ما الجديد

kabret

عضو جديد
الإعجابات
0
انا شاب عايش لوحدى بمصر اتعرفت على فتاه عن طريق ام واحد صحبى وخطبتها لمده شهرين كانت هى كل حياتى كنت بحبها جدا جدا وتزوجنا وفى يوم ليله الدخله كانت منعانى انى اجى جنبها بحجه انها خايفه من الدخله وبتقولى انها حاسه انها هاتموت لو انى عاشيرتها فقالتلها ان ده عادى ووعدتها انى هاسبه لغايه ما تطمن لموضوع الدخله دى ومرت ايام وكل ما اجى جانبها تفعد تعيض ومرت ثلاثه اشهر بنفس الوضع وبعدين جبت ابوها اشتكى له الموضوع ده وكلمها وبعدين تعمل نفس الموضوع وكلمت امها اكتر من مره ومفيش فايده وبعد خمس شهور كلمت احد اقرابى بيسالنى دايما على موضوع الخلفه فقالتله فقالى استخدم القوه معها وبلاش الطيبه دى وفعلا استخدمت القوم وليقتها عاملها تصرخ وتعيط وكلمت اهله واهلها جم خادوها ومشو ودلوقتى بيطلبونى انى اطلقها وعاوزين منى القيمه والموخر وبيقولولى ان العيب منى انا وكانت الصدمه فانا الحمد الله سليم وحاسس انهم بهدون وعاوزين فلوس الفيمه ومش عارف اعمل ايه هو انا كنت غلطان علشان سيبتها وكنت رحيم معها وكنت بخاف ربنا فيها وبعدين القيمه بمبلغ كبير وانا معنديش حاليا فلوس كفايه وبعدين انا مختش حاجه منها ولا دخات عليها ممكن تقولى اعمل ايه

gamal gamal

محامى ومستشار قانوني
الإعجابات
506
رد: حاسس انى اتنصب عليا

ليس من حقها المطالبه بالحقوق المالية يا غالى
لأنها هى السبب فى انهاء العلاقة الزوجية ...
المشكلة عندك ستكون فى قائمة المنقولات فقط ...

gamal gamal

محامى ومستشار قانوني
الإعجابات
506
رد: حاسس انى اتنصب عليا

والأفضل أن تحرر عدة محاضر شرطة
بهذه الأمور .......
استعن بمحام أفضل لك لأن الأمر يحتاج
الى تخطيط ويقظة ..

أعلى