العكيشى

العكيشى

عضو فعال
الإعجابات
35
برنامج رائع فى تحميل معظم انواع الملفات وتحميل الفيديو من اليوتيوب ايضا يمكنك اختيار واجة البرنامج العربية من قائمة اللغات فى ادوات البرنامج

التحميل من الميديافاير هنا

ربيع

عضـو
الإعجابات
6,501
أخي يجب كتابة رقم إصدار البرنامج
ثم أن البرنامج مجاني ومتاح لتحميل المباشر من مصدره ما الداعي لرفعه على مواقع أخرى
التحميل المباشر من مصدره
PHP:
http://www.eagleget.com/download/

ahmedelkady

عضو مشارك
الإعجابات
1
الاخ ربيع لازم يدى الموضوع بتاعى الى احد الاخوة لما تيجى يا اخ ربيع تنقل برنامج الى الارشيف وتبعت رسالة لصاحب الموضوع ابقا وضح ايه هو الى مخالقف بالظبط لكن تديه لحد تانى كدة تتفهم صح
عيب عليك انتا مشرف قسم البرامج لازن توضح الموضوع فى ايه مخالف مش تنقل وبس والاقى الموضوع بتاعى واخده واحد تانى

العكيشى

العكيشى

عضو فعال
الإعجابات
35
اخى الكريم ربيع انا وجدت البرنامج اثناء وجودى على النت وبعد ان قمت بتحميله من موقع او منتدى اعتقد الطريق الى الله وبعد العمل عليه اعجبتنى مميزاتة جدا مع العلم ان اول مره اتعامل مع البرنامج او حتى اعرف اسمه لانى اعتمد على الدونلود مانجر بشكل اساسى فقلت ربما اوفر على الاعضاء فقمت برفعه على الميديا فاير للتيسير على اعضاء وزوار المنتدى
اما الاخ Ahmed elkady فانا يعلم الله انا لم ارى مشاركتك وان كانت المشاركة التى قمت بطرحها لنفس البرنامج ونفس الاصدار الذى قمت انت بمشاركته فأنا اعتزر اليك وابلغك اسفى واخيرا ان عن نفسى هنا لكى اتعلم واستفيد لا لاعاتب واغضب تقبلوا مرورى

ربيع

عضـو
الإعجابات
6,501
الاخ ربيع لازم يدى الموضوع بتاعى الى احد الاخوة لما تيجى يا اخ ربيع تنقل برنامج الى الارشيف وتبعت رسالة لصاحب الموضوع ابقا وضح ايه هو الى مخالقف بالظبط لكن تديه لحد تانى كدة تتفهم صح
عيب عليك انتا مشرف قسم البرامج لازن توضح الموضوع فى ايه مخالف مش تنقل وبس والاقى الموضوع بتاعى واخده واحد تانى
كلام غريب
أعطي مشاركتك لأحد آخر
سبحان الله كيف يحصل ذلك
أنا نقلت مشاركتك للأرشيف لأنها مكررة ولأنك بدل تضع روابط التحميل المباشر وضعت روابط دعائية لمنتدى آخر يتطلب التسجبل
هذا مخالف لقوانين المنتدى التي كان يجب عليك الإطلاع عليها
بعتت لك رسالة ورابط الموضوع بالأرشيف للأطلاع على التعقيب على موضوعك ومعرفة سبب نقله
وتقول عيب ..... سبحان الله

ربيع

عضـو
الإعجابات
6,501
اخى الكريم ربيع انا وجدت البرنامج اثناء وجودى على النت وبعد ان قمت بتحميله من موقع او منتدى اعتقد الطريق الى الله وبعد العمل عليه اعجبتنى مميزاتة جدا مع العلم ان اول مره اتعامل مع البرنامج او حتى اعرف اسمه لانى اعتمد على الدونلود مانجر بشكل اساسى فقلت ربما اوفر على الاعضاء فقمت برفعه على الميديا فاير للتيسير على اعضاء وزوار المنتدى
اما الاخ Ahmed elkady فانا يعلم الله انا لم ارى مشاركتك وان كانت المشاركة التى قمت بطرحها لنفس البرنامج ونفس الاصدار الذى قمت انت بمشاركته فأنا اعتزر اليك وابلغك اسفى واخيرا ان عن نفسى هنا لكى اتعلم واستفيد لا لاعاتب واغضب تقبلوا مرورى
أخي أنت وضعت رابط تحميل بديل وأنا نبهتك لأن البرنامج مجاني ومتاح لتحميل المباشر من مصدره ووضعت لك الرابط
ولم تدكر رقم الأصدار
إما أنك وجدته على النت ليتك تصفحت داماس لوجدته وبآخر أصدار له وبالشرح وبروابط مباشرة
توجد خاصية البحث في المنتدى تسهل عليك ذلك

العكيشى

العكيشى

عضو فعال
الإعجابات
35
حصل خير وبارك الله فيك .

kamee1971

عضو محترف
الإعجابات
41
ربنا يوفقكم كمان وكمان علشان تعبكم معانا لامدادنا بهذه الكنوز