الحالة
موضوع مغلق

Egy_7aker

عضوية الشرف
و رحمة الله و بركاتة

اود ان القى النظر على انى اريد ان اقوم برفع نسخة اكس بى هوم بوت sp2 و ذلك ان شاء الله بعد تجربة النسخة :cool:

فهل اقوم برفع النسخة ام لا و هل النسخة الموجودة بالسرفر هوم :rolleyes:

ياريت كل واحد يقول رأية :uu1:

:read:

سعد الدين

سعد الدين

المسؤول الفني
أشكرك اخي الحبيب على الهدية

النسخة غير موجوده على السرفر و بالنسبة لي لا استخدم الهوم ولكن ان طلبها احد الأعضاء يمكنك رفعها وبكل سرور

أخوك ابو محمد

egyptian hak

عضوية الشرف
اخى العزيز ان كانت فعلا كامله ولاتحتاج تنشيط فلاباس من رفعها وبارك الله فيك

Egy_7aker

عضوية الشرف
الف شكر اخى داماس على الرد و الف شكر للاخ egyptian hake النسخة للاسف تحتاج الى تنشيط لان انا اللى عملها من نسخة عادية كانت عندى و كمان عملتها بوت علشان كدة انا مستنى الكراك و جارى البحث عنة

New Tiger

الوسـام الذهبي
upload of sp2 xp home

Rely on ALLAH and start upload it after you find the crack
May ALLAH bless you

Egy_7aker

عضوية الشرف
شكرا وربنا يسهل

Egy_7aker

عضوية الشرف
اشكر اخى احب الخير

حمادة المصري

عضو ذهبي
بالنسبه للكراك اعتقد انه ال Reset5 هو احسن واحد سواء مع السيرفر 2003 او الهوم لانه يقوم بتصفير و ليس كسر - عكس مشاكل الكراكات الباقيه - كما قلت تصفير عداد ال 30 يوم

وبالتالي كل يوم تشغل فيه الجهاز هو اليوم صفر بالنسبه لمهله ال 30 يوم و بالتالي مهما استعملته صحيح حيظل يخبرك انه باقي 30 يوم لكنه في نفس الوقت المهله لن تنتهي لان العداد تم تصفيرة

اذا يلزمك هذا الكراك بلغني بايميلك ع الخاصه ابعثه لك

Egy_7aker

عضوية الشرف
الكراك دة عندى بس انا ببحث عن الكراك الذى يلغى التنشيط نهائيا و شكرا للمساعدة

حمادة المصري

عضو ذهبي
فيه كراك يلغي التنشيط و يخبرك بنجاح العمليه لكن انا جربته و قبل الشهر باسبوع طلع لي لسانه و قال فاضلك اسبوع على التسجيل و المصيبه تروح تعمل تسجيل علشان تغير رقم الاصدارة يقول لك sory .... تم التسجيل !

طبعا اضطريت اعمل له فورمات !

عموما ارجو اذا عثرت على كراك فعال فعلا انك تبلغنا

Egy_7aker

عضوية الشرف
طبعا وجارى البحث عنة و الله يبعدنى عن الكراك بتاع sorry دة احسن دة شكلة مصيبة و شكرا على التعاون

حمادة المصري

عضو ذهبي
علشان تعرفه هو كراك على شكل النجمه رباعيه الاضلاع ... عامل زي الورده كدة

دة اللي انا جربته و ربنا يبعدك عنه وانا حادور لك في المواقع اللي اعرفها و اذا وجدت اي شىء ينفعك تاكد اني اكيد حابلغك

Egy_7aker

عضوية الشرف
الكراك فى منتدى البرامج

الحالة
موضوع مغلق

أعلى