الحالة
موضوع مغلق

Magic-M

الوسـام الماسـي
التسجيل
19/1/09
المشاركات
3,396
الإعجابات
776
الإقامة
EGYPT
#1

بدون مقدمة .. هسيبكم مع صاحبة الموقف
وهى تحكي الموقف بطريقتها ..
بدون زعل .. هو من ذكر الموقف سابقاً


ولقد أختارت للموقف أسم وهو .. .

من حفر حفرة لاخيه وقع فيها



تقول ..

أنا تزوجت صغيره يعني كده عمري كان تقريبا 17 سنه
المهم كنا أنا وزوجي بزيارة عند أهلي وكنت متزوجه حديثاً فخطر لي أن أعمل مقلب مع زوجي

اتفقت مع والديا(أبي وأمي) بأنهم إذا سمعوا جرس الباب يرن يجعلونه هو اللذي يفتح الباب .
ثم دخلت وتنكرت بملابس كثيره أي جعلت حجمي مضاعفا وغطيت رأسي بغطاء كبير أخفي فيه ملامحي

المهم خرجت من البيت وأغلقت الباب ورائي ورننت الجرس


المقلب الاول ( المشكلة ) اللذي حصل معي
تأخره بفتح الباب وكان أحد الجيران ينزل الدرج
وعندما فتح الباب زوجي دفعت الباب بقوه لكي أدخل كي لا يراني الجيران وأنا أقول له أعطنى من مال الله

فما كان منه إلا ان دفعني بقوه من هول المفاجئه والحمد لله أنه كان هنالك مقعد قريب مني اتكأت عليه
وإلا لكنت قدتحطمت وهويقول( الله يخرب بيتك هيك الشحاده)


وعاد والتقطني من كتفي يحاول دفعي خارجا :eye:
فجاءا أبي وأمي أخيرا وهم يضحكون ويقولون له إتركها إنها زوجتك
فقال بتعجب (زوجتي!!!)
والله ما عرفتك
فأجبته نعيماً .

وهيك بكون إفتريت على حالي بعلقه سخنه قوووووووووي :close:



يعني زيي ما بيقول المثل

وعلى الباغي تدور الدوائر

===
:1002: يا ترى عرفتو مين العضو صاحب الموقف ده :1002:
===



منتظر ردودكم
( وأرجو من العضو اللى أكيد عرف نفسة ألا يستخدم سلطته فى حذف الموضوع )
 

That's Me

الوسـام الماسـي
التسجيل
24/9/07
المشاركات
3,869
الإعجابات
1,470
الإقامة
Egypt . EL Arish
#2
قمر الشام ...,,,
 

That's Me

الوسـام الماسـي
التسجيل
24/9/07
المشاركات
3,869
الإعجابات
1,470
الإقامة
Egypt . EL Arish
#4
يا عبده هيا دي الاجابة
العضو هو
المشرفة قمر الشام
انا مذاكر كويس
ومعايا مذكرات كل اعضاء المنتدي
بالامارة في واحد ايميله اتسرق النهاردة من واحد تاني بلاش اقول اسمه
ههههههههههههههههههههههه
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#5
بسيطه يا ماجيك نردهالك بالفرح ان شاء الله:5998:
:1002::1002::1002::1002:

وانت يا احمد يا سالم ...طلعت مذاكر كويس برده
 
PrinceOfPersia

PrinceOfPersia

عضوية الشرف
التسجيل
18/12/06
المشاركات
3,275
الإعجابات
1,291
الإقامة
الكويت
الجنس
Male
#6
معقووووووووووووووووووووووولة؟

ممكن تصوير فيديو ؟ .:5998:
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#7
ههههههههههههههههههههههههههه
دي هيكون فيا أكشن كتير:eye::eye:
وكمان قولي بدها موسيقا تصويريه
:1016::1016::1016:​
 
PrinceOfPersia

PrinceOfPersia

عضوية الشرف
التسجيل
18/12/06
المشاركات
3,275
الإعجابات
1,291
الإقامة
الكويت
الجنس
Male
#8
ههههههههههههههههههههههههههه
دي هيكون فيا أكشن كتير:eye::eye:
وكمان قولي بدها موسيقا تصويريه
:1016::1016::1016:​
يسعد صباحك ممكن يطلع منه هيك حركات..
بس أنا المدير المالي... أفهم إني أقبض وبالعملة الصعبة .:5998:
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#9
إنت إدعي أنو ما يشوفها يسعد صباحك:eye::5998: وكل شي سهل بعدها
مدير مالي
مدير علاقات عامه
مخرج
لكن لو الإنتاج ليسعد صباحك هيكون هناك فيلم هيكسرني :close::close:ويكسر الدنيا


:1002:
 

That's Me

الوسـام الماسـي
التسجيل
24/9/07
المشاركات
3,869
الإعجابات
1,470
الإقامة
Egypt . EL Arish
#10
انا ماليش دعوة يا جماعة

والله الفضول بس خلاني ارد علي الاخ ماجيك

وبعدين انا جاوبت صح
مش دا الموقف بتاعك يا قمر الشام ولا ايه
وبعدين التوبة تجب ما قبلها
 

Magic-M

الوسـام الماسـي
التسجيل
19/1/09
المشاركات
3,396
الإعجابات
776
الإقامة
EGYPT
#11
ربنا يستر ..

يا عبده هيا دي الاجابةالعضو هوالمشرفة قمر الشام
قولت ليه انا كنت عايز الموضوع يسخن شوية
والناس اللى مش عارفة تحاول تعرف مين اللى ممكن يعمل كدة
بسيطه يا ماجيك نردهالك ان شاء الله:5998:
وماله .. بس مش هتلاقي
معقووووووووووووووووووووووولة؟
ممكن تصوير فيديو ؟ .:5998:
ولا يهمك ممكن اعمله ليكم جرافيك ..
و الموسيقي التصويرية بالكامل كمان من عندى .. ولا يهمك ..
مانتوا عارفين .. ( فاكرة الإعدام :5998: ) انا متعدد المواهب و الحمد لله
لكن لو الإنتاج ليسعد صباحك هيكون هناك فيلم هيكسرني :close::close:ويكسر الدنيا
مش فاهم !! ... اشمعنى ؟
انا ماليش دعوة يا جماعة .. انا جاوبت صح .. مش دا الموقف بتاعك يا قمر الشام ولا ايه
تمام انتا جاوبت صح وملكش دعوى .. وليس عليك اى مساءلة قانونية .. .
أنا هتحمل المسئولية و سوف أضع نفسي تحت طائلة القانون .. وربنا يستر





ههههههههههههههههههه .
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#12
ماجيك بتقول اشمعنى
بعد معلقت صاحبك على حبل المشنقه
اما انت ياThat's Meلاتخا ف من شي
انت جوابك صح وربنا ستر وما جاوبتش خطأ وإلا كان مصيرك زيي مصير صاحبو لماجيك


بذمتك بص للطفوله البريئه الي حاططها ما جيك دي أكيد أختو بص كده تلاقيها مرعوبه منه وهو بيصورها مش كده ولا ايه!!!!


يبقى يسعد صباحك في الاخراج والتصوير اهون منك بكتييييييييييييييير
 

Magic-M

الوسـام الماسـي
التسجيل
19/1/09
المشاركات
3,396
الإعجابات
776
الإقامة
EGYPT
#13
بص للطفوله البريئه الي حاططها ما جيك دي أكيد أختو بص كده تلاقيها مرعوبه منه وهو بيصورها مش كده ولا ايه!!!!
لأ .. دى بنت أختى .. انا فعلاً كنت بخوفها مخصوص علشان المشاركة دى

هههههههههههههه

..................
الحقيقة والله البنت دى أنا معرفهاش .. أنا نقلتها من توقيع لشخص ما .. بمنتدى ما
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#14
.. دى بنت أختى .. انا فعلاً كنت بخوفها مخصوص

هههههههههههههه

QUOTE]
ماليش دعوى ده اعتراف واضح وصريح حتى توقيعك موجود عليه
انا ما جبتش حاجه من عندي
هع هع هع هع
 

That's Me

الوسـام الماسـي
التسجيل
24/9/07
المشاركات
3,869
الإعجابات
1,470
الإقامة
Egypt . EL Arish
#15
المبدعون منبوذون علي مر التاريخ

بص يا بني البنات بقي
ودي بنت جوز اختي فعلا ً بقي

تم الحذف

....:1016:
 

mido45

الوسـام الماسـي
التسجيل
25/6/06
المشاركات
2,798
الإعجابات
464
العمر
26
الإقامة
Damasgate
#16

Magic-M

الوسـام الماسـي
التسجيل
19/1/09
المشاركات
3,396
الإعجابات
776
الإقامة
EGYPT
#17

Magic-M

الوسـام الماسـي
التسجيل
19/1/09
المشاركات
3,396
الإعجابات
776
الإقامة
EGYPT
#18
بص يا بني البنات بقي
ودي بنت جوز اختي فعلا ً بقي

تم الحذف بناء على طلب الحبيب

....:1016:
بنت جوز أختك .!! .. ده على أساس أن جوز أختك متجوز واحدة تانية غير أختك ؟؟
وللا دى جابها لوحده يعنى .

طيب دى بنت جوز أختك .. فين بنت أختك بقي :1002:..
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#19

That's Me

الوسـام الماسـي
التسجيل
24/9/07
المشاركات
3,869
الإعجابات
1,470
الإقامة
Egypt . EL Arish
#20
بنت جوز أختك .!! .. ده على أساس أن جوز أختك متجوز واحدة تانية غير أختك ؟؟
وللا دى جابها لوحده يعنى .

طيب دى بنت جوز أختك .. فين بنت أختك بقي :1002:..
أتنسب لأمها أم لأبيها ؟؟؟؟
او علمتنا نخوتنا ان نقول اختي ام نقول ماذا ؟؟؟
ما تمجيكها وافهمها بقي
وصلت يا عبده ول لااااااااا؟؟؟
يمكن أنت لسه سنك صغر متعرفش الحاجات دي
وبعدين طلب شيل الصورة من مشاركاتك عشان انا حذفتها
سلاااااااااااام
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى