عمر رحيل

عضو مشارك
الإعجابات
0
والله داخل اباركلك وفرحت جدا جدا جدا ليك الف الف الف مبروك يا عمى
ربنا يفتحها عليك ويوسع رزقك بيها ان شاء الله وعقبال العمره والحج ان شاء الله
واحنا اللى حظنا حلو عشان لينا اخ جدع زيك والله تستاهل كل خير

po25lm24

عضو مشارك
الإعجابات
0
الف شكر ليك ياعمر واللة من حسن حظى انى اتعرفت عليكوا وعقبالك قريب باذن اللة وخليك متابع يمكن يطلع قرار جديد و اسال دايما فى السجلات
بمناسبة الحج و العمرة و اللة انا كان معاية ناس امبارح فى المحاكمة عندها 70 و 80 سنة جاية تتحاكم و تاخد الشهادة علشان تعمل حج و عمرة كنت فرحان ليهم و اللة ناس استحملت السفر و اجراءات تجهيز الورق و وقفوا قدام القاضى وقالوا اسمائهم وسنهم وسلاحهم زينا و استنوا لعند الساعة 3 لعند ما اخدوا الشهادة رغم كبر السن عايزين يختموا حياتهم بعمل صالح و استحملوا على الرغم من كدة فى ناس مجتش المحاكمة حوالى 4 زعلنا واللة عليهم يعنى تعبوا نفسهم و جهزوا ورقهم و تحددلهم جلسة محاكمة و مجوش هيضطروا يعملوا ورقهم من تانى من اول و جديد ربنا يوفقهم

عمر رحيل

عضو مشارك
الإعجابات
0
الف شكر ليك ياعمر واللة من حسن حظى انى اتعرفت عليكوا وعقبالك قريب باذن اللة وخليك متابع يمكن يطلع قرار جديد و اسال دايما فى السجلات
بمناسبة الحج و العمرة و اللة انا كان معاية ناس امبارح فى المحاكمة عندها 70 و 80 سنة جاية تتحاكم و تاخد الشهادة علشان تعمل حج و عمرة كنت فرحان ليهم و اللة ناس استحملت السفر و اجراءات تجهيز الورق و وقفوا قدام القاضى وقالوا اسمائهم وسنهم وسلاحهم زينا و استنوا لعند الساعة 3 لعند ما اخدوا الشهادة رغم كبر السن عايزين يختموا حياتهم بعمل صالح و استحملوا على الرغم من كدة فى ناس مجتش المحاكمة حوالى 4 زعلنا واللة عليهم يعنى تعبوا نفسهم و جهزوا ورقهم و تحددلهم جلسة محاكمة و مجوش هيضطروا يعملوا ورقهم من تانى من اول و جديد ربنا يوفقهم
والله ده من حظنا احنا اننا لينا اخ محترم مثلك وانت طيب وتستاهل كل خير
بالنسبه للقرار والله انا حاسس ان شاء الله خير قريب
ان مع العسر يسرا
كلامك ودعواتك لنا ان شاء الله خير

عمر رحيل

عضو مشارك
الإعجابات
0
بلنسه للمسنين اللى راحو يخلصو ورق جيشهم ربنا معاهم وهيجيب حقهم من الناس اللى منعت الناس من فرض فريضة الحج عشان سنة جمال عبد الناصر اللى اخترع فريضة الجيش الالزامى منع فرض ربنا وعمل فرض واجب للوطن
والله صعب عليا اشوف واحد عنده 70 سنه بيتحاكم انه مدخلش جيش شئ غريب
ما علينا
المهم انت تحاول تحج ومتنساش تدعيلنا

بالنسبه للناس اللى قدمت ورقها ومرحتش عارف بيكونو عندهم ظروف قهريه غصب عنه مثلا حادث مرض شديد كدا يعنى بس ان شاء الله هيخلصو على خير

المهم انك انت خلصت من الهم ده وشكرت ربنا.اهم حاجه ديما تحمد ربنا عشان يوسع عليك والف مبروك يا غالى

po25lm24

عضو مشارك
الإعجابات
0
و اللة انا بدعى لكل الناس تخلص على خير
و دايما هدعى ليكوا
هانت يا عمر

عمر رحيل

عضو مشارك
الإعجابات
0
والله احنا اللى هنا على بلد مفيش حاجه هانت غيرنا
الحمد لله انك خلصت على خير
نفسى احج واعيش حر انا مش ضامن هعيش 6سنين كمان هما بيعملو فينا كدا ليه36سنه
لينا ده اللى سرقو البلد متحبسوش وانا اللى بيتسرق عمرى اتحبس15سنه2005,,2019ياناس هل ده يعقل

po25lm24

عضو مشارك
الإعجابات
0
متعترضش على قضاء ربنا
وعسى ان تكرهوا شيئا و هو خير لكم
الصبر يا عمر

عمر رحيل

عضو مشارك
الإعجابات
0
ونعمه بالله

ابواسكندار

عضو جديد
الإعجابات
1
السلام عليكوم ورحمت الله مفيش جديد في موضوع الهربين 2005 ويريت لو في جديد حد يفدنا عشان ربنا يسهل ونشتغل ونفيد ونستفيد من العمر الي فات

أعلى