الحالة
موضوع مغلق

max@max

الوسـام الذهبي
التسجيل
7/5/08
المشاركات
2,002
الإعجابات
591
#1
مرة في واحد صعيدي دخل من سيربح المليون

مر السؤال الاول بنجاح

السؤال الثاني:
عصفور في اليد ولا عشرة على........................... .......

-الشجرة

-البقرة

-الكرسي

-الارض

تحير الصعيدي وما عرف يجاوب قال في مساعدة

قالوا:في مساعدة

1-راي الجمهور

2-حذف نصف الجواب

3-الاتصال بصديق

الصعيدي اختار راي الجمهور كان راي كل الجماهير "الشجرة" 100%

الصعيدي قال مو دايمن راي الجمهور صح

ابي المساعدة الثانية حذفوا الارض والكرسي

الصعيدي قال خليتولي اللي انا كنت شاكك فيهم

عايز المساعدة الثالثة

اتصل على صديقه هريدي ويوم هريدي رد عليه قاله:

اخبارك ايه واخبار عيالك اية واخبار ام مصطفى ويوم خلص السؤال عنه وعن عياله كانت الدقيقة خلصت

بعدين قاله جورج قداحي شو الحل

قاله الصعيدي مش مشكلة انا منسحب وحاخذ ال200 ريال ثمن السؤال اللي جاوبته

وزي ما بيقول المثل عصفور في اليد ولا عشرة على الشجرة​
 

raedms

الوسـام الماسـي
التسجيل
19/5/07
المشاركات
24,026
الإعجابات
4,210
#2
هههههههههههههههه
تسلم الايادي
 

وردة الجنة

عضو محترف
التسجيل
4/4/10
المشاركات
540
الإعجابات
171
الإقامة
المنصورة
#3
ههههههههههههه طب ماهو عارف الحل مقلوش ليه
 

m rafik

عضو مميز
التسجيل
12/8/07
المشاركات
383
الإعجابات
25
الإقامة
ain touila_khenchela
#4
هههههههههههههههه
شكرا جزيلا
 

moseba

الوسـام الماسـي
التسجيل
16/9/08
المشاركات
5,149
الإعجابات
1,036
الإقامة
DamasGate
الجنس
Male
#5
هههههههههههههههههههه
زكى فعلاً
 

max@max

الوسـام الذهبي
التسجيل
7/5/08
المشاركات
2,002
الإعجابات
591
#6
اه دا الزكاء بنفسه
فى ايه تانى
 
الجازية

الجازية

عضوية الشرف
التسجيل
8/7/08
المشاركات
5,800
الإعجابات
2,689
الإقامة
العالم العربي
#7
ههههههههههههه

طب ما كان من الآول قال

عصفور في اليد ولا عشرة على الشجرة
 

max@max

الوسـام الذهبي
التسجيل
7/5/08
المشاركات
2,002
الإعجابات
591
#8
دا صعيدى يعنى الغباء بنفسة
مش محتاج اكتر من انه صعيدى
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى