الحالة
موضوع مغلق

basel23d

الوسـام الذهبي
الإعجابات
11
بسم خالق الكون

برنامج صمّم لتعديد كلّ أقراصك (قرص ذاكرة مدمج * floppys* DVD ROM، رمز بريدي. . . ) بدعم ممتاز للملفات المضغوطة. يمكّنك لتحديد مكان أيّ ملف على نحو سريع. يخزن كلّ البيانات حول الملفات والحافظات، ولكثير.....​

(file size: 1400 Kb)​

InsideCAT 1.0 is a program designed for cataloguing all your discs (CD-ROM* floppys* DVD-ROM* ZIP...) with an excellent support for compressed files. It enables you to locate any file in a fast way. It stores all the data about files and folders* in order to make it possible to work with it without having de disc inserted. Main features: Catalogues all the files and folders from any PC disc. Organises your catalogues in collections and sub-collections.Compressed file support available for 13 different formats (ZIP* RAR* CAB* ACE* JAR* ARJ* LZH* LHA* ARC* ZOO* PAK* TAR* GZIP* EXEs). Allows extractions on 13 formats. Powerful search funtions* 4 text searchings (wilcards* fuzzy...). Easy to use. Intuitive (similar to Windows Explorer). Special functions for Spanish languaje users. Very fast. It can work with hundreds of discs andmillions of files.FREEWARE version available. €.

saleem

عضو فعال
الإعجابات
0
بارك الله فيك والف شكر

ZERO FATAL

عضوية الشرف
الإعجابات
40
جزاك الله الف خير اخي الكريم Basel23d
وكلمة الشكر قليله في حقك بالنسبه للجهد الذي تبذله
اتمنى لك مزيد من العطاء

basel23d

الوسـام الذهبي
الإعجابات
11
اخي العزيز saleem الرب يباركك شكرا لمرورك
مشرفي العزيز واستاذي zero fatal الله يبارك فيك وشكرا لكلماتك الجميلة والتشجعية شكرا لمرورك الكريم

kosai

الوسـام الذهبي
الإعجابات
5
مشكور اخي العزيز
تحياتي:)

basel23d

الوسـام الذهبي
الإعجابات
11
kosai شكرا لمرورك الكريم تحياتي و مبروك عليك الاشراف

Enough