الحالة
موضوع مغلق

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#1


فضة بالشعر

ذهب بالأسنان

احجار بالكلى

سكر بالدم

رصاص بالأقدام

حديد بالشرايين



ومصدر لا ينفذ من الغازات الطبيعية :5998:


:wow:




لم يخطر ببالنا قط اننا جمعنا كل هذه الثروة
 

يسعد صباحك

عضوية الشرف
التسجيل
29/7/05
المشاركات
21,626
الإعجابات
4,016
#2



ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

أكثر ماضحكني ياأم أنس الرجال

ههههههههههههههههههههههههههههههههه


كنت أطالع له وأقول

ايوا ايوا عاشوا ورى ورى

هههههههههههههههههههههههههههههههه


حجر وسكر وفضه وذهب وحديد ومدري شو الله يستر علينا بس :wow:

الله يسعدك ياأم أنس
 

المطبعجى

الوسـام الماسـي
التسجيل
1/1/09
المشاركات
6,238
الإعجابات
2,369
الإقامة
مصر
#3



ومصدر لا ينفذ من الغازات الطبيعية :5998:





هههههههههههههههههههههه
ههههههههههههه
والله انا كنت ناوي أدخل في المساء
ولسه راجع من الشغل فترة العصر والراحة
وقلت أتصفح بسرعة كده بدون تسجيل دخول
بس لما شوفت الجملة البني دي
ههههههههه
مقدرتش اني مردش دلوقتي وحالاً
وحاسس كده إن ليها علاقة بموضوعي الجديد
لوحة إرشادية تحذر من الغازات الخطرة ........
وخصوصاً ان حضرتك كاتبة الجملة دي بالبني
صح
قولي صح
هههههههههه
روعة روعة الموضوع وقمة في الطرافة

خالص التحية
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#4
هههههههههههههههههههههه
ههههههههههههه
والله انا كنت ناوي أدخل في المساء
ولسه راجع من الشغل فترة العصر والراحة
وقلت أتصفح بسرعة كده بدون تسجيل دخول
بس لما شوفت الجملة البني دي
ههههههههه
مقدرتش اني مردش دلوقتي وحالاً
وحاسس كده إن ليها علاقة بموضوعي الجديد
لوحة إرشادية تحذر من الغازات الخطرة ........
وخصوصاً ان حضرتك كاتبة الجملة دي بالبني
صح
قولي صح
هههههههههه
روعة روعة الموضوع وقمة في الطرافة

خالص التحية[/CENTER]
صح
صح
صح
ههههههههههههههههههههه
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#5



ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

أكثر ماضحكني ياأم أنس الرجال

ههههههههههههههههههههههههههههههههه


كنت أطالع له وأقول

ايوا ايوا عاشوا ورى ورى

هههههههههههههههههههههههههههههههه


حجر وسكر وفضه وذهب وحديد ومدري شو الله يستر علينا بس :wow:


الله يسعدك ياأم أنس
حلللللللللللللللللللللللللوه
ايوا ايوا عاشوا ورى ورى
....
ههههههههههههههههههههههههه
:1002::1002::1002:
الله يسعدك ويبارك فيك
هههههههههههههه
 

moseba

الوسـام الماسـي
التسجيل
16/9/08
المشاركات
5,149
الإعجابات
1,036
الإقامة
DamasGate
الجنس
Male
#6
فعلاً يا أم أنس كله قوم
والجملة الأخيرة دى قوم تانى خالص:5998:
 

BIBO

عضو ماسـي
التسجيل
28/8/08
المشاركات
1,104
الإعجابات
99
الإقامة
EGYBT
#7
هههههههههههههههههههههههه
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#8
khaled helal

khaled helal

عضوية الشرف
التسجيل
8/11/06
المشاركات
9,204
الإعجابات
3,216
الإقامة
alex
#10
ههههههههههههههههه حرام عليكى يا ام أنس :wow:


وعلى رأى المثل .. أعور بيحسدوه على جمال عينه :5998:


 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#11
ههههههههههههههههه حرام عليكى يا ام أنس :wow:




وعلى رأى المثل .. أعور بيحسدوه على جمال عينه :5998:​
هههههههههههههههههه
حلو المثل :wow:أنا اول مره اسمعه..
 

max@max

الوسـام الذهبي
التسجيل
7/5/08
المشاركات
2,002
الإعجابات
591
#12
اضحط الله سنك يا امانس
موضوع جميل
 

جزيرة سي

عضو مميز
التسجيل
8/9/09
المشاركات
297
الإعجابات
177
#13
نيالو يلي كبير بي العمر أديش الغني
 

وردة الجنة

عضو محترف
التسجيل
4/4/10
المشاركات
540
الإعجابات
171
الإقامة
المنصورة
#14
روووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووعة
 

ommarime

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/10
المشاركات
5,212
الإعجابات
2,511
#15
جميله تسلم ايدك
وربنا يسترها على كبار السن
ويسلمو من كل سوء
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#16
شكرا لمروركم الجميل
 

محمد عرب

عضو فعال
التسجيل
29/6/10
المشاركات
109
الإعجابات
10
#17
هههههههههه
على العموم الغنى - غنى النفس
 

MR ROPY

الوسـام الذهبي
التسجيل
1/6/10
المشاركات
2,129
الإعجابات
714
العمر
42
الإقامة
مصر
#18
اضحط الله سنك يا ام انس
 

Ziko-Alg

عضو فعال
التسجيل
23/6/10
المشاركات
130
الإعجابات
20
الإقامة
overseas
#19
كلام صحيح
والصورة تدل على ذلك
هههههههههههههههههههه مشكورة
 
meto_meto

meto_meto

الوسـام الذهبي
التسجيل
12/4/10
المشاركات
1,783
الإعجابات
278
الإقامة
Mansora
الجنس
Male
#20
ههههههههههههههههه
جامدة دي ثروة بعد الستين
اضحك الله سنك يا ام انس
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى