الحالة
موضوع مغلق

Mohamed Khaled

عضوية الشرف

برنامج تشغيل ملفات الفلاش في الانترنت , برنامج فلاش بلاير من
اهم البرامج المتوجب وجودها في اي جهاز كمبيوتر فهو المسؤول عن تشغيل فيديوهات يوتيوب ومواقع
مشاركة الفيديو وهو مشغل العاب الفلاش اونلاين في مواقع الانترنت وهو مشغل صيغ فلاش في اي صفحة
ويب تقوم بزيارتها , حمل اخر اصدار من برنامج Adobe Flash Player ادوبي فلاش بلير مجانا.

.. -- التعـديلاتــــ -- ..
كود:
Key benefits of the Flash Player 11 desktop include:
* Stage 3D Accelerated Graphics Rendering — Deliver cutting edge 2D and 3D experiences on the desktop.
* Native 64-bit support — Support for 64-bit operating systems and browsers on Linux, Mac OS, and Windows.
* G.711 audio compression for telephony — Integrate real-time voice and   telephony capabilities into business apps and integrate with existing   phone systems using the G.711 codec.
* H.264/AVC SW Encoding — Create apps that encode higher quality video locally using the efficient H.264 video standard.
* Socket Progress Events — Improve management of data transfer, track   progress, and provide responsive feedback in apps send large amounts of   data.
* JPEG-XR support — Take advantage of support for the advanced JPEG-XR   image compression format to deliver higher quality images with less   bandwidth, and leverage lossy and lossless compression with alpha   channel transparency.

..-- تحميلــ البرنامجــ -- ..

Flash Player 11.9
رابط مباشر من سرفر البوابة للاعضاء فقط
http://mediafire.com/download/PSD/dlnew/001/flash_player_Cilent.rar

Save

نامق دبسي

الوسـام الذهبي
مشكور أخي
جزاك الله خير

AboMo3aZ

الوسـام الماسـي
تسلم الايادي يا محمد