ما الجديد
الحالة
موضوع مغلق

أشرف بيبو

عضو ماسـي
التسجيل
4/11/10
المشاركات
1,093
الإعجابات
3,075
الإقامة
مصر قصاد الكومبيوتر
#1
الحقونى الداتا اللى على الجهاز طارت
ازاى ارجعها وانا مستخدم نظام الاوبنتو10.10
 

mzar720

عضوية الشرف
التسجيل
18/1/05
المشاركات
4,134
الإعجابات
387
الإقامة
Kuwait
#2
رد: الحقونى الداتا اللى على الجهاز طارت

ايه اللى حصل بالتفصيل يا اشرف ..؟ نفس المشكلة اللى فاتت و لا غيرها ممكن توضح ...؟
 

أشرف بيبو

عضو ماسـي
التسجيل
4/11/10
المشاركات
1,093
الإعجابات
3,075
الإقامة
مصر قصاد الكومبيوتر
#3
رد: الحقونى الداتا اللى على الجهاز طارت

اما سطبط الاوبتو على الهارد بالكامل اتحذفت الداتا ازاي ارجعها
حاجات مهمه
 

شبكة فلسطين

عضو جديد
التسجيل
22/3/11
المشاركات
15
الإعجابات
3
#4
رد: الحقونى الداتا اللى على الجهاز طارت

إستخدم برنامج Recover My Files

لسه امس اتحذفت من عندي 500 غيغا
 

mzar720

عضوية الشرف
التسجيل
18/1/05
المشاركات
4,134
الإعجابات
387
الإقامة
Kuwait
#5
رد: الحقونى الداتا اللى على الجهاز طارت

حاول تستخدم برنامج زي Acronis Disk Director فيه خاصية استعادة البارتيشن المفقود جربها , و عندك برضه فيه برنامج TestDisk اللى كوجود فى اسطوانة الهيرن
اما سطبط الاوبتو على الهارد بالكامل اتحذفت الداتا ازاي ارجعها
حاجات مهمه
و بعدين قبل ما تنزل حاجة زي اللينكس فيه الـ VirualBox تجرب عليه الاول نظام التقسيم .... يلا الحمد لله ع كل شيء و المثل بيقول ما يوقع الا الشاطر
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى