Bahaabebo

عضو مشارك
لو حضرتك بتحب تشغل الهاتف على اللغة الانجليزية يبقى نزل الألمانية أسرع

أما لو بتحب تكتب الأسماء والرسائل بالعربية يبقى النسخة المصرية أفضل

وعلى فكرة ممكن تنزل الألمانية وبعدين تنزل برنامج كيبورد عربى عليها .
اخى ممكن تقولى انزل منين النسخه الالمانية وهى نفس السرعه الي فى النسخه الي حضرتك حاتطها في الموضوع نفسه ولو لا ممكن حضرتك تدينى لينك اسرع سوفت وانا اسف علي تعبك

التعديل الأخير:
elkatep

elkatep

الوسـام الذهبي
جزاك الله خيرا

SamehGoda

عضوية الشرف
اخى العزيز سامح قمت بالفعل بتنزيل السوفت ونجحت العمليه ولاكنى لم الاحظ اى سرعه فى الهاتف هل يوجد سوفت اسرع من هذا وشكرا لك
إذا كنت تقوم بتحميل برامج على هاتفك فلن تشعر بأى تحسن لأن ذاكرة الرام قليلة لهذا النوع كما أنصحك بعدم تخزين البرامج

أو أى أشياء على ذاكرة الهاتف الداخلية لأنه يستخدمها للبرامج التى تقوم بتثبيتها ولابد أن تكون بها فراغ ليتيح للبرامج التمدد

والقيام بعملها بسهولة

Bahaabebo

عضو مشارك
إذا كنت تقوم بتحميل برامج على هاتفك فلن تشعر بأى تحسن لأن ذاكرة الرام قليلة لهذا النوع كما أنصحك بعدم تخزين البرامج

أو أى أشياء على ذاكرة الهاتف الداخلية لأنه يستخدمها للبرامج التى تقوم بتثبيتها ولابد أن تكون بها فراغ ليتيح للبرامج التمدد

والقيام بعملها بسهولة
انا كل الى سطبته الواتس اب والفيس بوك والفيس بوك مسنجر وجيت وربنا النهاردة انزل صب واى لقيت الجهاز بيسبلى الدين ههههههههههههه عالعموم يا حبي لو فى اى طريقه تانيه ياريت لو تقولة عليها وانا اسف علي تعبك وشكرا علي ردك الجميل

Bahaabebo

عضو مشارك

والقيام بعملها بسهولة
طيب يا استاذ سامح انا اسف والله انا عارف انى تعبتك حضرتك سمعت عن سوفت Silver Nexus انا لقيت ناس كتير بتقولى عليه انه بيخلى الجهاز طلقه ولا انت رايك ايه

SamehGoda

عضوية الشرف
طيب يا استاذ سامح انا اسف والله انا عارف انى تعبتك حضرتك سمعت عن سوفت Silver Nexus انا لقيت ناس كتير بتقولى عليه انه بيخلى الجهاز طلقه ولا انت رايك ايه
نصيحة لا تقوم بتحميل سوفت معدل من الرومات المطبوخة لو قرأت عنه كويس هتعرف إنه ناقص منه حاجات وبعض خصائص الجهاز لا تستجيب مع هذا السوفت :832:

Bahaabebo

عضو مشارك
شكرا بس شكلى اتسرعت

Bahaabebo

عضو مشارك
طيب عرفنا رأيك بعد التجربة للسوفت المعدل عشان الناس تستفاد
اخى وحبيبى سامح قمت بالفعل بتجربه السوفت وكان ممتازهو اة الجهاز مش بيهنج زي الاول ونزلت لعب والجهاز بقا شغال زى الفل الحمد لله والكاميرا سريعه وكله تمام ودة فيديو للروم للى عاوز يشوفه https://www.youtube.com/watch?v=Tkg70bn-nqU

SamehGoda

عضوية الشرف
اخى وحبيبى سامح قمت بالفعل بتجربه السوفت وكان ممتازهو اة الجهاز مش بيهنج زي الاول ونزلت لعب والجهاز بقا شغال زى الفل الحمد لله والكاميرا سريعه وكله تمام ودة فيديو للروم للى عاوز يشوفه http://www.youtube.com/watch?v=Tkg70bn-nqU
مبروك الروم الجديد .بس متفرحش كتير لما تتعامل معاه لمدة اسبوع كده وتتعرف على كل اللى فيه هتغير رأيك تانى

لأنى ركبته من قبل ووجدت الكثير من المشاكل وأولها عدم استجابة شاشة التاتش :sterb116: ننتظر ردك بعد التجربة لمدة اسبوع :x-Kill:

Bahaabebo

عضو مشارك
مبروك الروم الجديد .بس متفرحش كتير لما تتعامل معاه لمدة اسبوع كده وتتعرف على كل اللى فيه هتغير رأيك تانى

لأنى ركبته من قبل ووجدت الكثير من المشاكل وأولها عدم استجابة شاشة التاتش :sterb116: ننتظر ردك بعد التجربة لمدة اسبوع :x-Kill:
ماشى يا غالى هشوف وارد عليك انا كمان حملت روم اسمة CosmicRom وبيقوله برده انه جامد اوى وفى الخاصيتين خاصيه الحظر وخاصيه Power Save بس لسه مركبتوش لما اركبه هبقا اقولك رايي فيه

محـــمد ظافـــر

محـــمد ظافـــر

مجموعة الإدارة
بارك الله فيك وجزاك خيرا

wlhan_h

عضو مشارك
الف شكر اخي وجاري التطيبق

ma7m0ud

ma7m0ud

الوسـام الماسـي
يوجد مشكلة فى تليفونات الجلاكسى وهى انك لو مشغل النت على احد الخطوط الخط التانى بيبقا غير متاح لحد متقفل النت هل لها حل.
والطلب هو انا شفت فى تليفون جلاكسى حديث ان سطوع الشاشة بيبقا اتوماتيك حسب اضاءة المكان ممكن البرنامج دا لجلاكسى 7582.
ازاى اضيف خاصية تسجيل المكالمات بشكل يدوى فى قائمة المكالمات زى تليفونات السامسونج القديمة

SamehGoda

عضوية الشرف
يوجد مشكلة فى تليفونات الجلاكسى وهى انك لو مشغل النت على احد الخطوط الخط التانى بيبقا غير متاح لحد متقفل النت هل لها حل.
والطلب هو انا شفت فى تليفون جلاكسى حديث ان سطوع الشاشة بيبقا اتوماتيك حسب اضاءة المكان ممكن البرنامج دا لجلاكسى 7582.
ازاى اضيف خاصية تسجيل المكالمات بشكل يدوى فى قائمة المكالمات زى تليفونات السامسونج القديمة
مبروك أولا على عضوية Vip ..

بالنسبة لموضوع إن الخط التانى غير متاح أثناء استقبال النت على الخط التانى ليس صحيحا :close:فالشريحة الثانية تستقبل المكالمات

والشريحة المشغل عليها النت أيضا :tongue:

موضوع سطوع الشاشة هنشوفه بعدين

موضوع تسجيل المكالمة ممكن تنزل برنامج sanity الذى أرسلته لك من قبل يقوم بهذه الخاصية يعطيك خيار التسجيل عند بدأ المكالمة

يدوى أو أتوماتيك زى ما تحب بس على فكرة كل البرامج بتسجل صوتك بس لو مشغلتش الميكرفون :265:

ma7m0ud

ma7m0ud

الوسـام الماسـي
مبروك أولا على عضوية Vip ..

بالنسبة لموضوع إن الخط التانى غير متاح أثناء استقبال النت على الخط التانى ليس صحيحا :close:فالشريحة الثانية تستقبل المكالمات

والشريحة المشغل عليها النت أيضا :tongue:

موضوع سطوع الشاشة هنشوفه بعدين

موضوع تسجيل المكالمة ممكن تنزل برنامج sanity الذى أرسلته لك من قبل يقوم بهذه الخاصية يعطيك خيار التسجيل عند بدأ المكالمة

يدوى أو أتوماتيك زى ما تحب بس على فكرة كل البرامج بتسجل صوتك بس لو مشغلتش الميكرفون :265:
اولا كل سنه وانت طيب انت عارف المضحك انك اول واحد تنبهنى ان العضوية بقت Vip انا مخدتش بالى خالص لانى عمرى مبصيت على موضوع العضوية
ثانيا شوف حل لموضوع السطوع التلقائى دا
ثالثا لما بشغل النت الخط التانى بيدنى غير متاح

ديناعبدالله

عضو مشارك

شكرا لحضرتك علي الموضوع الجميل فعلا البطأ ده كان مشكله

بس انا عندي مشكله انا مسجله في منديات واشتريت الفون ده جديد فلما باجي ادخل المنديات واجي اضغط علي تسجيل كلمة المرور بتنمسح رغم اني بعمل حفظ البيانات
ولما اجي احمل اي حاجة من النت بردو بيحمل شوية ويقول فشل التحميل وانا بصراحه مش عارفه اعمل فيه حاجة

فياريت تقولي علي حل بسرعه

SamehGoda

عضوية الشرف

شكرا لحضرتك علي الموضوع الجميل فعلا البطأ ده كان مشكله

بس انا عندي مشكله انا مسجله في منديات واشتريت الفون ده جديد فلما باجي ادخل المنديات واجي اضغط علي تسجيل كلمة المرور بتنمسح رغم اني بعمل حفظ البيانات
ولما اجي احمل اي حاجة من النت بردو بيحمل شوية ويقول فشل التحميل وانا بصراحه مش عارفه اعمل فيه حاجة

فياريت تقولي علي حل بسرعه
مشكلة حفظ كلمة المرور ليس لها علاقة بالفون ولكن تحدث أحيانا معنا عالكمبيوتر وعلى فكرة رغم إنها بتتمسح لكن لو دخلت على أى قسم تانى بعد التسجيل هتلاقيها مسجلة وشغالة تمام ربما تكون من المتصفح جربى متصفح آخر مثل جوجل كروم

أعلى