شروق الامل

عضوية الشرف
التسجيل
14/2/13
المشاركات
8,566
الإعجابات
3,630
الإقامة
فى القلوب الطيبة
الجنس
Female
#1


الموضوع واضح من العنوان

كل عضو يدخل يستضيف عضو بعده


ويسأله أسئلة أو ياخد رأيه فى شئ أويناقشه فى شئ

من باب التسالى والتعارف

ملحوظة يارت لو دخلتوافى نقاش يكون بعيد عن السياسة لأنه ممنوع

وياريت كل عضو يستضيف عضو يعمل له دعوة للموضوع عشان
يكون عنده علم بلأستضافة
وعادى لو عضو تكررت أستضافته المهم ميكونش من نفس العضو
إللى أستضافه قبل كده

أرجو التفاعل

 

شروق الامل

عضوية الشرف
التسجيل
14/2/13
المشاركات
8,566
الإعجابات
3,630
الإقامة
فى القلوب الطيبة
الجنس
Female
#2
وهبدأ أنا هستضيف مديرنا العزيز
Damas
ما أكثر المواضيع التى تجذبك لقرائتها؟
وما أكثر شئ يعصبك فى الشخص الذى أمامك ؟
إعتذار لمن تقدمه ؟
 
سعد الدين

سعد الدين

المسؤول الفني
التسجيل
18/3/03
المشاركات
44,811
الإعجابات
15,758
الإقامة
Türkiye
#3
اشكرك جزيل الشكر مشرفتنا العزيزة على طرحك للمواضيع التي تجمع بين الاعضاء وتعزز الالفة والمودة والتواصل بين الجميع.

واشكرك كرمك باستضافتي
وهبدأ أنا هستضيف مديرنا العزيز
Damas
ما أكثر المواضيع التى تجذبك لقرائتها؟
وما أكثر شئ يعصبك فى الشخص الذى أمامك ؟
إعتذار لمن تقدمه ؟
ما أكثر المواضيع التى تجذبك لقرائتها؟
اكثر المواضيع التي احبها مواضيع الحوار البعيد عن المجاملات يعني المواضيع الساخنة والسياسية لكن للاسف ممنوعة بالبوابة لاسباب معروفة للجميع. فأنا اعشق الحوار الراقي مهما اختلف الرأي بين المتحاورين.

وما أكثر شئ يعصبك فى الشخص الذى أمامك ؟
عندما يزعل حين اختلف معه بالرأي فيخلط الخلاف بالرأي بالمودة ويصبح الخلاف يفسد الود بيننا.


إعتذار لمن تقدمه ؟
أما الاعتذار فأقدمه للكثيرين من الاهل والاصحاب الذين تركتهم في سوريا بسبب الظروف واعتقد انه كان يتوجب علي البقاء مهما كانت النتائج ولكن الخوف على الاسرة اجبرني على الرحيل.



كل التحية والتقدير
 

شروق الامل

عضوية الشرف
التسجيل
14/2/13
المشاركات
8,566
الإعجابات
3,630
الإقامة
فى القلوب الطيبة
الجنس
Female
#4
اشكرك جزيل الشكر مشرفتنا العزيزة على طرحك للمواضيع التي تجمع بين الاعضاء وتعزز الالفة والمودة والتواصل بين الجميع.

واشكرك كرمك باستضافتي


ما أكثر المواضيع التى تجذبك لقرائتها؟
اكثر المواضيع التي احبها مواضيع الحوار البعيد عن المجاملات يعني المواضيع الساخنة والسياسية لكن للاسف ممنوعة بالبوابة لاسباب معروفة للجميع. فأنا اعشق الحوار الراقي مهما اختلف الرأي بين المتحاورين.

وما أكثر شئ يعصبك فى الشخص الذى أمامك ؟
عندما يزعل حين اختلف معه بالرأي فيخلط الخلاف بالرأي بالمودة ويصبح الخلاف يفسد الود بيننا.


إعتذار لمن تقدمه ؟
أما الاعتذار فأقدمه للكثيرين من الاهل والاصحاب الذين تركتهم في سوريا بسبب الظروف واعتقد انه كان يتوجب علي البقاء مهما كانت النتائج ولكن الخوف على الاسرة اجبرني على الرحيل.



كل التحية والتقدير
أشكرك على الإجابة
ياريت تستضيف عضو بعدك
عشان الموضوع يستمر
 
Mr.HaZeM

Mr.HaZeM

مشرف منتدى الفضائيات والستلايت
التسجيل
24/2/11
المشاركات
3,130
الإعجابات
1,200
الإقامة
مصر
الجنس
Male
#5
موضوع جميل وفكرتة حلوة
 

ALAA

عضوية الشرف
التسجيل
13/5/09
المشاركات
6,284
الإعجابات
963
الإقامة
Egypt
#6
موضوع حلو
استضيف الاخ حازم

اكتر اكله تحبها؟؟
بتشجع اهلي ولا زمالك؟؟
المواضيع الي بتجذب انتباهك؟؟

كفايه:wink:
 
سعد الدين

سعد الدين

المسؤول الفني
التسجيل
18/3/03
المشاركات
44,811
الإعجابات
15,758
الإقامة
Türkiye
#7
ارسلت دعوة لعميد البوابة محمد للاستجواب ...

هل عندك سوابق ؟ ههههههههههههههههههههههه

لا بمزح معاك يا محمد يا حبيبي ...

احبك بالله الذي احببتني به يابو حميد والله ..

عمرك كام سنة ؟
وعملك ايه ؟
ومن أي مدينة ؟
متزوج أم اعزب عشان نفرح بيك لو أعزب يابو حميد يا حبيبنا ...
 

Demscio

الوسـام الماسـي
التسجيل
17/4/10
المشاركات
3,948
الإعجابات
5,836
الإقامة
egypt
الجنس
Male
#8
ارسلت دعوة لعميد البوابة محمد للاستجواب ...

هل عندك سوابق ؟ ههههههههههههههههههههههه

لا بمزح معاك يا محمد يا حبيبي ...

احبك بالله الذي احببتني به يابو حميد والله ..

عمرك كام سنة ؟
وعملك ايه ؟
ومن أي مدينة ؟
متزوج أم اعزب عشان نفرح بيك لو أعزب يابو حميد يا حبيبنا ...
حبيبي يابو محمد والله

دا اول سؤال اجاوبه
هل عندك سوابق ؟ ههههههههههههههههههههههه
كتير اوي هههههههههههههههههههه

احبك الله الذي احببتني به يابو محمد والله

عمرك كام سنة ؟
30 سنه
وعملك ايه ؟
مصمم جرافيك
ومن أي مدينة ؟
مصري من الصعيد
متزوج أم اعزب عشان نفرح بيك لو أعزب يابو حميد يا حبيبنا ؟
عازب المهر عليك وشوفلي عروسه والشقه عليك يابو محمد
 

Demscio

الوسـام الماسـي
التسجيل
17/4/10
المشاركات
3,948
الإعجابات
5,836
الإقامة
egypt
الجنس
Male
#9
داعيت ابو محمد حبيبي Damas
هعملك كرسي اعتراف
اسمك ؟؟
منين من سوريا الغالية علي القلوب ؟؟
عندك كام سنه ؟؟
هل متزوج وتعول اسرة ؟ ولا ذي حلاتي مقضيها طناش ههههههههههههه ؟

هبداء بقي بكرسي الاعتراف ؟؟

في حاله لو انت مش متجوز خاطب بس وفيه ميعاد مع خطيبتك هتعزمها علي كشري
او حمص الشام وانت نازل من البيت عربية جايه سريعه وفيه حفره فيها مايه
والحفره دي كلها جات عليك المايه كلها والقميص اتوسخ والبنطلون هتعمل ايه ؟؟

سؤال التاني اول قصة حب قضيتها في حياتك وانت عندك كام سنه ؟؟؟

سؤال تاني في لو انت متجوز وماشي انت والمدام وطلع عليك حرام ثبتك قالك طلع اللي معاك هتعمل ايه ؟؟؟

سؤال الاخير برده لو انت خاطب وماشي بليل وطلع عليك 4 رجاله عضلات اللي بيلعبو حديد
وعاكسو خطيبتك انت هتصرف ازاي في الموقف دا ؟؟

 
سعد الدين

سعد الدين

المسؤول الفني
التسجيل
18/3/03
المشاركات
44,811
الإعجابات
15,758
الإقامة
Türkiye
#10
داعيت ابو محمد حبيبي Damas
هعملك كرسي اعتراف
اسمك ؟؟
منين من سوريا الغالية علي القلوب ؟؟
عندك كام سنه ؟؟
هل متزوج وتعول اسرة ؟ ولا ذي حلاتي مقضيها طناش ههههههههههههه ؟

هبداء بقي بكرسي الاعتراف ؟؟

في حاله لو انت مش متجوز خاطب بس وفيه ميعاد مع خطيبتك هتعزمها علي كشري
او حمص الشام وانت نازل من البيت عربية جايه سريعه وفيه حفره فيها مايه
والحفره دي كلها جات عليك المايه كلها والقميص اتوسخ والبنطلون هتعمل ايه ؟؟

سؤال التاني اول قصة حب قضيتها في حياتك وانت عندك كام سنه ؟؟؟

سؤال تاني في لو انت متجوز وماشي انت والمدام وطلع عليك حرامي ثبتك قالك طلع اللي معاك هتعمل ايه ؟؟؟

سؤال الاخير برده لو انت خاطب وماشي بليل وطلع عليك 4 رجاله عضلات اللي بيلعبو حديد
وعاكسو خطيبتك انت هتصرف ازاي في الموقف دا ؟؟


يا حبيب قلبي اخوك ابو محمد من سوريا من قلب دمشق ايام ماكان في سوريا وايام مكان في دمشق :832:

حاليا اعيش بالاسكندرية و عندي 47 سنة ياقمر
متزوج بس هتجوز تاني عشان اطبق الشرع ...


في حاله لو انت مش متجوز خاطب بس وفيه ميعاد مع خطيبتك هتعزمها علي كشري
او حمص الشام وانت نازل من البيت عربية جايه سريعه وفيه حفره فيها مايه
والحفره دي كلها جات عليك المايه كلها والقميص اتوسخ والبنطلون هتعمل ايه ؟؟


لو كانت شامية يبقى اعزمها على الكشري ولو كانت مصرية يبقى اعزمها على الحمص الشامي ...

هذا طبعا عشان اتفشخر واعملهم دورة سياحية على المأكولات بالوطن العربي ههههههههههههههه

سؤال التاني اول قصة حب قضيتها في حياتك وانت عندك كام سنه ؟؟؟
كان عندي 14 سنة ... واد صاحب مشاكل ايامهم


سؤال تاني في لو انت متجوز وماشي انت والمدام وطلع عليك حرامي ثبتك قالك طلع اللي معاك هتعمل ايه ؟؟؟

طبعا ساعطيه الي يريده عشان معاي مدام ومش حلوة اني ادخل بمعارك اكل علقه فيها ...


سؤال الاخير برده لو انت خاطب وماشي بليل وطلع عليك 4 رجاله عضلات اللي بيلعبو حديد
وعاكسو خطيبتك انت هتصرف ازاي في الموقف دا ؟؟


لا بقى هنا راح اكل علقة حتما عشان الموضوع تعدى حكاية الفلوس ويبقى العلقة احسن بكتير ...
 
Mr.HaZeM

Mr.HaZeM

مشرف منتدى الفضائيات والستلايت
التسجيل
24/2/11
المشاركات
3,130
الإعجابات
1,200
الإقامة
مصر
الجنس
Male
#11
يا حبيب قلبي اخوك ابو محمد من سوريا من قلب دمشق ايام ماكان في سوريا وايام مكان في دمشق :832:

حاليا اعيش بالاسكندرية و عندي 47 سنة ياقمر
متزوج بس هتجوز تاني عشان اطبق الشرع ...


في حاله لو انت مش متجوز خاطب بس وفيه ميعاد مع خطيبتك هتعزمها علي كشري
او حمص الشام وانت نازل من البيت عربية جايه سريعه وفيه حفره فيها مايه
والحفره دي كلها جات عليك المايه كلها والقميص اتوسخ والبنطلون هتعمل ايه ؟؟


لو كانت شامية يبقى اعزمها على الكشري ولو كانت مصرية يبقى اعزمها على الحمص الشامي ...

هذا طبعا عشان اتفشخر واعملهم دورة سياحية على المأكولات بالوطن العربي ههههههههههههههه

سؤال التاني اول قصة حب قضيتها في حياتك وانت عندك كام سنه ؟؟؟
كان عندي 14 سنة ... واد صاحب مشاكل ايامهم


سؤال تاني في لو انت متجوز وماشي انت والمدام وطلع عليك حرامي ثبتك قالك طلع اللي معاك هتعمل ايه ؟؟؟

طبعا ساعطيه الي يريده عشان معاي مدام ومش حلوة اني ادخل بمعارك اكل علقه فيها ...


سؤال الاخير برده لو انت خاطب وماشي بليل وطلع عليك 4 رجاله عضلات اللي بيلعبو حديد
وعاكسو خطيبتك انت هتصرف ازاي في الموقف دا ؟؟


لا بقى هنا راح اكل علقة حتما عشان الموضوع تعدى حكاية الفلوس ويبقى العلقة احسن بكتير ...

اجاباتك جميلة جدا اخى الكريم ههههههههههههههه بجد اضحكتى
فكرتنى بايام شبابى اخى الكريم كانت اياااام بقا
 

Demscio

الوسـام الماسـي
التسجيل
17/4/10
المشاركات
3,948
الإعجابات
5,836
الإقامة
egypt
الجنس
Male
#12
عملت دعوه لصديقي وحبيبي الغالي الي قلبي رجب الكرويتي ؟؟
هسالك كام سؤال وبعد كدا كرسي اعتراف

الاسم ؟
الاقامه ؟
العمر ؟
المهنه ؟
ارتباطك بالبوابة ؟؟
اعز اصاحبك ؟؟ برا وجوا النت ؟؟
اعزب ؟؟ خاطب ؟؟ متزوج وتعول ؟؟ او مطلق احتمال برده هههههههههه؟؟


كرسي الاعتراف

لو انت ماشي مع خطيبتك عمال تغازل فيها
وتقولها انتي اول حب ليا واخر حب عمري معرفت حد غيرك في حياتي
وفاجاءه واحده بتقولك انت هنا وسيبني لوحدي انا وابنك ومين كمان دي
اللي ماشي معها والواد اللي معها يقولك بابا رجب ؟؟ انت هتصرف ازاي ياكبير الدهاشنه ؟؟

-----------------------------------------
سؤال التاني
عازم خطيبتك وخطيبتك جايبه معها اختها واخوها علي اكله في افخم مكان فيكي يا فيوم ؟ الزاوي مثلا ههههههههههه
والاكله دي صرفت 300 جنيه وجيت تدفع يامعلم مش معاك ولا شلن ؟؟ وخطيبتك مش معها اساسا
حق السيرفيس هتعمل ايه وتصرف ازاي ؟؟

-----------------------------------------------------

سؤال الثالث
لو انت عازم خطيبك في بحيره قارون وانت ماشي جامب البحيره
خطيبتك سقطت في البحيره في خطه غويطه - غريقه - وانت مش بتعرف تعوم هتصرف ازاي ؟؟

----------------------------------------------------

جاوب بالصراحه
 

شروق الامل

عضوية الشرف
التسجيل
14/2/13
المشاركات
8,566
الإعجابات
3,630
الإقامة
فى القلوب الطيبة
الجنس
Female
#13
أرجو من الأخوة الأعضاء !HAZEM!, الكرويتى يدخلو يجاوبوا على
الأسئلة الموجهة إليهم وياريت إللى يدخل يجاوب يستضيف عضو بعده
عشان الموضوع يستمر وشكرا لكم
 

الكرويتى

عضوية الشرف
التسجيل
11/2/12
المشاركات
2,976
الإعجابات
1,529
#14
عملت دعوه لصديقي وحبيبي الغالي الي قلبي رجب الكرويتي ؟؟
اشكر صاحبة الموضوع على الموضوع الرائع ..... ونتمنى لها كل التوفيق والسداد

====
وبشكر صديقى العزيز خيالوووووووووووو ( محمد . )


الاسم ؟ رجب أحمد
الاقامه ؟ مصر
العمر ؟ فى العشرينات
المهنه ؟ معلم لغة إنجليزية
ارتباطك بالبوابة ؟؟ بيتى الثامن
اعز اصاحبك ؟؟ برا وجوا النت ؟؟

كلكم أصحابى وأصدقائى فى الله داخل الشبكة ، أما برا النت صديق من نفس المهنة

اعزب ؟؟ خاطب ؟؟ متزوج وتعول ؟؟ او مطلق احتمال برده هههههههههه؟؟

أعزب

كرسي الاعتراف

لو انت ماشي مع خطيبتك عمال تغازل فيها
وتقولها انتي اول حب ليا واخر حب عمري معرفت حد غيرك في حياتي
وفاجاءه واحده بتقولك انت هنا وسيبني لوحدي انا وابنك ومين كمان دي
اللي ماشي معها والواد اللي معها يقولك بابا رجب ؟؟ انت هتصرف ازاي ياكبير الدهاشنه ؟؟

هرحب بيهم زيادة الخير خيرين ، وبعدين هقولهم يخلق من الشبه 40 وممكن اغير اسمى من رجب لشعبان أو رمضان :1002::1002::1002::1002:

-----------------------------------------
سؤال التاني
عازم خطيبتك وخطيبتك جايبه معها اختها واخوها علي اكله في افخم مكان فيكي يا فيوم ؟ الزاوي مثلا ههههههههههه
والاكله دي صرفت 300 جنيه وجيت تدفع يامعلم مش معاك ولا شلن ؟؟ وخطيبتك مش معها اساسا
حق السيرفيس هتعمل ايه وتصرف ازاي ؟؟

هطلب أكلة أو مشروب ثاني يتسلوا بيه وهستاذن منهم أنى هروح مشوار صغير وهروح لأقرب ماكينة صرف آلى ( بتكون شغالة 24 ساعة ) قريبة منى واسحب منها فلوس :1002::1002:
-----------------------------------------------------

سؤال الثالث
لو انت عازم خطيبك في بحيره قارون وانت ماشي جامب البحيره
خطيبتك سقطت في البحيره في خطه غويطه - غريقه - وانت مش بتعرف تعوم هتصرف ازاي ؟؟

ممكن اسقط وراها ونموت مع بعض .... عشان لو غرقت ، ممكن يقولوا انت اللى موتها عشان تشوف واحده غيرها هههههههههههههه وعلى رأى المثل ( يا نعيش عيشه فُل يا نموت احنا الكل ) .


==

سأستضيف صاحبة الموضوع/ شروق الأمل


1 - الأسم

2 - الجنسيه والمدينة

3 - العمر

4 - الهوايات

5 - المهنه والمؤهلات

6 - الحاله الاجتماعيه

7 - عدد مواضيعك

8 - عدد ردودك

9 - عدد مشاركاتك

10 - من أفضل عضو لديك

11 - ماهى طموحاتك

12 - ما سبب وجودك بالشبكه

13 - من الذى دعاك للشبكه

14 - رشحى خمسه مواضيع مميزه بالنسبه لك

15 - رشحى ثمانيه أعضاء و أهديهم شهاده شكر على ماقدموه

16 - هل لك أقارب بالشبكه

17 - علاقتك مع عائلتك ومن المقربين لك

18 - أذكرى أسم من لا تحبى سماع أسمه بالشبكه

19 - من هو الذى تتمناه أن يكون جزء من حياتك وتفتخر به

20 - باقه ورد حمراء لمن تهديها

21 - سله عطور لمن تهديها

22 - من تتمنى أن تهديه عمرك وحياتك ومستقبلك وحاضرك

23 - أفضل الكتب قرأتيها

24 - هل تقبلين الانتقاد من جميع الاعضاء

25 - من الذى يزعجك بحياتك

26 - شيء يزعجك بحياتك

27 - أين تقضى أوقات فراغك

28 - كلمه أخيره لمن ترسليها

29 - اعطينى نصيحة

30 - حكمة تسيرين ورائها

31 - قصة مضحكة حدثت معكى


 
Mr.HaZeM

Mr.HaZeM

مشرف منتدى الفضائيات والستلايت
التسجيل
24/2/11
المشاركات
3,130
الإعجابات
1,200
الإقامة
مصر
الجنس
Male
#15
أرجو من الأخوة الأعضاء !HAZEM!, الكرويتى يدخلو يجاوبوا على
الأسئلة الموجهة إليهم وياريت إللى يدخل يجاوب يستضيف عضو بعده
عشان الموضوع يستمر وشكرا لكم

علم وينفذ.........
 
Mr.HaZeM

Mr.HaZeM

مشرف منتدى الفضائيات والستلايت
التسجيل
24/2/11
المشاركات
3,130
الإعجابات
1,200
الإقامة
مصر
الجنس
Male
#16
موضوع حلو
استضيف الاخ حازم

اكتر اكله تحبها؟؟
بتشجع اهلي ولا زمالك؟؟
المواضيع الي بتجذب انتباهك؟؟

كفايه:wink:
كدا انت برنس مش لو كنت تسئل اسمك اية كان هيبقى كفاية هههههههههههههه


اكتر اكله تحبها؟؟

لا يوجد اكلة معينة لى لاكن عموما انا من عشاق الكشرى المصرى

بتشجع اهلي ولا زمالك؟؟

انا اهلاوى من عيلة كلها زملكاوية

المواضيع الي بتجذب انتباهك؟؟

لا يوجد موضوع معين فانا لى فى كل الاتجاهات والنشاطات الفرق هوا احترافية الموضوع والتشويق الذى بها

دمت بود وانتظر دورك
 

جهاد ع

عضوية الشرف
التسجيل
11/2/10
المشاركات
13,400
الإعجابات
794
الإقامة
الاردن
الجنس
Male
#17
أستضيف العضو جهادع
1-هل أنت عصبى؟

لا لست عصبيا
2-عندما تشاهد التلفاز : ماهو ابرز مايستدعي انتباهك وتحرص على متابعته؟

بشكل رئيسي الاخبار و المحطات الدينية او ناشيونال جيوغراف


3-ماأهم الأمور التي تقوم فيها وانت في البيت؟

مساعدة زوجتي في اعمال البيت واحيانا هناك اعمال اقوم بها على الحاسوب على برنامج سوفت ديسك


4- من هو الاقرب لك من أعضاء أسرتك؟

جميعهم فانا احبهم جميعا واوجههم للخير دائما

واترك لكم خيار استضافة عضو آخر
 

akbam1974

الوسـام الذهبي
التسجيل
27/1/06
المشاركات
1,871
الإعجابات
2,857
#18

2 - الجنسيه والمدينة
مصر \قنا


هههههههههههه ولد عمى
 

AvilmA

الوسـام الماسـي
التسجيل
13/3/08
المشاركات
5,199
الإعجابات
467
العمر
21
الإقامة
Malaysia
الجنس
Male
#19
جزاكي الله الف خير اختي الكريمة

موضوع جميل جدا و يزيد من ترابط الأعضاء

تحياتي
 

جهاد ع

عضوية الشرف
التسجيل
11/2/10
المشاركات
13,400
الإعجابات
794
الإقامة
الاردن
الجنس
Male
#20
دودوفله dodofula24

الاسم الكريم ؟

هواياتك؟

رأي خاص بالربيع العربي؟


ماذا تتمنى للامة العربية ؟

ماذا يمثل لك داماس ؟

امنيتك للاعضاء القدامى ؟

ماذا تقترح على مشرفينا الاعزاء ؟
 

أعلى