضو ذهبي
علي فكرة برنامج ال idm بعد التحميل اكتشف الافاست وجود فيروس اثناء قك ضغط البرنامج idm

طبعا البرناج تثبيت صامت وسوف يقال بان فيروسات تلك البرامج الصامته طيبة ولاضرر منها :5998:

الا ان الافاست قاسي ولايعترف بتلك العواطف الجياشة .

المهم ياريت يا جماعة بنفس طريقة الشرح تلك يتم شرح طريقة تحويل ويندوز 8 الي شكل الماك

... :wow:
اولا الملف مش مفيرس ولا حاجه ده مولد السيريال الخاص بالتفعيل لو عاوز تخلى الفعيل باسمك مثلا هو ده اللى بيمسكه على اساس انه فيرس واى برنامج حمايه بيمسكه انه فيرس ولكن هو مولد سيريال عادى جدا
اما بالنسبه لتحويل الويندوز لشكل ماك فده برنامج عادى جدا على ما اعتقد هو باسم OS X Mavericks
تابع من هنا http://www.windowsxlive.net/os-x-mavericks-transformation-pack/

فريند كهربائي

عضو مميز
اولا الملف مش مفيرس ولا حاجه ده مولد السيريال الخاص بالتفعيل لو عاوز تخلى الفعيل باسمك مثلا هو ده اللى بيمسكه على اساس انه فيرس واى برنامج حمايه بيمسكه انه فيرس ولكن هو مولد سيريال عادى جدا
اما بالنسبه لتحويل الويندوز لشكل ماك فده برنامج عادى جدا على ما اعتقد هو باسم OS X Mavericks
تابع من هنا http://www.windowsxlive.net/os-x-mavericks-transformation-pack/

شكرا لك اخي الكريم

اسعد الله ايامك بالخير والتوفيق دائما ...

hamdy salman6

الوسـام الماسـي
جزاك الله خيرا أخى الفاضل

سامى هادى

عضو مشارك
الله يبارك لك مجهود رائع .
كنت عايز اظهر فى الاسفل شريط المعلومات الذى يظهر فيه كافة بياانات الملف عندما اضغط عليه من ( نوع الملف - الحجم - تاريخ الانشاء - ......................)

Diagoo1

عضو ذهبي
الله يبارك لك مجهود رائع .
كنت عايز اظهر فى الاسفل شريط المعلومات الذى يظهر فيه كافة بياانات الملف عندما اضغط عليه من ( نوع الملف - الحجم - تاريخ الانشاء - ......................)
دى اضافه بتكون للثيم وهبحث عنها وسوف ارفعها لك اذا وجدتها :wink:

moh_abohabeba

عضو محترف
خالص شكرى وتقديرى

سامى هادى

عضو مشارك
دى اضافه بتكون للثيم وهبحث عنها وسوف ارفعها لك اذا وجدتها :wink:
اشكرك اخى على الاهتمام والرد ونرجوا ان يوفقك الله فى ذلك

أعلى