الحالة
موضوع مغلق

turbodjpark

عضو مشارك
الإعجابات
55
اخواني انهاردة جايبلكم موقع مميز جدا و اهم حاجة فيه انه مضمون لان الموقع تابع لشركة مكتوب التابعة لشركة ياهوو العالمية​

الموقع عبارة عن موقع ابحاث تابع لشبكة مكتوب و ياهوو اسمه موقع عين العرب و بيتيح لك فرصة الاشتراك في الابحاث (الدراسات) و بيديلك نقاط مقابل انك تملى الابحاث دي

طب موقع عين العرب ده اقدر اكسب منه قد ايه؟​

المكسب في موقع عين العرب عبارة عن نقاط بتستبدلها بحسابك في كاش يو​

لما بتوصل 250 نقطة بتستبدلهم بخمس دولارات يعني ال 50 نقطة بدولار

الدراسة الواحدة بتكسب منها من 35 ل 60 نقطة و لما بتشارك اكتر بيرقو العضوية اوتوماتيك

الموقع فيه اربع عضويات و كلها مجانية و معتمدة فقط على المشاركة (عادية - برونزية - فضية - ذهبية)

الفرق بين العضويات بيكون في عدد الدراسات الشهرية و عدد النقاط المكتسبة من كل دراسة (الارباح بتوصل لحوالي 1000 نقطة شهريا في العضوية الذهبية يعني 20 دولار شهري مقابل اقل من ساعة في اليوم)

طب يعني ايه كاش يو و ازاي استفيد من فلوسي فيه و ازاي اصلا يبقى عندي حساب كاش يو؟​

كاش يو بنك الكتروني و لكن ميزته انه مؤمن جدا و التعامل فيه سهل و ميسر و ليه كروت شحن و مشهور جدا في العالم العربي و تقدر من خلال رصيدك فيه تشتري اي حاجة من خلال المواقع المعتمدة في كاش يو مول (هتلاقيها في موقع كاش يو) و المواقع كلها بتقدم خدمات و منتجات و كمان تقدر تحول رصيدك لاي بنك الكتروني انت عايزه او تشحن بيه موبايلك​

بالنسبة للتسجيل في كاش يو هشرحه في اخر الموضوع

طب يا سيدي ايه مطلوب مني؟​

مطلوب منك التسجيل في موقع عين العرب و انك تدخل على الموقع بشكل دوري لمتابعة الدراسات و هم كدة كدة بيبعتولك ايميلات بالدراسات بس الاحسن تخش بنفسك يوميا للموقع عشان ده بيرقي عضويتك اسرع​

طب اسجل ازاي و اعمل ايه؟​

تابع الشرح ده هتفهم كل حاجة بسهولة:​

أولا رابط التسجيل اضغط هنا

ثانيا: تابع الشرح بالصور​

بالنسبة للي معندوش حساب كاش يو و عايز ينشء حساب يدخل على الرابط التالي​

رابط التسجيل في كاش يوم من هنا​

و التسجيل سهل جدا كما هو موضح بالصورة التالية​

للتذكرة الروابط مرة تانية اهي​

رابط التسجيل في موقع عين العرب​

رابط التسجيل في موقع كاش يو​

اي استفسار انا في الخدمة و نسألكم الدعاء و التسجيل من الرابط الي في الموضوع تقديرا للجهد

turbodjpark

عضو مشارك
الإعجابات
55
رد: اول و اصدق موقع عربي للربح من ملأ الابحاث تابع لموقع مكتوب و ياهوو (موقع عين

ولا كلمة شكر حتى؟

الحالة
موضوع مغلق

أعلى