ما الجديد
الحالة
موضوع مغلق

crlsswhispers

الوسـام الذهبي
الإعجابات
982
Driver Genius Professional Edition

برنامج حفظ وتحميل وتحديث تعريفات الحاسوب الرائع والجميل

برنامج يقوم بتخزين تعريفاتك على الحاسوب واسترجاعها وقتما تحب
وايضا عمل فحص شامل على التعريفات الخاصه بك لتحميل الناقص
او النسخ الاحدث من التعريفات
صراحه افضل واقوى برامج اداره التعريفات
مبدع بمعنى اصح بمجاله

Driver Genius Professional 14.0.0.328 Final

التحميل من هنا
http://www.damasgate.com/vb/t/322536/

Drivers Backup: Driver Genius can detect and quickly backup drivers installed in system. It can compress the backup drivers to a zip file, self extracting file or an independent executable auto installer program

Drivers Restore:You need not install drivers one by one after reinstalling Operating System. Just need only one click you can install all your backup drivers automatically. You can also install drivers in command mode silently. If you need install drivers on multiple PC with the same hardware configuration, Driver Genius can save your much time to reinstall system

Drivers Update:Are you still using an old version or beta version drivers? Those faulty drivers always cause compatibility problem. They are the biggest hidden trouble that cause system crash. A suitable drivers can upgrade 50% or even more system performance . There are more than 30,000 devices drivers information in Driver Genius Database that including Motherboard, Sound card, Video card, Network card, Modem, Mouse, Keyboard, Scanner, Printer, Digital device etc. All you need to do is one click, Driver Genius will find out all drivers that need updating. All drivers we offer are official version or WHQL version, you can use them without any compatibility worries

Drivers Uninstall: There could be some leftover drivers in your system because of changing hardware or updating drivers. Driver Genius can find out these useless drivers quickly and uninstall them

هاني الكيالي

هاني الكيالي

مجموعة الإدارة
الإعجابات
2,078
بارك الله فيك اخي الكريم

ail_dk

الوسـام الماسـي
الإعجابات
687
شكرا وبارك الله فيك اخي

amqs

عضو ذهبي
الإعجابات
19
اخي العزيز : السريال لا يعمل أتمنى أن نحصل على سريال ثانى .

وشكرا جزيلا

ben yahia

عضو ماسـي
الإعجابات
4
S/N: ACTA4Y-D5RZWV-G729EV-P6N287-V797Z6-LJU99Lبارك الله فيك اخي الكريم

moltengold

moltengold

الوسـام الماسـي
الإعجابات
314

برنامج حفظ وتحميل وتحديث تعريفات الحاسوب الرائع والجميل

برنامج يقوم بتخزين تعريفاتك على الحاسوب واسترجاعها وقتما تحب
وايضا عمل فحص شامل على التعريفات الخاصه بك لتحميل الناقص
او النسخ الاحدث من التعريفات
صراحه افضل واقوى برامج اداره التعريفات
مبدع بمعنى اصح بمجاله

Drivers Backup: Driver Genius can detect and quickly backup drivers installed in system. It can compress the backup drivers to a zip file, self extracting file or an independent executable auto installer program

Drivers Restore:You need not install drivers one by one after reinstalling Operating System. Just need only one click you can install all your backup drivers automatically. You can also install drivers in command mode silently. If you need install drivers on multiple PC with the same hardware configuration, Driver Genius can save your much time to reinstall system

Drivers Update:Are you still using an old version or beta version drivers? Those faulty drivers always cause compatibility problem. They are the biggest hidden trouble that cause system crash. A suitable drivers can upgrade 50% or even more system performance . There are more than 30,000 devices drivers information in Driver Genius Database that including Motherboard, Sound card, Video card, Network card, Modem, Mouse, Keyboard, Scanner, Printer, Digital device etc. All you need to do is one click, Driver Genius will find out all drivers that need updating. All drivers we offer are official version or WHQL version, you can use them without any compatibility worries

Drivers Uninstall: There could be some leftover drivers in your system because of changing hardware or updating drivers. Driver Genius can find out these useless drivers quickly and uninstall them

شكرا أخي على البرنامج

لقد وضعت لنا رابط للبرنامج على الميديا فاير
هل قمت بتحميل الملف وفكيت الضغط عنه ؟
برجاء التأكد أخي من الرابط ما محتوى الملف المضغوط من ملفات
به ملف تكست فايل لستة طويلة عريضة لروابط أفلام خلاعية إباحية

للعلم أخي حتى لا تغشك روابط منتديات الأجانب

تحياتي

jupiter2007

عضو محترف
الإعجابات
25
شكرا اخي الكريم على البرنامج الرائع...

amqs

عضو ذهبي
الإعجابات
19
اخي العزيز : شكرا لك على رد والسريل ولكن للاسف أيضا السريل لا يعمل غلط . يرجى من أحد الاعضاء بتزويدينا بالسريال الفعال .

وجزاكم الله كل خير .

moltengold

moltengold

الوسـام الماسـي
الإعجابات
314
اخي العزيز : شكرا لك على رد والسريل ولكن للاسف أيضا السريل لا يعمل غلط . يرجى من أحد الاعضاء بتزويدينا بالسريال الفعال .

وجزاكم الله كل خير .
أخي العزيز

عند فك الضغط عن الملف المضغوط
تلاقي فولدر بإسم كراك
داخله الكراك بإسم DriverGenius.exe
تقوم بوضعه في فولدر البرنامج وتقبل الإستبدال
وفي نفس فولدر الكراك أيضا ملف بإسم READ - LEER.txt
تلاقي فيه السيريال
بعد ما تعمل الكراك سجل البرنامج بالسيريال اللي مذكور في الملف

تحياتي

amqs

عضو ذهبي
الإعجابات
19
شكرا جزيلا لك أخي تم العملية بكل نجاح .

بارك الله فيك .

youyouyouyou

موقوف
الإعجابات
0
اريد تعريف الاسكنر aser scaner 640p لوندوز فستا او 7

rachidmaroc2003

عضو فعال
الإعجابات
104
مشكور اخي على المعلومات القيمة جزاك الله عنا كل الخير​

drmoha1988

عضو جديد
الإعجابات
0
الكراك يوجد معه عناويييييييييييييييييين لمواقع مخلة

drmoha1988

عضو جديد
الإعجابات
0
:118::677:الموضوع بتاع الكراك دة فية عناويييين لمواقع اباحية:118::118:

gbairi19

عضو جديد
الإعجابات
0
رد: برنامج Driver Genius Professional Edition 9.0.0.186 incl serial مدير التعريفات.

شكرااااااااااااااااااااااااااااااا

الحالة
موضوع مغلق

أعلى