ما الجديد

ommarime

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/10
المشاركات
5,212
الإعجابات
2,511
#1

تخيل نفسك جوعان وواحدة زى ام مريم مثلا
وضعت موضوع اشهى الاكلات
وتقلب فى الصفحة يمين وشمال
وتتعذب من شكل الاكلات
كيف هيكون شكلك وانت بتتعذب يحرام

**فتة الحمص



**الحمص بالطحينة


**الفلافل


**فلافل محشي بالبصل



**فول مدمس





**أقراص العجة بالبيض



**التبولة



**المقلوبة
طبقات من الرز واللحم والباذنجان المقلي
أو الزهرة المقلية،
مقلوبة الزهرة

مقلوبة الباذنجان


**المسخن
دجاج مطهو في الفرن مع الخبز والبصل وزيت الزيتون
والسماق بالإضافة إلى التوابل،





**القدرة
لحم أرز، حمص وتوابل تطهى في جرة نحاسية في الفرن





**المحاشي
خضار (ورق عنب، كرنب، كوسا، باذنجان .... )
محشوة بالأرز مع أو بدون اللحم،





**الكباب


**المنسف




واو الحلويات الجميلة





وبالهناء والعافية .
 

ابوخطار

ابوخطار

مشرف سابق
التسجيل
24/4/10
المشاركات
726
الإعجابات
107
الإقامة
سوريا \ ادلب
#2
رد: طرق التعذيب فى الاكل

أختي أم مريم إذا كانت شطارتك بس بالصور فاعذريني / الله يعين أبو مريم /
أما إذا كانت هذه الصور من صنع إيدك فأقول نيال أبو مريم لأن المثل يقول / الطريق إلى قلب الرجل هو من معدته /
شكراً إختي أم مريم
وعلى فكرة لقد عاقبتيني عقوبة شديدة لأنني جائع جداً وحيران بالعشاء
 

ommarime

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/10
المشاركات
5,212
الإعجابات
2,511
#3
رد: طرق التعذيب فى الاكل

يبقى الله يعين ابو مريم لانها ليست من صنعى
هى مجرد صور تعذيب فقط
 
ابوخطار

ابوخطار

مشرف سابق
التسجيل
24/4/10
المشاركات
726
الإعجابات
107
الإقامة
سوريا \ ادلب
#4
رد: طرق التعذيب فى الاكل

المعذرة ام مريم أناى قصدي الدعابة
 

ommarime

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/10
المشاركات
5,212
الإعجابات
2,511
#5
رد: طرق التعذيب فى الاكل

ولا يكون عندك فكرة اخى نحن جميعا اخوات
ولاكن الحمد لله انا عندى مهارة فى الاكل
واللى يثبت قسم الطبخ صح ولا ايه...
 
ابوخطار

ابوخطار

مشرف سابق
التسجيل
24/4/10
المشاركات
726
الإعجابات
107
الإقامة
سوريا \ ادلب
#6
رد: طرق التعذيب فى الاكل

وأنا اشهد بذلك
 

mzar720

عضوية الشرف
التسجيل
18/1/05
المشاركات
4,134
الإعجابات
387
الإقامة
Kuwait
#7
رد: طرق التعذيب فى الاكل

ليه التعذيب ده ام مريم ....... الواحد عادة نفسه على الصبح مقفولة من ناحية الاكل لكن بعد مادخلت الموضوع هشوف اى حاجة اكلها بدل ما اتعذب
صحيح فين السلطات .........!!!
 

جهاد ع

عضوية الشرف
التسجيل
11/2/10
المشاركات
13,400
الإعجابات
794
الإقامة
الاردن
الجنس
Male
#8
رد: طرق التعذيب فى الاكل

لسه ما افطرت حرام عليكي يا ام مريم



المسخن الفلسطيني

مشكورة اختنا الكريمة ام مريم
 

ommarime

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/10
المشاركات
5,212
الإعجابات
2,511
#9
رد: طرق التعذيب فى الاكل

ليه التعذيب ده ام مريم ....... الواحد عادة نفسه على الصبح مقفولة من ناحية الاكل لكن بعد مادخلت الموضوع هشوف اى حاجة اكلها بدل ما اتعذب
صحيح فين السلطات .........!!!
ولا يكون عندك فكرة اخى محمود اتفضل

لسه ما افطرت حرام عليكي يا ام مريم



المسخن الفلسطيني

مشكورة اختنا الكريمة ام مريم
اهلاً بحضرتك اخى جهاد واهلاً بأهل فلسطين الشعب الجميل
 

MEDO LOVER

عضو ماسـي
التسجيل
4/8/10
المشاركات
1,058
الإعجابات
81
الإقامة
في ارض اللـــــــــــــه
#10
رد: طرق التعذيب فى الاكل

مشكوره علي الموضوع الرائع اختنا العظيمه ام مريم
واجمل حاجه انا شفتها والله ترحيبك باهل فلسطين
 

المطبعجى

الوسـام الماسـي
التسجيل
1/1/09
المشاركات
6,238
الإعجابات
2,369
الإقامة
مصر
#11
رد: طرق التعذيب فى الاكل



الموضوع انا شفته في الوقت المناسب جداً
أنا هتغدى دلوقتي فعلاً
شاورمه ورز أبيض جميييييييييل
اتفضلوا معايا
أم مريم جهزت المعدة على الأكل تمام ...

خالص تحياتي
 

khaled99

عضوية الشرف
التسجيل
6/8/10
المشاركات
16,469
الإعجابات
1,769
العمر
34
الإقامة
مصر- المنيا - منشأة بدينى
#12
رد: طرق التعذيب فى الاكل

الحقيقة ياام مريم مجرد ما بشوف الاكل اللى حضرتك بتقدميه بدخل المطبخ فورا بس للأ سف بضطر أكل أى حاجة أسد بيها جوعى لأن ببساطة ما فيش أكل أم مريم عندنا
تحياتى اليك
 

ommarime

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/10
المشاركات
5,212
الإعجابات
2,511
#13
رد: طرق التعذيب فى الاكل

مشكوره علي الموضوع الرائع اختنا العظيمه ام مريم
واجمل حاجه انا شفتها والله ترحيبك باهل فلسطين
بارك الله فيك وفى اهل فلسطين الحبيب

الموضوع انا شفته في الوقت المناسب جدا
أنا هتغدى دلوقتي فعلا
شاورمه ورز أبيض جميييييييييل
اتفضلوا معايا
أم مريم جهزت المعدة على الأكل تمام ...

خالص تحياتي

بالهناء والعافية استاذ عمرو

الحقيقة ياام مريم مجرد ما بشوف الاكل اللى حضرتك بتقدميه بدخل المطبخ فورا بس للأ سف بضطر أكل أى حاجة أسد بيها جوعى لأن ببساطة ما فيش أكل أم مريم عندنا
تحياتى اليك
والله الاكل يكون عند حضرتك يسلام حضرتك تأمر
 

أعلى