الحالة
موضوع مغلق

أشرف بيبو

عضو ماسـي
#1

مطعم ما تدخله الا وانت حافي ...ll

هذا
مطعم في الفلبين اسمه Villa Escudero








منقول للاافادة
 

جهاد ع

عضوية الشرف
#2
رد: مطعم مش هتدخله الا وانتا حافى

فكرك والارجل بالماء ونحن العرب نكثر من شرب الشاي هل هي فكرة صائبة ؟ لا اظن ذلك
يقول المثل

"التمكن على المائدة خير من زيادة صنف او صنفين"

______

ايام فقط
 

أشرف بيبو

عضو ماسـي
#3
رد: مطعم مش هتدخله الا وانتا حافى

فكرك والارجل بالماء ونحن العرب نكثر من شرب الشاي هل هي فكرة صائبة ؟ لا اظن ذلك
يقول المثل

"التمكن على المائدة خير من زيادة صنف او صنفين"

______

ايام فقط
شكرا لمرورك
 

ommarime

الوسـام الماسـي
#4
رد: مطعم مش هتدخله الا وانتا حافى

بصراحة منظر الشلال جميل ورائع
لاكن هذا مطعم متأكد اكيد هيكون مطعم رائع
 

أشرف بيبو

عضو ماسـي
#5
رد: مطعم مش هتدخله الا وانتا حافى

بصراحة منظر الشلال جميل ورائع
لاكن هذا مطعم متأكد اكيد هيكون مطعم رائع
شكرا لمرورك
 

النمر2010

عضو ماسـي
#6
رد: مطعم مش هتدخله الا وانتا حافى

جميل جدا
بس ده فى الصيف ولا فى الشتاء
ههههههههههههه
 

النمر2010

عضو ماسـي
#8
رد: مطعم مش هتدخله الا وانتا حافى

لو فى الشتاء هتكتك
هههههههههههههههههههههههه صح المحــــ.ـــــترف$
اخى ما رايك فى شهادة الشكر لو كنت نزلتها
 

أشرف بيبو

عضو ماسـي
#9
رد: مطعم مش هتدخله الا وانتا حافى

هههههههههههههههههههههههه صح المحــــ.ـــــترف$
اخى ما رايك فى شهادة الشكر لو كنت نزلتها
رائعة بارك الله فيك
 

lion.wars

عضو جديد
#10
رد: مطعم مش هتدخله الا وانتا حافى

هذا بعتبر من ضمن الحضاره الفلبينيه
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى