الحالة
موضوع مغلق

spidergood

عضو محترف
..............انا عندى ايميل اتسرق ومن يومها مفتحش حتى علشان اعرف اتكلم مع للى سرقه.....والله العظيم الاييمل بتاعى وهو
ولو حد ربنا وفقه وجابه مستعد اقوله على ايميلات كتير اوى عليه علشان يصدق انه بتاعى مش انا عايز اسرقه ولا حاجة......والله اللى هيجيبه ليه 5 جنيه شحن وده اللى اقدر وعد بيه ....الايميل ده مهم جدا بالنسبة لى.............شكرا

يمنع وضع الأميل فى المشاركات

التعديل الأخير بواسطة المشرف:

الفرسان

عضو مميز
أخى الكريم
ايش الضمان انو الأيميل الك

مهندس محمود

عضو محترف
اخى اول لما تعمل ايميل جديد
فى اسئله انت بتجاوب عليها
هل انت جاوبت عليها فعلا
ام تركتها فارغه
علما ان هذه الاجابات تساعد فى استعاده الايميل بطريقه مضمونه ومن قبل الشركه
___
موضوعاتى

spidergood

عضو محترف
والله الايميل بتاعى

....اولا شكرا على الاهتمام....ثانيا والله العظيم الايميل ده بتاعى...وانا بقالى كام شهر برجع فيه مش عارف...وشوفوا حضراتكم عايزين ضمانات ايه وانا انفذها....والله العظيم بتاعى....والمشكلة انى مش فاكر اى حاجة لان انا كنت باكتب اى حاجة وكان لسة اول مرة بالنسبة لى اوصل دى اس ال ومكنتش عارف ان الايميل هيبقى مهم كده.....الرجاء ساعدونى

هاكرز

عضو فعال
بص يا غالى

انا تحت امرك ارميلى الميل بس بشرط

هرجعلك ميلك ولو اكتشفت انو مش ايميلك هتصرف معاك بطريقتى

ادينى الميل وسيبها عالله ثم عليا ومفيش شئ مستحيل فى عالم الهاكرز

اخوك منصور ........... من مصر

spidergood

عضو محترف
سلام عليكم.شكرا ياباشا على الاهتمام..الايميل هو mahmoud_ibrahim111@yahoo.com

والله بتاعى ولو مطلعش بتاعى انا عارف طالما انك هكر هتقدر تضر جهازى لو مطلعش بتاعى اعمل اللى انت عايزه...بس فى مشكلة ان الايميل من يوم ناتسرق مفتحش فهل ممكن برده تخترقه وترجعه؟؟؟؟؟وبرده انا عند وعدى تحويل 5 جنيه رصيد ويمكن والله تزيد بس طبعا المجهود يستاهل اكتر من كده

هاكرز

عضو فعال
اوك يامان

سيبنى بس يومين كدة هشوفهولك لو هينفع اوك لو مش هينفع

هقولك لانو ممكن يكون معمول ليه بلوك من الشركه نفسها وكدة مش بأيدى شئ

تحياتى ليك

Magic-M

الوسـام الماسـي
حاول ترجعه عن طريق الرابط ده

http://edit.yahoo.com/config/FORGOT_OPT?&login=mahmoud_ibrahim128​

spidergood

عضو محترف
سلام عليكم....اولا شكرا للاستاذ هاكرز على تعاونكك واهتمامك يارب تنجح فى الموضوع ده والله هيبقى ليك حلاوة تانية اسف يعنى طبعا لما ترجهعهولى ممكن اعمل اى حاجة هاجى ابوسك....بالتوفيق منتظر ردك.....الاخى ماجيك ام جزاك الله كل خير جربت النتيجة وبرده منفعتش ....انا هقولكم على المشكلة باختصار انا ياجماعة ابن عمى عاملى الايميل ده وانا لسة صفر فى الانترنت مكنتش حتى باعرف افتح الانترنت والله ولكنه علمنى ازاى اشتغل على الايميل وهو اللى مختارى كل حاجة والتاريخ وكله علشان كده انا مش فاكر اى حاجة منهم .....مستنى مساعدتكم

هاكرز

عضو فعال
حبيبى انا تحت امرك انا لسه شغال عالميل اهو ربنا يعدلها سيبها عالله ثم عليا

وانا تحت امرك

وهبلغك بالنتيجه قريب ان شاء الله
........................ لا خير فى كاتم العلم ........................

spidergood

عضو محترف
الف شكر يابرنس وربنا يوفقك.......منتظرك

ahmed basha1

عضو ذهبي
محدش فى مصر هيعرف يخترق شركة الياهو الى هو موقع الياهو يعنى والاختراق دا زى ما هو ما بيقوللك لازم عشان يخترق الميل لاز م يكون الايميل مفتوح اون لاين يعنى لازم تخترق الجهاز الى مفتوح من عليه الايميل عشان تعرف تجيب الباسورد وتغيرة غير كدة مش هيعرف يخترقة ولو عايز فعلا يجيبة من خلال الاختراق يبقى يخترق موقع الياهو بس انا متاكد بليون فى المية انه مش هيعرف يخترق موقع الياهو خالص خالص خالص انا هقوللك بقه على طريقة حاول انك تخش على موقع الياهو وحاول تخمن السؤالين السريين ولو عرفت تكتبهم صح او تذكرتهم هتعرف تجيبة سهل اوى او حتى البيرس دى بتاعك او لو انت كنت عامل alternative لايميل يبقى دى اسهل حاجة بس وشكرا بس زى منا بقوللك محدش هيعرف يخترق الميل الا لما يكون مفتوح يعنى حد فتحة عشان الاختراق هيتم من خلا الجهاز الاول ومحدش هيعرف يخترق موقع اياهو الا هاكرز معين واكيد مش موجودين فى مصر اسااسا لان كل سنه بتزيد حماية الياهو بطريقة فظيعية فنا بقوللك حاول تخش على الموقع وتعمل المطلوب منك احسن عشان مفيش حد هيعرف يجيبهوللك
وشكررررا

Alkkking

الوسـام الماسـي
ما فى اختراق اخى موضوع استعادة الاميل حتى ولو سرق يتوقف فى المفام الاول على المعلومات التى قمت بإدخالها عند عمل الاميل واذا فقد منك تقوم بإسترجاعه من خلال طلب الاسترجاع الذى يتم فيه وضع السؤال السرى والعمر وهكذا

او بمراسله الشركة وفى كلتا الحالتين تطالبك بالبيانات والمعلومات التى تضعها عند عمل الاميل

هذا إلى علمى ..

spidergood

عضو محترف
الف الف شكر اخوانى الكرام وبارك الله فيكم......انا اصلا مليش فى الاختراق ولكنى لاهمية الايميل صدقت ى شىء....انا هاستعوض الله.....وشكرا جزيلا لتفاعلكم

الحالة
موضوع مغلق

أعلى