الحالة
موضوع مغلق

Mohamed Khaled

عضوية الشرف
رائع جدا جدا جدا يا مشرفنا وبارك الله فيك وتحياتي لك رائع جدا جدا وجزاك الله كل خير

WIN7

عضو جديد
وعليكم السلام ورحمه الله
هذا الادوات لا تصلح لويندوز 7
ولكن هناك ادوات اخرى تصلح للعمل على ويندوز 7 لكن هى بلغه الصينى
ويوجد طريقه اخرى وهى استدعا ملف فى الويندوز ذاته يقوم بمسح جميع التعريفات من والويندوز
ان شاء الله سوف يكون لنا حديث طويل لهاذا الموضوع ان شاء الله تعالى
شكراً لإهتمامك استاذنا

وفي انتظار إبداعاتك على أحر من الجمر

تقبل تحياتي

cabo hack

عضو ماسـي
احب اشكرك استاذى على المعلومات الجميله واللى بتفيد بيها الاعضاء بجد والله فوق الممتاز جعله الله فى ميزان حسناتك وبارك الله فيك انا اسف لو مافيهاش رخامه شويه انا الحمدلله عملت نسخه وكل حاجه وعامل الجوست فى ايزو زاتى بس لما بسطبه بيجبلى الجمله دى decompression error abort
إزالة الضغط خطأ إحباط معنا كده ايه لو تكرمت ممكت تفهمنى مع انى عملتها ببرنامج وان كى من داخل الويندوز والويندوز نزل عادى وكمان ساعات بيجيلى الجمله دى output error file to the following location الخطأ الناتج الملف إلى الموقع التالي ممكن تفهمنى ضغط ايه الويندوز بلجوست اعمله من جديد نورمال وللتوضيح هارفع الصور فى المرفقات .​

المرفقات

• 132 KB المشاهدات: 25
  • 127.5 KB المشاهدات: 20
Dreams

Dreams

مؤسس وإداري
احب اشكرك استاذى على المعلومات الجميله واللى بتفيد بيها الاعضاء بجد والله فوق الممتاز جعله الله فى ميزان حسناتك وبارك الله فيك انا اسف لو مافيهاش رخامه شويه انا الحمدلله عملت نسخه وكل حاجه وعامل الجوست فى ايزو زاتى بس لما بسطبه بيجبلى الجمله دى decompression error abort
إزالة الضغط خطأ إحباط معنا كده ايه لو تكرمت ممكت تفهمنى مع انى عملتها ببرنامج وان كى من داخل الويندوز والويندوز نزل عادى وكمان ساعات بيجيلى الجمله دى output error file to the following location الخطأ الناتج الملف إلى الموقع التالي ممكن تفهمنى ضغط ايه الويندوز بلجوست اعمله من جديد نورمال وللتوضيح هارفع الصور فى المرفقات .​
اخى الكريم ارسل لى صوره من ملف البوت احتمال يكون هناك بعض االاخطاء فى الكتابه الاوامر

cabo hack

عضو ماسـي
اخى واستاذى الحمدلله عدلت على ملف البوت وشليت برنامج الوين رار من الجوست الحمدلله مجبيتش الخطاءين بس عندى نسخه هوم جوست زاتى ساعات بتشتغل عادى وساعات بتجيب الايرور التانى output error file to the following location تفتكر ليه انا اسف تقلت عليك ربنا يزيدك من علمه ويجعله فى ميزان حسناتك لما تقدمه لى اخوانى واصدقائى الاعضاء

Dreams

Dreams

مؤسس وإداري
اخى واستاذى الحمدلله عدلت على ملف البوت وشليت برنامج الوين رار من الجوست الحمدلله مجبيتش الخطاءين بس عندى نسخه هوم جوست زاتى ساعات بتشتغل عادى وساعات بتجيب الايرور التانى output error file to the following location تفتكر ليه انا اسف تقلت عليك ربنا يزيدك من علمه ويجعله فى ميزان حسناتك لما تقدمه لى اخوانى واصدقائى الاعضاء
معنا هذا يوجد خطاء فى الملف حيس انه لم يتم التعرف على النسخه
عموما
تفضل
سوف اضع لك ملف اخر وهو منشاء ببرنامج ايزى بوت وسهل العمل معه

اعتقد هاذا سوف يكون افضل ويعمل دون مشكله
لكن عليك بتعديل الصور المرفقه داخل ملف البوت

وسف يكون اسم نسخه الجوست
win
مثل هاذا الصوره

يتم فتحها من خلال برنامج الترا ايزو ووضع نسخه الجوست فقط لا غير بعد تغيير الاسم
الى win
تفضل رابط ملف الايزو
http://www.4shared.com/file/DqDatner...?cau2=403tNull

blanksky

عضو مشارك
مليون شكر يا غالي لمجهوك الكبير

cabo hack

عضو ماسـي
استاذى الملف ممسوح من الموقع بس برضه لو حبيت اغير النيم الى فى الدوس من البوت برضه

cabo hack

عضو ماسـي
استاذى الملف ممسوح من الموقع وياريت ترفعه لانى محتاجه ضرورى ومن عشاق نسخ الجوست انا عندى 23 جيجا نسخ جوست

ahmed moh ak

عضو جديد
ياستاذedku dreams
جزاك الله خيرا واسكنك الفردوس الاعلى وحورية من الجنة وشربة ماء من النبى على شرحك الممتاز

ahmed moh ak

عضو جديد
لو سمحت سؤال
هو انا ممكن اضيف تعريفات الساتا فى ماف الدريف ولو ممكن كيف يتم ذالك؟

ahmed moh ak

عضو جديد
باستخدام هذة الطريقة

eng_elwan

عضو جديد
thanksssssssssssssssssssss

bLAckoOo

عضو مشارك
الرجاء من الاعضاء الكرام اعادة ملفات الدورة لانو مو شغالة لا على الرابيد شير ولا الهوت فايل بيطلعلي الرابط التاني بالرابيد شير محذوف وانا بامس الحاجة

Dreams

Dreams

مؤسس وإداري
رد: احترف صناعه عمل نسخه جوست تعمل على جميع الاجهزة شامله التعريفات شرح مبسط

وفيكم بارك الله اخوانى الاعزاء تحياتى لكم جميعا

awuvt

عضو محترف

جزاك الله خيرا بعملك هذا
وجعله في ميزان حسناتك

regyi

عضو ماسـي

بعض انواع الحاسبات تحدث معها مشاكل وعدم اكتمال الجوست باستخدام هذا البوت وخصوصا ال dell ومن خلال التجربة لدي طريقة اخرى لعمل البوت لنسخ الكوست ونجحت مع كل انواع الحاسبات التي تم تثبيت الكوست عليها ووضعت الصور وملف البوت يشكل ملف مضغوط ولكني لم انجح برفعها الى المنتدىمع المشاركة علما اني حاولت اكثر من عشرة مرات ولا اعرف السبب علما ان حجم الملفات صغير وسرعة النت لدي عالية جدا ولاني اريد ان انقل تجربتي لهذا المنتدى الرائع الذي استفدت منه كثيرا

Dreams

Dreams

مؤسس وإداري

بعض انواع الحاسبات تحدث معها مشاكل وعدم اكتمال الجوست باستخدام هذا البوت وخصوصا ال dell ومن خلال التجربة لدي طريقة اخرى لعمل البوت لنسخ الكوست ونجحت مع كل انواع الحاسبات التي تم تثبيت الكوست عليها ووضعت الصور وملف البوت يشكل ملف مضغوط ولكني لم انجح برفعها الى المنتدىمع المشاركة علما اني حاولت اكثر من عشرة مرات ولا اعرف السبب علما ان حجم الملفات صغير وسرعة النت لدي عالية جدا
مرحبا بك اخى الحبيب
يمكنك رفع الملفات على اى موقع رفع ووضع الرابط فى الموضوع لكى نستفيد منه
او عرض الطريقه بشرح من الصور ووضع اسماء الملفات الذى تم التعديل عليه منتظرك

regyi

عضو ماسـي

مرحبا بك اخى الحبيب
يمكنك رفع الملفات على اى موقع رفع ووضع الرابط فى الموضوع لكى نستفيد منه
او عرض الطريقه بشرح من الصور ووضع اسماء الملفات الذى تم التعديل عليه منتظرك
تفضل اخي العزيز الادوات مع الصور في الرابط ادناه وهي نفس الطريقة التي تفضلت جنابك وقمت بشرحها ماعدا اختلاف بوت الكوست المستخدم حسب ما اعتقد

http://www.mediafire.com/?55m5ld1cvir43k9

ولوتفضلت علي اخي الكريم ودخلت في هذا الموضوع اكون لك شاكرا تقبل احترامي وتحياتي

http://www.damasgate.com/vb/t/201846

Unrealhuman

عضـو
أخي محتاج رد

أنا لاحظت أن برنامج SPAT لا يدعم Windows الإصدار العربي

فهل من حل بديل لهذه العملية أم هناك تطبيق آخر ل SPAT يدعم الإصدار العربي

الحالة
موضوع مغلق

أعلى