الحالة
موضوع مغلق

المطبعجى

الوسـام الماسـي
#1
صورة غريبة
تقريباً عشة فراخ محدش يقبل يعيش فيها
بس أهم حاجة يكون فيها تكييف ودش


عجاااايب

خالص تحياتي
 

ommarime

الوسـام الماسـي
#2
يمكن هى بالنسبة لصاحب العشة جنة الله اعلم
وعلى رأى المثل المصرى هى الكعكة فى ايد اليتيم عجبة
هو كده صح ولا ايه
 

raedms

الوسـام الماسـي
#3
فعلا عجايب والله اعلم ثمن الدش والتكييف
اكتر من ثمن البيت.
تسلم الايادي
 

احمد العربي

مجموعة الإدارة
#4
لا حول و لا قوة الا بالله

انا اعرف واحد ساكن في غرفة واحدة مع اسرته المكونة من اربعة اشخاص

و يملك سيارة فارهة بقيمة شقتين كاملتين

للجنون فنون فعلا
 

AboMo3aZ

الوسـام الماسـي
#5
ههههههههههههههههههههه

وعجبي
 

MR ROPY

الوسـام الذهبي
#6
ههههههههههه
عجايب فعلا
 

moseba

الوسـام الماسـي
#7
رد: أهم حاجة الدش والتكييف !!!!!!!

هههههههههههههه
وعلى رأى الأستاذ أنيس
وعجبى
 

moltengold

الوسـام الماسـي
#8
رد: أهم حاجة الدش والتكييف !!!!!!!

ومين قال إن دي عشة فراخ ؟؟؟

ده حمام خارجي بتاع المزرعة وصاحب المزرعة عمل في الحمام تكييف ودش عشان يحس بالراحة
زي ما يكون هارديسك خارجي للمزرعة

شكرا عالمشاركة
 

waleder

الوسـام الماسـي
#9
رد: أهم حاجة الدش والتكييف !!!!!!!

اهلا بك استاذنا الحبيب
لو تفتكر مسرحية عش المتزوجين
يبقى نقول

دش حبنا
تكيف حبنا
 

المطبعجى

الوسـام الماسـي
#10
رد: أهم حاجة الدش والتكييف !!!!!!!

يمكن هى بالنسبة لصاحب العشة جنة الله اعلم
وعلى رأى المثل المصرى هى الكعكة فى ايد اليتيم عجبة
هو كده صح ولا ايه
ولا عجبة ولا حاجة
بس هو منظر غريب شوية
يعني بدل الدش والتكييف ، كان صلح شكل بيته شوية
ولا إيه ؟

فعلا عجايب والله اعلم ثمن الدش والتكييف
اكتر من ثمن البيت.
تسلم الايادي
معاك حق .

لا حول و لا قوة الا بالله

انا اعرف واحد ساكن في غرفة واحدة مع اسرته المكونة من اربعة اشخاص

و يملك سيارة فارهة بقيمة شقتين كاملتين

للجنون فنون فعلا
ده أكيد بيحب اللمة والزحمة :5998:
مولود في باب الشعرية مثلاً
أزحم منطقة في مصر كلها
ههههههه

ههههههههههههههههههههه

وعجبي
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مليون عجبي وعجبي
منور يا جميل
ههههههههههه
عجايب فعلا
وهتلاقية عنده mp3 , ولا 4 كمان
هههههههههههههه
وعلى رأى الأستاذ أنيس
وعجبى
وكمان بيقول
بس خلاص :5998:

ومين قال إن دي عشة فراخ ؟؟؟

ده حمام خارجي بتاع المزرعة وصاحب المزرعة عمل في الحمام تكييف ودش عشان يحس بالراحة
زي ما يكون هارديسك خارجي للمزرعة

شكرا عالمشاركة
ده يبقى حمام آآآآآآآآآخر مزاج
اهلا بك استاذنا الحبيب
لو تفتكر مسرحية عش المتزوجين
يبقى نقول
دش حبنا
تكيف حبنا
هههههههه
مهي دي عشة مسعودي :5998:
وهتلاقي شيرين جوة العشة
تسلم حبيبي المحترم

خالص تحياتي للجميع
 

المطبعجى

الوسـام الماسـي
#12
رد: أهم حاجة الدش والتكييف !!!!!!!

سبحان الله :wow:
شكراً ميدو باشا على الرد والمرور

خالص تحياتي
 
supervisor anis

supervisor anis

الوسـام الذهبي
#13
رد: أهم حاجة الدش والتكييف !!!!!!!

هههههههههههههه
وعلى رأى الأستاذ أنيس
وعجبى
و.............عجبى
 

ابو شريك

عضو مشارك
#14
رد: أهم حاجة الدش والتكييف !!!!!!!

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
مشكوور
 

المطبعجى

الوسـام الماسـي
#16
رد: أهم حاجة الدش والتكييف !!!!!!!

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
مشكوور
أضحك الله سنك وبارك فيك

خالص تحياتي
 

adel mahmood

عضو ماسـي
#17
رد: أهم حاجة الدش والتكييف !!!!!!!

أنا شايف إنه في راحة واستجمام بعيد عن وش الناس وتلوث البيئة
وأهوه يتابع العالم وآخر مزاج

بس السؤال اللي محيرني : هو ساب العشه وراح فين !!!!!!!!!!!!!!!!
 

المطبعجى

الوسـام الماسـي
#18
رد: أهم حاجة الدش والتكييف !!!!!!!

أنا شايف إنه في راحة واستجمام بعيد عن وش الناس وتلوث البيئة
وأهوه يتابع العالم وآخر مزاج

بس السؤال اللي محيرني : هو ساب العشه وراح فين !!!!!!!!!!!!!!!!
إلى الخلااااااااااااااء
هههه
مهو العشة مش هتستحمل
:1002:

خالص تحياتي
 

abd_allaأبوحمدي

عضو ذهبي
#19
رد: أهم حاجة الدش والتكييف !!!!!!!

ربن يبارك لنا في

اللي

وفروا لنا

المكيف
و
الدش

و بيقطعوا عننا الكهرباء

بهدف

الترشيد

و يجعله

عااااااااااااااااااااااامر
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى