ما الجديد

soliman ibarahim

عضو جديد
الإعجابات
0
انا تخلفت عن التجنيد لحد لما وصلت سن ال30 سنه ورحت منطقه التجنيد فى الزقازيق وعملت المطلوب واتحددلى جلسه يوم الاربعاء 1 اكتوبر ورحت الجلسه واتحكم عليا بغرامه 3200 ودفعت الغرامه واخدت الايصال لحد هنا كل الاجراءات تمام ومفيش مشكله ....
المشكله بقى ان الايصال اتغسل فى الغساله بطريق الخطاء واتبخر هو وارواق تانيه اعمل ايه انا دلوقتى وقالولى انه ضرورى علشان استلم صوره الحكم انا عندى احساس ان فى حل بس مش عارف ايه هو لان بصراحه مش هاقدر ادفع الفلوس تانى اكيد وهما معاهم اصل الايصال اكيد الرجاء الافاده علشان بجد انا متنكد من امبارح ومش عارف اعمل ايه واروح فين وانا من خلالكم ومواضيعكم قدرت اعرف اعمل ايه فى موضوع التخلف عن التجنيد واجراءاته

ولكم جزيل الشكر على الافاده

ايمن محى

عضو مشارك
الإعجابات
4
فى المحكمه روح و قدم طلب و هما هيعملولك ورقه تكون بديل للوصل

Super Effect

عضو جديد
الإعجابات
0
ان شاء الله حد يفيدك

soliman ibarahim

عضو جديد
الإعجابات
0
منا مش عارف اقدم طلب اقول فيه ايه الوصل ضاع ولا اتغسل اصل ليا ابن عمى ما رديوش يدوله صوره الحكم الا بالوصل واخدوه منه ياريت حد يدينى الطريقه الاكيده للموضوع ده لان انا عاوز اروح يوم الخميس الى جاى

soliman ibarahim

عضو جديد
الإعجابات
0
هو مفيش حل لمشكلتى ولا ايه يا جماعه انا هاروح بكره وعاوز اعرف الحل ايه

Farisahmed

عضو جديد
الإعجابات
0
استاذ soliman ibarahim ممكن ترسل لى رقم تليفونك اريد سؤالك عن شئ بخصوص التجنيد

gamal gamal

محامى ومستشار قانوني
الإعجابات
506

يمكنك الرجوع اليهم في أصل الايصال
وهو ثابت عندهم ... وصمم على حقك .........

soliman ibarahim

عضو جديد
الإعجابات
0

يمكنك الرجوع اليهم في أصل الايصال
وهو ثابت عندهم ... وصمم على حقك .........
اشكرك للافاده انا قدمت الطلب بانه اتغسل واخدت اصل الوصل ورحت صورته وقدمت الطلب واخدت صوره الحكم واستلمت الشهاده الحمد لله وكمان مسافر بعد 10 ايام للعمره باذن الله

soliman ibarahim

عضو جديد
الإعجابات
0
استاذ soliman ibarahim ممكن ترسل لى رقم تليفونك اريد سؤالك عن شئ بخصوص التجنيد
تحت امرك ربنا يجعلنا عون للجميع اسال انا مش عارف ابعتهولك فى رساله لكن ممكن تسال هنا وان شاء الله اجاوبك

Mahmoud Morsy

عضو مشارك
الإعجابات
1
اخي سليمان, الف مبروك علي الشهادة النهائية والمعافاة بس انا والاخ فارس نفس موضوعك بالظبط ونفس مكتب التجنيد الزقازيق, احنا بس عايزين نعرف كل الموضوع من اوله لأخره اخد منك اد ايه لأن احنا كمتغربين مسموحلنا شهر إجازة وخايفين ننزل نخلص الموضوع ويطول عن شهر وساعتها هنخسر كل حاجة هنا, بعد اذنك ممكن نقولنا بالتفصيل حصل معاك ايه من الأول ولحد ما استلمت الشهادة النهائية, معلش هنتعبك معانا بس فعلا الموضوع مهم جدا جدا جدا بالنسبة لناس كتير.

وانا بردو احب انك تتواصل معايا علي الواتس اب 00971504124107 او تبعتلي رقمك رسالة علي 0096894102505 وانا بكلمك لو مفيش ازعاج

اخوك محمود مرسي وجزاك الله كل خير

Mahmoud Morsy

عضو مشارك
الإعجابات
1
اخ سليمان, منتظرين منك الرد وجزاك الله خير.

أعلى