الحالة
موضوع مغلق

Abu Taha

ضيف شرف
الإعجابات
3
'',

وهنا الملف التاسع والآخير وأرجو من الاخوة الذي قاموا بتحميل المرفقات التأكيد على فاعليتها بعد تثبيت البرنامج لديهم.

تحياتي لكم

awwase

عضو مميز
الإعجابات
0
تسلم أخوي أبو طه، تم التحميل و التثبيت بنجاح :)

Berwari

عضو محترف
الإعجابات
1
مشكور أخي على البرنامج

بانتظار التسجيل
تحياتي

حمادة المصري

عضو ذهبي
الإعجابات
3

ابووليد

عضو مشارك
الإعجابات
2
الوو

ممكن تعطونا نبذه عن هذا البرنامج

ايش هو هل هو للرسم ام ماذا انتظركم تردون علي

rmah

عضو ذهبي
الإعجابات
3
تشكر أخي حماده المصري على هذا البرنامج كذلك Enough

حمادة المصري

عضو ذهبي
الإعجابات
3

اخي ابو وليد : البرنامج للرسم نعم و للتعديل على الصور و اضافه بعض المؤثرات عليها
وحسب ما ذكر الموقع http://www.xara.com/products/xarax/

As used by some of the world's greatest designers...

Xara X is an advanced graphic illustration package for Windows* that offers unrivaled redraw speed and a user interface which other developers have tried to imitate* but never matched.

Producing vector illustrations is quick and easy using the comprehensive drawing tools* but many of the advanced features which Xara pioneered - such as transparency and real-time anti-aliasing - can be applied to both vector and bitmap images.

But Xara isn't just about sheer speed and useability* or even leading edge technology. Rather than falling into the bloatware trap that is common with graphics products* Xara has concentrated on creating the world's best implementation of the essential toolset that designers really need* in order to ensure that working with Xara X can be both highly creative and very productive. As well as all the drawing tools you would expect* Xara X offers options such as automated shadows* bevels and contours* pressure sensitive brush stroking* multi-stage graduated fills and feathering.

Xara X can produce compact* highly optimized graphics* making it an ideal choice for creating web graphics* and with this in mind we have added a tools to aid in creating graphics for the web* such as a NavBar tool* image slicing capability and Dreamweaver integration​
وهذا فيلم عن عمل البرنامج​
وهذة صفحه لافلام اخرى عنه​
وهذة بعض الصور عما يمكن انجازة بالبرنامج​
====​
اخي الفاضل rmah​
لا شكر على واجب و المرة هذة الشكر للاخوة الافاضل على تعاونهم معي في البرنامج و اعتذر للخطا الذي حدث​
ويمكن التحميل من رابط ttdown فقد جربته و هو يعمل​
نصيحه : عند التحميل بالفلاش من موقع ttdown اجعل اجزاء الملف 1 و ليس اكثر من ذلك كي لا يتم حجبك بعد فترة عن السيرفر لانه كثرة الطلب من نفس الاي بي تؤدي الى حجبك مؤقتا عن السيرفر​

hammadfz

hammadfz

عضوية الشرف
الإعجابات
343
شكرا لك اخي العزيز

حمادة المصري

عضو ذهبي
الإعجابات
3
العفو اخي ايمن .... لا شكر على واجب

الهاوي