medo-947

عضو جديد
التسجيل
19/8/10
المشاركات
2
الإعجابات
0
#41
الشرح اعملى اللى كان فى المكتب عندك مفهمتوش بس مع الشرح الفيديو وصل وتمام التمام
اوعى تكون معرفتنيش ازعل على العموم انا ابو ادم
 

Mohamed Khaled

عضوية الشرف
التسجيل
2/8/09
المشاركات
8,023
الإعجابات
4,517
الإقامة
Damasgate
#42
جزاك الله كل خير تسلم الايادي
 

touotouo

عضو جديد
التسجيل
21/11/08
المشاركات
4
الإعجابات
0
#43
بصراحه حاولت مليون مره وفشلت ..... اول مره انجح... انا عملت الفلاشه بالظبط زى الشرح والنتيحه باهره جداجدا جدا ...وحطيت فى المساخه الفاضيه خمس نسخ جوست مختلفين وماشيه عال العال..... انما انا طمااااااع...ازاى ادخ النسخ دى مع الملف فى المنطقه الامنه بعيد عن الفيروسات والفرمطه وغيره ... علما باننى ليس لى اى درايه باعمال البرمجه الكبير اوى عليا ده ...بمعنى امتداد الملف صحيح كلمه بسيطه خالص بالنسبه لك انما انا ...كبيره اوى عليا..فى النهايه اتمنى من الله ان ترد عليا على الايميل بما يفيد.بجد طريق مالهاش خل واسف على الاطاله وشكرا على الطريقه
 

Gasec123

عضو مميز
التسجيل
31/7/10
المشاركات
358
الإعجابات
227
#44
الله ينور عليك كمان و كمان...... شرح في غاية الروعة
 

touotouo

عضو جديد
التسجيل
21/11/08
المشاركات
4
الإعجابات
0
#45
بصراحه حاولت مليون مره وفشلت ..... اول مره انجح... انا عملت الفلاشه بالظبط زى الشرح والنتيحه باهره جداجدا جدا ...وحطيت فى المساخه الفاضيه خمس نسخ جوست مختلفين وماشيه عال العال..... انما انا طمااااااع...ازاى ادخ النسخ دى مع الملف فى المنطقه الامنه بعيد عن الفيروسات والفرمطه وغيره ... علما باننى ليس لى اى درايه باعمال البرمجه الكبير اوى عليا ده ...بمعنى امتداد الملف صحيح كلمه بسيطه خالص بالنسبه لك انما انا ...كبيره اوى عليا..فى النهايه اتمنى من الله ان ترد عليا على الايميل بما يفيد.بجد طريق مالهاش خل واسف على الاطاله وشكرا على الطريقه
 

touotouo

عضو جديد
التسجيل
21/11/08
المشاركات
4
الإعجابات
0
#46
وهل من الممكن التعديل على الملف وبرنامج ايه اللى افتح بيه هزا الامتداد من الفات؟؟؟ وشكرا
 
أنس ناجى

أنس ناجى

عضو مميز
التسجيل
20/12/06
المشاركات
252
الإعجابات
20
العمر
56
#47
أسأل الله أن يبارك فيك ويثبتنا وإياك على الحق
 

عبدH

عضو ماسـي
التسجيل
21/6/08
المشاركات
1,430
الإعجابات
41
#48
يعطيك الف عافية على البرنامج والشرح

بس ما صار معي اشي

يعني انا اتبعت كل الشرح

بس ما صار اشي

يعني ما عمل بوت لما عدت التشغييل

عدت التشغييل الف مرة لكن لم يعمل بووت

يعطيك العافية ارجو الرد السريع
 
أنس ناجى

أنس ناجى

عضو مميز
التسجيل
20/12/06
المشاركات
252
الإعجابات
20
العمر
56
#49
جميل جدا وممتاز بإمتياز مع مرتبة الشرف
أسأل الله أن يبارك فيك ويثبتنا وإياك على الحق
 

محمد عبد القادر

عضو مشارك
التسجيل
17/6/06
المشاركات
76
الإعجابات
0
#50
والله يا اخى يعجز اللسان وتعجز الكثمات عن الشكر
الحقيقة كل اعمالك مبهرة
جزاك الله خيرا على نشر العلم وافادة المسلمين
 

alqlm-2006

الوسـام الذهبي
التسجيل
31/1/08
المشاركات
1,544
الإعجابات
21
#51
يعطيك العافية وجزاك الله خير
 

محمد الشيمى

عضو جديد
التسجيل
4/4/09
المشاركات
1
الإعجابات
0
#52
جميل جدا الله يبارك فيك ويزيدك من علم وعمل يتبعه ان شاء الله
لكن اخى الكريم لو اتبعنا المثل الذى يقول لاتعطنى سمكة ولكن علمنى كيف اصطاد
اخى فى الله الشغل فوق الرائع لكن مع هذا ينقصنى كيف توصلت الية
واعلم ان ذكاة العلم نشرة لا نشرة ثمرته فقط اخوك محمد الشيمى
 

abd_allaأبوحمدي

عضو ذهبي
التسجيل
11/9/07
المشاركات
891
الإعجابات
51
#53
جزاك الله خيرا

برنامج جميل و شرح رائع

هل يمكننا التعديل فيها أو إضافة لها ؟؟؟
 

noran

عضو مشارك
التسجيل
11/2/12
المشاركات
46
الإعجابات
2
#54
مشكور جدا جدا
 

osamaabwalhaja

عضو محترف
التسجيل
5/1/10
المشاركات
445
الإعجابات
336
الإقامة
فلسطين
#55
اخي الكريم لقد قمت باتباع الخطوات خطوة خطوة بالتفصيل ولاكل لم تقلع اين يكون السبب
 

osamaabwalhaja

عضو محترف
التسجيل
5/1/10
المشاركات
445
الإعجابات
336
الإقامة
فلسطين
#56
اخي الكريم لقد قمت باتباع الخطوات خطوة خطوة بالتفصيل ولاكل لم تقلع اين يكون السبب

... الحمد لله اشتغلت معي الان ...انا في البداية كنت ادخل على boot menu ثم الى الفلاش ما كان يمشي معي
لاكن عندما ادخل الى bios واعمل اولوية للدخول للفلاش زبط معي...

الاسطوانة جميلة جدا والشرح كذالك

لاكن اريد ان استفسر ها استطيع ان اغير بعد اصدارات الرامج المو جودة بالاسطوانة لان بعضها قديم
مثل برنامج acronis and norton ghost وشكرا..
 

tasneym

عضو مشارك
التسجيل
3/8/08
المشاركات
67
الإعجابات
0
#57
جزاك الله خير
 

mhamdishamma

عضو مشارك
التسجيل
10/11/11
المشاركات
55
الإعجابات
1
#58
مشكور يا اخي الكريم
ممكن شرح كيفية عمل الاسطوانه الى اللاحقه fba التي انت مسويها
وطلب اخر ممكن البرنامج الذي قمت به بعمل الاختبار للفلاشه
ولك جزيل الشكر
 
هاني الكيالي

هاني الكيالي

مجموعة الإدارة
التسجيل
27/4/08
المشاركات
8,251
الإعجابات
2,078
#59
ادامك الله في هذا العطاء اخي الحبيب
 

mkzaoude

عضو محترف
التسجيل
24/9/05
المشاركات
491
الإعجابات
12
#60
شكرا وصلت الفكرة
 

أعلى