الحالة
موضوع مغلق

angel love

عضو جديد
موقع متميز

angel love

عضو جديد
سؤال عن تجنيدى

انا مواليد 1989 عندى اخ اصغر منى وابويا متوفى هل هاخد تأجيل ؟ وهل هيختلف لو والدتى اتجوزت بعد والدى؟

gamal gamal

محامى ومستشار قانوني
رد: سؤال هام بخصوص التجنيد يوم 4/8/2010 وتأخر وشهادة التخرج

نعم ياغالى
يمكنك أخذ تأجيل باعتبارك كبير عائلة
لأخوك الأصغر ..........................
ولا يفرق الأمر حتى لووالدتك تزوجت ..

angel love

عضو جديد

شكرا جدا على اهتمامك والرد عليا الف شكر

angel love

عضو جديد
رد: سؤال عن تجنيدى

لو سمحت ايه الفرق بين عائل الارملة وعائل المطلقة ؟وانا عندى اخويا اضغر منى ووالدى متوفى وامى اتجوزت بعد والدى واطلقت هل اقدم اوراقى كعائل لامى المطلقة ولا لازم اقدم اوراقى انى عائل لاخويا الصغير؟ وهل فى حاجة اسمها تغير حالة الاعالة ؟ وشكرا وارجو الرد واسف على الاطالة

angel love

عضو جديد

انا مواليد 89 واخى اصغر منى واالدى متوفى وامى اتجوزت بعد والدى واطلقت هل اقدم اوراقى كعائل لاخويا الصغير ولا ممكن اقدم اورقى كعائل لامى المطلقة ؟ ولو ينفع اية هيا الاوراق اللى ممكن اقدمها ؟ وهل فى حاجة اسمها تغير الحالة يعنى ممكن اكون عائل لاخى وبعد كدة اغيرها واخليها عائل لامى المطلقة ؟ ارجو الرد وشكرا اسف على الاطالة

angel love

عضو جديد
سؤال هام بخصوص التجنيد

انا مواليد 89 واخى اصغر منى واالدى متوفى وامى اتجوزت بعد والدى واطلقت هل اقدم اوراقى كعائل لاخويا الصغير ولا ممكن اقدم اورقى كعائل لامى المطلقة ؟ ولو ينفع اية هيا الاوراق اللى ممكن اقدمها ؟ وهل فى حاجة اسمها تغير الحالة يعنى ممكن اكون عائل لاخى وبعد كدة اغيرها واخليها عائل لامى المطلقة ؟ ارجو الرد وشكرا اسف على الاطالة

الحالة
موضوع مغلق

أعلى