الحالة
موضوع مغلق

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#1
بطاقات الزفاف معروفه والكل يعرفها





لكن الصراحه انا اول مره اسمع عن بطاقات طلاق وكيكة طلاق



شوفو هالصور ..














وشوفو هالكيكات ياحبيبي كملت..





اف اف اف



لهادرجه كارهين بعض





اما هذا مسكين العوض بسلامتكم






يا سااااااتر









ياهوووووووه أرحموووووونا شوي


ما صار طلالالالالالاق .. ..



قطعت رآسه هالمجنونه



دمتم بود...

 

Magic-M

الوسـام الماسـي
التسجيل
19/1/09
المشاركات
3,396
الإعجابات
776
الإقامة
EGYPT
#2
هههههههههههه



هوة ده الكلام المظبوط

وللعلم .. مسدسها فاضي

 

BIBO

عضو ماسـي
التسجيل
28/8/08
المشاركات
1,104
الإعجابات
99
الإقامة
EGYBT
#3
يا سااااااتر

ههههههههههههههههههههههه

فكرتني بفيلم الــــ 300

خالص تحياتي
 

moseba

الوسـام الماسـي
التسجيل
16/9/08
المشاركات
5,149
الإعجابات
1,036
الإقامة
DamasGate
الجنس
Male
#4
هههههههههههههههه
عندك حق والله يا بيبو هو 300 فعلاً
الفيلم جامد جدااااااااااااا
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#5
هههههههههههه

هوة ده الكلام المظبوط

وللعلم .. مسدسها فاضي
وشو عرفك انت انومسدسها فااااااااضي:5998:...
:1002::1002::1002:
يعني هو الي بندقيته مش فاضيه:wow:
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#6

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#7
هههههههههههههههه
عندك حق والله يا بيبو هو 300 فعلاً
الفيلم جامد جدااااااااااااا
..ومرورك
شكرا :832::eye::1002:لمرورك يا ميسو
 

ommarime

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/10
المشاركات
5,212
الإعجابات
2,511
#8
اجمل تورتات للطلاق

'',
ما خلوا شي الى وفكروا فيه


صور لتورتات خاصة للطلاق



















اسأل الله ان لا يحكم على احد
ونتذوق انشاء الله تورت الزواج وليس الطلاق
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#9
ام مريم
شكرا للمساهمه لقد تم دمج الموضوعين مع بعض للتكرار ولان هنالك بعض الصور مضافه من قبلك شكرا لتفهمك
 

ommarime

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/10
المشاركات
5,212
الإعجابات
2,511
#10
من الافضل كان اتحذف ذى مواضيع كثيرة حضرتك حذفتيها شكرا
 

ommarime

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/10
المشاركات
5,212
الإعجابات
2,511
#11
وعلى فكره انا اصلا مدخلتش الموضوع ولست اقصد التكرار
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#12
ام مريم مع احترامي الشديد لحضرتك لم يحذف الا الواضيع المكرره عدة مرات
وعذرا للحذف لكنها تؤثر على محرك البحث في البوابه
مع الاعتذار مرة اخرى
 

المطبعجى

الوسـام الماسـي
التسجيل
1/1/09
المشاركات
6,238
الإعجابات
2,369
الإقامة
مصر
#13
ههههههه
عشنا وشوفنا
عالم فاضية ورايقة

خالص تحياتي
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#14
ههههههه

عشنا وشوفنا
عالم فاضية ورايقة


خالص تحياتي
ههههههههههههههههههه
الي هم مين
الي عاملين الحفل
ولا الي عاملين التورتات:1002:
 

المطبعجى

الوسـام الماسـي
التسجيل
1/1/09
المشاركات
6,238
الإعجابات
2,369
الإقامة
مصر
#15
ههههههههههههههههههه

الي هم مين
الي عاملين الحفل

ولا الي عاملين التورتات:1002:
إن جيتي للحق هما الاتنين
ههههههه
بس صحاب الحفل طبعاً أكتر بكتييييييير
التانيين على رأي المثل العامي
يا جارية اطبخي .... يا سيدي كلف
ههههههههه

خالص تحياتي
 

ommarime

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/10
المشاركات
5,212
الإعجابات
2,511
#16
.تسلم ايدك ام انس
والكلام الفوق انا معرفوش ولا هو يعرفنى
تسلمى حبيبتى من كل سوء .
.....
 

يسعد صباحك

عضوية الشرف
التسجيل
29/7/05
المشاركات
21,626
الإعجابات
4,016
#17
وشو عرفك انت انومسدسها فااااااااضي:5998:...

:1002::1002::1002:

يعني هو الي بندقيته مش فاضيه:wow:


ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

آل فاضي آل شو هالكلام بالله عليك

عليك رد ياماجيك :wow::5998:

بصراحه أم أنس إذا وصلوا لهالمرحله نقول

الله المستعان وبس

يعطيك العافيه

 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#18
.تسلم ايدك ام انس

والكلام الفوق انا معرفوش ولا هو يعرفنى
تسلمى حبيبتى من كل سوء .

.....
الله يسلمك يا رب
ولا يهمك ما حصل شي يسعدني جدا تفهمك
شكرا لك
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#19
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

آل فاضي آل شو هالكلام بالله عليك

عليك رد ياماجيك :wow::5998:

بصراحه أم أنس إذا وصلوا لهالمرحله نقول

الله المستعان وبس

يعطيك العافيه

[/CENTER]
كلامك صح فعلا
اذا وصلو لهالمرحله:wow:
الله يستر من الي بعدها:mad:
منعيش ومنشوف الاغرب

عافاك الله
وشكرا للمرور
 

max@max

الوسـام الذهبي
التسجيل
7/5/08
المشاركات
2,002
الإعجابات
591
#20
تـــحــــــــيــــا العــــــــــــــــــــــزوووووووووووووووبـــــــــيــــة
بلا جواز بلا قرف يعنى
انا عايش حياتى قاعد على النت بلعب واهزر وادخل البوابة واخرج
اجيب الى تنكد عليا حياتى
وتقولى رايح فين وجيت منين
وعيال وزيطة والكلام ده
لالالالالالالا
ابدا
يلى اديت لحياتى فحبك طعم ولون
مش هتنازل عنك ابدا مهما يكووون (العزوبية)
بعد كده اتحبس ومش هلاقى الى يرحمنى
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى