khaled99

عضوية الشرف
التسجيل
6/8/10
المشاركات
16,470
الإعجابات
1,768
العمر
34
الإقامة
مصر- المنيا - منشأة بدينى
#801
ولا كلمه محدش هيخرج من السجن
انا مش عايز كلام كتير احنا الحزب الحاكم ومفيش اعتراض
صح يا خالد
تم فتح باب الانضمام للحزب الحاكم
الي عايز ينضم لينا يقدم طلب في الموضوع
............

الله عليك ياعلاء
والله زمان وبعودة ........ ليلتهم ليلة بيضا
 

Mo7amed Abdo

عضوية الشرف
التسجيل
9/12/09
المشاركات
2,504
الإعجابات
880
الإقامة
Egypt
الجنس
Male
#802
ههههههههه مين اللى هينضم ليكوا يا عم رحوا وتعالوا بسرعة ههههههههه
انت حزب على ما تفرج مش حزب حاكم قال حزب حاكم صح هههههههههههه
الله وحده اعلم بحالى وانا لو فضيلكم وعارف انكم حتقولوا حجته بتاعت كل مره لكن دي الحقيقة
بقعد على النت بالظبط 30 دقيقة نص ساعة ومش فاضي ادور واشوف عن كذا وكذا وسايبكم براحتكم
وعلى راي المثل ان غاب القط العب يا فار وطبعاً احنا مش فاضيين بدليل الفريق كله محدش بيدخل الا كل فين وفين يااااااااااه قول للزمان ارجع يا زمااااااان ... أيام التعذيب واحمد نبيل كان مطلع عينكم
ياااااااه ايام جميلة كنا احنا السيطرة الحقيقية والوحيدة بقلب المكان صح يا حزب البورش اااااااااه ياني
زهقت من كتر الكلام كبعاً محدش فيكم شافنى على الحقيقة انا طولى 188 سم بالظبط ووزنى 91 كيلو
والحمد لله وحش هههههههه لو اشوف واحد منكم على الحقيقة هاكلوا الوحيد اللى شاف صورتي هو
محمد الكاشف وانا صغير كمان اما لو شوفتنونى دلوقت عايز اتعارك يناس بقالى كتير مضربتش حد ههههههههههههه ههههههههههه هههههههههه ههههههههههه ضحكات شريرة متقطعة صح يا كاشف ههههه سلاااااااااااام
 

AHMED_NABIL

عضـو
التسجيل
22/4/11
المشاركات
2,044
الإعجابات
392
الإقامة
EGYPT
#803
أتفرعنوا أوى أتفرعنوا
على فكرة أنا ممكن أدمر السجن وأقلب موازينة رأسا على عقب

قولو بقى دى ثقة غرور شايف نفسة المهم أنا قد كلامى
...............................................................
أفضلكوا بس

 

khaled99

عضوية الشرف
التسجيل
6/8/10
المشاركات
16,470
الإعجابات
1,768
العمر
34
الإقامة
مصر- المنيا - منشأة بدينى
#804
ياحلاوة ياولاد ياحلاوة ياولاد
المساجين طلعلهم حس
والله عال
اسكت ياابن انت وهو
وما تتفرعتش يامحمد عندى رجالة ياكلوك قال طولك 188 عجايب
 
Mr.HaZeM

Mr.HaZeM

مشرف منتدى الفضائيات والستلايت
التسجيل
24/2/11
المشاركات
3,130
الإعجابات
1,200
الإقامة
مصر
الجنس
Male
#805
اية ياجدعان احنا ملناش حد يسال فينا ولا اية مشاغب المجن جة وعذا على التاخير كنت بوصى رجالتنا يجوا يطلعونا
 

Mo7amed Abdo

عضوية الشرف
التسجيل
9/12/09
المشاركات
2,504
الإعجابات
880
الإقامة
Egypt
الجنس
Male
#806
ههههههههههههههههه انا تعبت من الكلام انا حاسس انى حفصل مش حقدر اكمل الكلمة الجايـ
 

ALAA

عضوية الشرف
التسجيل
13/5/09
المشاركات
6,284
الإعجابات
963
الإقامة
Egypt
#807
انا سامع صوت ليه
هاااااااااااااااا


هوا عشان السجن كبير



يلا كله علي الانفرادي




هوا ده حالكم
ومتفكروش تخروجوا
خلاص ايام زمان كنتوا الحزب الحاكم
دلوقتي احنا الحاكم
 

khaled99

عضوية الشرف
التسجيل
6/8/10
المشاركات
16,470
الإعجابات
1,768
العمر
34
الإقامة
مصر- المنيا - منشأة بدينى
#808
صعبانين عليا ياحزب الكنبة والله
معلش السجن لمين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لحزب الكنبة هههههههههههههههههه
 

الاسد المصري

عضو ذهبي
التسجيل
15/7/09
المشاركات
816
الإعجابات
311
#809
انا فرحان جداااااا يا حزب الكنبة
مبروك عليكم السجن
بس السجن مش نظيف
عاوز السجن يكون نظيف
و البلح يطرح
و التلفزيونات يفتحوها
ههههههههههههههههههههههههههههههه
 
Smsm Star

Smsm Star

الوسـام الذهبي
التسجيل
4/7/08
المشاركات
2,267
الإعجابات
488
الإقامة
دُميّٱطٌ
الجنس
Male
#810
انا فرحان جداااااا يا حزب الكنبة
مبروك عليكم السجن
بس السجن مش نظيف
عاوز السجن يكون نظيف
و البلح يطرح
و التلفزيونات يفتحوها
ههههههههههههههههههههههههههههههه
تعيش وتأخد غيرها
 

khaled99

عضوية الشرف
التسجيل
6/8/10
المشاركات
16,470
الإعجابات
1,768
العمر
34
الإقامة
مصر- المنيا - منشأة بدينى
#811
عاجل!!!!!!!!!!!!!!!!
على حزب الكنبة المسجونين تنظيف السجن وتلميعه
لحين اشعار آخر
 
Smsm Star

Smsm Star

الوسـام الذهبي
التسجيل
4/7/08
المشاركات
2,267
الإعجابات
488
الإقامة
دُميّٱطٌ
الجنس
Male
#812
براءة لفريق محمد عبده والكاشف واحمد نبيل والحاجب وبقية الفريق
 

أبو الدحداح

الوسـام الماسـي
التسجيل
13/5/12
المشاركات
3,380
الإعجابات
143
الإقامة
مصر - شمال سيناء
الجنس
Male
#813
جزااااااااااااااااااااااااااكم الله خيرا

يللا يا خالد الحمامات


وباقى الفريق يسيئ المكان

مبروك إنتم جوه السجن
 

Mo7amed Abdo

عضوية الشرف
التسجيل
9/12/09
المشاركات
2,504
الإعجابات
880
الإقامة
Egypt
الجنس
Male
#814
اخواني أخى الغالي Smsm Star
فقط طلبت منه يساعدنا وساعدنا فورا جزاه الله كل خير
يلا يا حزب البورش على السجن كل الفريق خالد وعلاء والاسد والنمر وحسن وكل من ساعدكم من قريب او بعيد وقد عاد والحمد لله الحزب الحاكم حزب الاقوياء الحزب الافضل ,ابشر الاخوة المساجين بسنة سودة وحطلع عينكم ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه مش سامع صوت حد منكم يعني ههههه يا حزب على ما تفرج

يحيا الحزب الحكم المصري الديمقراطي
 

Mo7amed Abdo

عضوية الشرف
التسجيل
9/12/09
المشاركات
2,504
الإعجابات
880
الإقامة
Egypt
الجنس
Male
#815
انا مش عارف حزب البورش لما يتسجنوا يختفوا ومنسمعش صوتهم وطول ما هما بره السجن عاملين عفاريت ....... شئ غريب على عكسنا احنا سواء مسجونين أو غير مسجونين مبنسكونش هههههههه
يحيا الحزب الحكم المصري الديمقراطي
 

أبو الدحداح

الوسـام الماسـي
التسجيل
13/5/12
المشاركات
3,380
الإعجابات
143
الإقامة
مصر - شمال سيناء
الجنس
Male
#816
إحنا مش ديموقراططين يا حاججججججججججججج


ركز يا أبو حمييييييييييييييييييييد
 

khaled99

عضوية الشرف
التسجيل
6/8/10
المشاركات
16,470
الإعجابات
1,768
العمر
34
الإقامة
مصر- المنيا - منشأة بدينى
#817
عاجل جدا
الرجالة جايين من الدلتا والصعيد وهبقى
" خالد موحد القطرين "
وانتظروا المفاجأة
 

أبو الدحداح

الوسـام الماسـي
التسجيل
13/5/12
المشاركات
3,380
الإعجابات
143
الإقامة
مصر - شمال سيناء
الجنس
Male
#818
هههههههههههه

تقصد موحد الحزبين

يا مسجون خليك فى حالك
وإلا والله
هخليك تعمل 500000000000000000 ضغط
 

khaled99

عضوية الشرف
التسجيل
6/8/10
المشاركات
16,470
الإعجابات
1,768
العمر
34
الإقامة
مصر- المنيا - منشأة بدينى
#819
بكره تشوف يادحدوح
هتمسحوا البلاط قريبا جدا
والرجالة جايين من الصعيد
افتكر كويس
 

AHMED_NABIL

عضـو
التسجيل
22/4/11
المشاركات
2,044
الإعجابات
392
الإقامة
EGYPT
#820
أنا جيت ياخالد بالنسبة للبلاط يلا يخالد على الحمامات على عارف السكة يمين فى شمال عند شارع ميكى ماوس ولو تهت أركب أتوبيس ستة أللى بيروح أى حتة وباقيت المساجين أنا هفكرلكوا فى عقاب جبارررررررررررر .................وييت مى
 

أعلى