Magic-M

الوسـام الماسـي
التسجيل
19/1/09
المشاركات
3,396
الإعجابات
776
الإقامة
EGYPT
#122
( ب )

بطل / بصل / بعل / بدل / بلل / بول / بهلول

( ل )

 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#123
لبَا
ــــــــــــــــــــــــ
استجاب
 

Magic-M

الوسـام الماسـي
التسجيل
19/1/09
المشاركات
3,396
الإعجابات
776
الإقامة
EGYPT
#124
تكتب هكذا ... لبًّى

( أ )

أبرهه ( أسم حبشي قديم )

( هـ )
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#125
وهب

أعطى
 

Magic-M

الوسـام الماسـي
التسجيل
19/1/09
المشاركات
3,396
الإعجابات
776
الإقامة
EGYPT
#126
خطأ .. الحرف المطلوب البدء به هو ( هـ ) وليس ( و )
 
أبو أدهم

أبو أدهم

الوسـام الماسـي
التسجيل
12/4/08
المشاركات
6,477
الإعجابات
2,036
العمر
64
الإقامة
الإسكندرية_ جمهورية مصر العربية
#127
انتي مشاكسة يا أم أنس

يا ستي حاولي تلتزمي بالقانون، ومن قوانين داماس إن الجهل بالقانون لا يعفي من المسؤولية.

ههههههههههههههههههههه

هات العصاية يا عبده

خلاص؟

طيب ، بلاش يا عبده

( هـ )

هباء

وهو الذرات المتناثرة من النار

( أ )
 

Magic-M

الوسـام الماسـي
التسجيل
19/1/09
المشاركات
3,396
الإعجابات
776
الإقامة
EGYPT
#128

ياه .. غيرت رأيك ليه .. دانتا كنت جايب الخرزانة يا عمو يحيى ..
يا خسارة مفيش نصيب المرة دى


( أ )

أدغال .. لأ لأ دى مكررة

أبله = غبي الى حدٍ ما

( هـ )
 
أبو أدهم

أبو أدهم

الوسـام الماسـي
التسجيل
12/4/08
المشاركات
6,477
الإعجابات
2,036
العمر
64
الإقامة
الإسكندرية_ جمهورية مصر العربية
#129
قلبك أسود للدرجة دي على عمتك أم أنس يا عبده؟

ربنا يستر عليك

هههههههههههههه

( هـ )

هناء، هُـبَل، هُـبَر ( الأخيرة معناها لحمة )

هههههههههههههههههه

( أ ) أو ( ل ) أو ( ر )
 

Magic-M

الوسـام الماسـي
التسجيل
19/1/09
المشاركات
3,396
الإعجابات
776
الإقامة
EGYPT
#130
شوفت انت أيضا أخطأت ...
لو لاحظت مشاركتى هنا رقم 122 ( البوليس يعنى )

بطل / بصل / بعل / بدل / بلل / بول / بهلول
هتلاقى ان كل الكلمات تبدأ بحرف ( ب ) وتنتهى بحرف ( ل )

لأنى مطالب بكلمة واحدة .. حسب الشروط ..

لذلك عليك باختيار كلمة واحدة فقط .. والتزم عدم التكرار ..

( أ )

آزر ( إسم ورد فى القرآن )

( ر )
 
أبو أدهم

أبو أدهم

الوسـام الماسـي
التسجيل
12/4/08
المشاركات
6,477
الإعجابات
2,036
العمر
64
الإقامة
الإسكندرية_ جمهورية مصر العربية
#131
( ر )

رِبح

( ح )

أنا قصدت أعطيكم اختيارات يا عبد الرحمن.
 

Magic-M

الوسـام الماسـي
التسجيل
19/1/09
المشاركات
3,396
الإعجابات
776
الإقامة
EGYPT
#132
ماشي .. بس ماتعملهاش تانى ... أوك

( ح )

حبر ( عكس حروف كلمة ربح .. ههههه .. )
( لكنى أقصد الحبر وهو سائل زيتي ذو لون معين ويستخدم للتلوين أو الكتابة )

( ر )
 

Magic-M

الوسـام الماسـي
التسجيل
19/1/09
المشاركات
3,396
الإعجابات
776
الإقامة
EGYPT
#134
مكررة .. مش قولنا مش عايزين نكرر كلمات !!
( ب )

'', .. يا ترى هكتب ايه !!

آه ممكن نقول ..

بدر

( ر )

 

Magic-M

الوسـام الماسـي
التسجيل
19/1/09
المشاركات
3,396
الإعجابات
776
الإقامة
EGYPT
#136
هههههههههههههههههه .. لأ

( و )

واعظ .. وهو من يقوم بالوعظ للآخرين مثل عمو يحيى صالح

( ظ )
 

أبو حمزة الأثري

الوسـام الذهبي
التسجيل
2/12/07
المشاركات
2,398
الإعجابات
51
الإقامة
رفح-فلسطين
#137
عامل عمايلك من وراي يا يحيى باشا
و شغال تعمل ألعاب و مسابقات
و الله يا عم على قولة المثل
( الفاضي بيعمل قاضي ) :1016:
الله يستر ما ألاقيك المرة الجاية فاتح مركز ألعاب في المنتدى :5998:


( ظ )

ظمأ

(أ)


 

Magic-M

الوسـام الماسـي
التسجيل
19/1/09
المشاركات
3,396
الإعجابات
776
الإقامة
EGYPT
#138
حمداً لله على سلامتك يا أبا حمزة .. مشتاجين !!

( أ )

إحسان

( ن )
 

أبو حمزة الأثري

الوسـام الذهبي
التسجيل
2/12/07
المشاركات
2,398
الإعجابات
51
الإقامة
رفح-فلسطين
#139
حمداً لله على سلامتك يا أبا حمزة .. مشتاجين !!

( أ )

إحسان

( ن )
سلمك الله من كل سوء يا عبد الرحمن
و احنا مشتاقين لكم لكن لا تأتي الرياح دائما بما تشتهي السفن

(ن)

نسر

(ر)
 
أبو أدهم

أبو أدهم

الوسـام الماسـي
التسجيل
12/4/08
المشاركات
6,477
الإعجابات
2,036
العمر
64
الإقامة
الإسكندرية_ جمهورية مصر العربية
#140
( ر )

رفَّــأه

يعني هنَّأَه

( هــ )

مش للدرجة دي يا أبا حمزة

مركز ألعاب؟!

طيب قول بلاي ستيشن

هههههههههههههههه
 

أعلى