الحالة
موضوع مغلق

cabo hack

عضو ماسـي
الإعجابات
173
:confused: يجماعه انا متعشم فى حضراتكم واول مره اكتب موضوع بصراحه انا عندى سرعه النت بطيئه جدا 24 كيلو بايت فى الثانيه وقعت احمل ويندوز 7 مساحته 2جيجا ونصف اللى هيا 5 فى واحد وحملته فى 3 ايام وفى التسطيب حصل مشكله وكل ماصطب تانى المشكله تحصل وميرضاش يكمل انا هرفع الصوره ممكن حد يوضحلى ويفيدنى ايه المشكله انا على فكره بصطب من جهاز وهمى لاختبرها لانى لسه منسختهاش على ديفيدى :confused::confused:النسخه من موقع نقطه تطوير ديف بوينت لمن حملها يقولى اشتغلت معاه ام لا برجاء من الخبراء الرد عليا والافاده

المرفقات

abdovar

عضو ماسـي
الإعجابات
484
و علــيكم الســـلام و رحمــة الله تعــالى و بركــاته

حـياك الله , هل ظهرت لك أية رسالة خطــأ أثناء فك الضغط عن النسخة , إذا لم يكن الأمر كذلك فيبدو أن النسخة معطـوبة والسبب غــالبا يكون التوقف المفــاجىء للتحميل بسبب انقطاع الإتصال أو مشكلة في برنــامج التحميل , ممــا يؤدي إلى تلف بيــانات الملفات المحملة أو النسخة المحملة معطوبة من المصدر.

أعتقد والعلم لله , أن الحل هو إعــادة التحميل , تفضل راجع هذا الموضوع وستجد جميع النسخ الأصلية والموثوقة المصدر و بجميع اللغات.

http://www.damasgate.com/vb/t/180321/

cabo hack

عضو ماسـي
الإعجابات
173
شكرا يا استاذى الحمدلله لقيت النسخه موجوده عندى كانت من صديقى ومعرفش وبشكرا على سرعة رد حضرتك بارك الله فيك.

الحالة
موضوع مغلق

أعلى