khaled99

عضوية الشرف
#1
الســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام عليكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم ورحمتــــــــــــــــــــــــــــــــــــته وبركاتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
حياكم الله أخوانى الكرام
احترت والله
هل هذا اسم
أم
جملة مفيدة


 

سعد الدين

سعد الدين

المسؤول الفني
#2
ههههههههههههههههههههه


شكلها ملعوب فيها هههههههههههههه

تسلم ايدك
 

Magic-M

الوسـام الماسـي
#3
ههههههههههههه ... شوفت حاجة زيها قبل كدة



ده بقي اسم وللا قسم ... هوة فاكر اننا مش هنصدقه ... عشان كدة بيحلف

بس على مين .. ده لو اتشقلب مش هصدقه

تحياتى
 

الكرويتى

الوسـام الماسـي
#4
أعتقد انه اسم .... وبالتأكيد انوا اسم ههههههههههههه

على رأى المثل بيئول :

""" لكل قاعده شواذها """

Every rule has its own exceptions.


وهذه من الشواذ ...........


بالتوفيق اخويا خالد ..... وبارك الله فيك

وأحلى


.
 

MrWoOoxX

عضو مشارك
#5
الله يعطيك العافية موضوع مميز
 

ALAA

عضوية الشرف
#6
جزاك الله خيرا
يمكن تكون حقيقيه
تحياتي
 
ابن ليبيا

ابن ليبيا

الوسـام الماسـي
#7
بارك الله فيك اخى خالد
يعطيك الف عافية
 

hamada meedoo

عضو فعال
#8
جامدة هههههههههه
 

الباشا شكر

الوسـام الذهبي
#9
فعلا احسن اخلاق اخلاق احمد
 

mohamed abdelkader

عضو فعال
#10
هههههههههه الظاهر كده ان اللى عمل البطاقة دى
كان محشش هههههههههههه
 

الباشفنان

عضو ماسـي
#11
اشمعنى يعنى
 

عدنان هوساوي

عضو محترف
#12
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
 
dodofula24

dodofula24

الوسـام الذهبي
#13
ياباشا معروفه وكتير مشهورين بيها الباكستانيين والبنجاليين والهنود
لالاتستغرب
 

نفر مدير

عضوية الإمتياز
#14
الله يحسن اخلاقنا يصلح امورنا

جميلة جدا

بارك الله فيك
 

ommarime

الوسـام الماسـي
#15
ربنا يحسن اخلاقك يااحمد انتى وابنى محمود يارب
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
سلمت يداك اخى خالد
 

أعلى