new_yasser

new_yasser

عضو مميز
أرى أن الأخ أبا إسكندر يذهب للسجلات ومعه أوراقه ونسأل الله أن يفرج همه

ppego313

عضو مشارك
انا استشهد بموضوع قديم لثبت للك اخىpo25im24 كلامى وعلى فكره لو السجلات قلت له اذهب للوحده لاستخراج بيانته يبقى هنتنهى موقفه او تقول انظرحتى 36كما قولت انت هذا وراجع موضوع الاخtetopopبتاريخ6-10-2010متغيب من الجيش فى يوم 12/5/2004 ودلوقتى عندى 30 سنة
عضو جديد

po25lm24

عضو مشارك
فين رابط المشاركة
وبعدين ابو اسكندر يروح بنفسة يسال
و اللى هيسمعة هيجى يقولوا
مش كدة ودة افضل

ppego313

عضو مشارك
انا استشهد بموضوع قديم لثبت للك اخىpo25im24 كلامى وعلى فكره لو السجلات قلت له اذهب للوحده لاستخراج بيانته يبقى هنتنهى موقفه او تقول انظرحتى 36كما قولت انت هذا وراجع موضوع الاخtetopopبتاريخ6-10-2010متغيب من الجيش فى يوم 12/5/2004 ودلوقتى عندى 30 سنة
عضو جديد
بشرة سارة للهاربين من الجيش
'', انا كنت عامل غياب من 14\5\2004 ورحت السجلات وقدمت الورق والحمد لله اخذت رفد من الخدمة وكانت محكمتى يوم الاحد االى فات وادونى معاد يوم 26 \11 عشان اروح اجيب الشهادة واى حد عايز يستفسر ع اى حاجة انا موجود ودة رقمى............. انا تحت

رد: بشرة سارة للهاربين من الجيش

مبروك لك يا غالى

ويا ترى السجلات تنهى
أوراق الهاربين حتى
أى تاريخ الآن .........

po25lm24

عضو مشارك
اولا لو بحثنا عن الاخ tetopop لن نجد احد بهذا الاسم بالمنتدى
ثانيا حضرتك جايب نص المشاركة انا عايز رابط او لنك المشاركة
ثالثا الموضوع انتهى دة اسمة جدل عقيم لن يوصلنا لشئ
المهم بالنسبة لى ان يعرف ابو اسكندر موقفة التجنيدى بان يذهب للسجلات ويسال عن موقفة
فليس ما يشغلنى كلام من هو الصواب ولكن هو ان يعرف ابو اسكندر موقفة بالذهاب للسجلات ويطمئنا
شكرا لك لاهتمامك

استرها يا رب

عضو مشارك
يا سادة اى حد هارب من التجنيد عايز ييجى معايا السجلات العسكرية الاحد القادم الموافق يوم 5/5/2013
يراسلنى على الايميل دة mada_mada760@yahoo.com
أو يكلمنى على الموبايل
زيرو واحد اثنين اثنين واحد واحد سبعة ستة تسعة اثنين سبعة

استرها يا رب

عضو مشارك
الناس اللى اتصلت بية معلش اسف والله الموبايل خلص شحن

عمر رحيل

عضو مشارك
سؤال يا جماعه وبعد التحيه والسلام
هو انتو عاملين غياب 2005 ورايحين تخلصو من السجلات ??
انا عايز اروح بس المشكله انهم بيقولو هروب بعد 25/4/2004 يستنى لحد سن 36
ارجو من حضارتكم التوضيح وان شاء اكون معاكم

عمر رحيل

عضو مشارك
والله انا مش عارف فرقت ايه قبل 25/4/2004 وبعدها
كدا كدا احنا غايبن قبل ما القرار ينزل القرار نزل 2010 واحنا غايبين 2005ازاى يطبق علينا
انا مش فاهم اخرتها ايه
المفروض كان يطبق على دفعة 2010 لانى القرار نزل وقتها واصلا موضوع 36 سنه ده انتقام مش عقاب
حسبنا الله ونعمه الوكيل واسف على المداخله بس والله الصبر مل من صبرى على السنين وهما بالقوانين بيعدمو السنين
قال 36 سنه فاكرين العمر مش بيخلص
ده ناقص يكتبو 36 سنه او موتنا ايهما اقرب

استرها يا رب

عضو مشارك
سؤال يا جماعه وبعد التحيه والسلام
هو انتو عاملين غياب 2005 ورايحين تخلصو من السجلات ??
انا عايز اروح بس المشكله انهم بيقولو هروب بعد 25/4/2004 يستنى لحد سن 36
ارجو من حضارتكم التوضيح وان شاء اكون معاكم
والله يا اخى الفاضل انا رايح يوم الاحد القادم الموافق 5/5/2013 و معايا ناس عمل غياب فى عام 2005 و سنه 32 سنة
وعلى العموم انا هسألك فى النقطة دى و ان شاء الله يكون خير
.

gamal gamal

محامى ومستشار قانوني
بالتوفيق يا سادة
ولا داعى للقلق .....

المعاملة هناك جيدة
جدا ................

استرها يا رب

عضو مشارك
الله يطمن قلبك يا سيادة المستشار
و احب أشكرك على مجهوداتك الرائعة معانا انته و جميع السادة اللى افادونا فى الموضوع دة و خصوصا الاستاذ أبو عمار ربنا يجعله فى ميزان حسناتكم....

new_yasser

new_yasser

عضو مميز
أخى الفاضل أحب أن أطمنئكم جميعا بأنكم قريبين جدا من الحصول على الشهادة وهذا رابط شهادتى

ابواسكندار

عضو مشارك
يارب سيمع منك ويكون الموضوع بسيط

ابو عمار واللهي انته كلك زوق ممكن مدمت فتح النت تقولي الي الخطوت الي عمشي عليها لما بازن الله اروح السجلات وادعيلي بتسهيل ربي يتقبل منك ومن جميع من قراو انا يفك الله كربي وكرب المسلمين

new_yasser

new_yasser

عضو مميز
ابو عمار والله انت كلك زوق ممكن مادم فتح النت تقولي لي الخطوات الي عمشي عليها لما بإذن الله اروح السجلات وادعولي بتسهيل أمرى ربي يتقبل منك ومن جميع من قراو ان يفك الله كربي وكرب المسلمين

ربنا يفك كربك وكرب جميع المسلمين ..... وإليك موضوعى شرحت فيه كل شيئ

http://www.damasgate.com/vb/t/264462/

عمر رحيل

عضو مشارك
ابو عمار واللهي انته كلك زوق ممكن مدمت فتح النت تقولي الي الخطوت الي عمشي عليها لما بازن الله اروح السجلات وادعيلي بتسهيل ربي يتقبل منك ومن جميع من قراو انا يفك الله
كربي وكرب المسلمين
امين

يارب فك كربنا جميعا

وَاذْكُرُواْ إِذْ أَنتُمْ قَلِيلٌ مُّسْتَضْعَفُونَ فِي الأَرْضِ تَخَافُونَ أَن يَتَخَطَّفَكُمُ النَّاسُ فَآوَاكُمْ وَأَيَّدَكُم بِنَصْرِهِ وَرَزَقَكُم مِّنَ الطَّيِّبَاتِ لَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ

عمر رحيل

عضو مشارك
وَاذْكُرُواْ إِذْ أَنتُمْ قَلِيلٌ مُّسْتَضْعَفُونَ فِي الأَرْضِ تَخَافُونَ أَن يَتَخَطَّفَكُمُ النَّاسُ فَآوَاكُمْ وَأَيَّدَكُم بِنَصْرِهِ وَرَزَقَكُم مِّنَ الطَّيِّبَاتِ لَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ

ppego313

عضو مشارك
ربنا يوفقكم جميعا وانشاء الله ولا يخزلكم ويبض وجوهكم بلخير اللهم امين يارب العالمين.

ppego313

عضو مشارك
ربنا يوفقكم ولا يخزيكم فى الدنيا ولا فى الاخره وانشاء الله تكون وجوهكم خير على الجميع احبكم في الله اللهم اجعل امهم يسراامييييييييييييييين.

أعلى