الحالة
موضوع مغلق

أســامــة

عضو محترف
التسجيل
18/3/03
المشاركات
583
الإعجابات
134
الجنس
Male
#1
جميعا



الحاج سليم على فراش الموت،
ينادي: أين ابنتي سميرة؟
تجيبه سميرة: أنا هون يا بابا
ويعود لينادي: وأين جابر؟
يجيبه بحزن: أنا هون يا بابا
ويعود ليسال بصوت متحشرج: وأين زكي؟
فيجيبه الابن باكياً: أنا هنا يا أبي..
فيصيح سليم: العمه يخرب بيتكم !! كلكم هنا!!
ومين داير باله ع المحل؟:617:


نادى الحاج سليم ابنه الأكبر..
خلع سليم من معصمه بصعوبة ساعته القديمة، وقال لابنه:
- يا ابني، شايف هالساعة؟
- نعم يا بابا، يجيبه ابنه بعيون مغرورقة بالدموع
- هاي الساعة كانت لجد جدك، وبعدين راحت لجدي، وبعدين لأبي، وبعدين لعندي...
وهلق إجا عليك الدور يا إبني... تشتريها!!
 

المرفقات

احمد العربي

مجموعة الإدارة
التسجيل
18/1/09
المشاركات
8,797
الإعجابات
4,093
#2
فعلا في ناس من هذا الطراز
طماعون و لو حتى على حافة القبر
تعلقهم بالدنيا ما له حدود
اللهم اغفر لنا و ارحمنا

تحياتي
 

raedms

VIP
التسجيل
19/5/07
المشاركات
24,026
الإعجابات
4,210
#3


مشكور اخي الكريم .
تحياتي

 

أســامــة

عضو محترف
التسجيل
18/3/03
المشاركات
583
الإعجابات
134
الجنس
Male
#4
اللهم امين

اللهم اجعل خير أعمالنا خواتيمها واجعل خير أيامنا يوم نلقاك
تعليقك في محله
شكرا على مرورك


شكرا لك ايضا اخي العزيزreadms
 

MR ROPY

الوسـام الذهبي
التسجيل
1/6/10
المشاركات
2,129
الإعجابات
714
العمر
42
الإقامة
مصر
#5
هههههههههههه
اللهم احسن خواتيمنا
أضحك الله سنك
 

المطبعجى

الوسـام الماسـي
التسجيل
1/1/09
المشاركات
6,238
الإعجابات
2,369
الإقامة
مصر
#6
ههههههه
ده تاجر إراري والتجارة في دمه حتى وهو بيموت
وعلى رأي المثل
" يموت الزمار وصوابعه بتلعب "
اللهم ارحمنا فوق الأرض وتحت الأرض ويوم العرض

خالص تحياتي
 

Magic-M

الوسـام الماسـي
التسجيل
19/1/09
المشاركات
3,396
الإعجابات
776
الإقامة
EGYPT
#7
ههههههههههههه

طبعا الرد هيكون ..

زكى : لا يا بابا مش هشتريها وأبعزق الفلوس ... منا كدة كدة هورثها
سليم : الحمد لله عرفت أربى .. جدع ياض طالع لأبوك

ههههههههههههه

تسلم الأيادى
 

أســامــة

عضو محترف
التسجيل
18/3/03
المشاركات
583
الإعجابات
134
الجنس
Male
#8
ههههه
لا يا اخ ماجيك مش هاينفع الكلام ده مع الحاج سليم
لأن سليم اشترى الساعة من ابوه وابوه اشتراها من جده

شكرا لمرورك
 

moseba

الوسـام الماسـي
التسجيل
16/9/08
المشاركات
5,149
الإعجابات
1,036
الإقامة
DamasGate
الجنس
Male
#9
ههههههههههههههههههه
تسلم الأيادى
 

أســامــة

عضو محترف
التسجيل
18/3/03
المشاركات
583
الإعجابات
134
الجنس
Male
#10
الاخوة
MR ROPY
المطبعجى
moseba
 

المرفقات

ommarime

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/10
المشاركات
5,212
الإعجابات
2,511
#11
تسلم الأيادى
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى