الحالة
موضوع مغلق

Ahmed-Under

عضوية الشرف
التسجيل
9/6/07
المشاركات
19,155
الإعجابات
10,546
#101
أنا أتيت
صح زي ماقلت هوالاخ ابو عبد الله(جلوي)..
بس إلي ما قالو ما هو الباسوورد الخاص بأبو عبد الله:1016:
وما ثمن الباسوورد بتاعو:5998::5998::5998:
هه جاوب:confused:
............
أسئلة من بره المنهج يعني صح جلوى .
ماشى نجاوب علي الباس والثمن بعدين علي بال مانشوف المواضيع :1002::1002:
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#102
مين هيشهد للعروسة :wow::5998: أنا قولت جلوى صح ...:1002:
صح لكن ما كملت :617::617::617::1002::1002::1002::close:

انت مش عايزتشرب شاي برضو:1002::1002::1002:
:wow::wow:
والله كنت متأكد ان اللى شافوك أكثر من عضو بس انت قولتلي عضو واحد وانا قولتلة عاوز صح ولا غلط :close: بس ونشوف تعليق أم أنس ...[/CENTER]
هو في الحقيقه يا أحمد
يمكن صح. ويمكن :close:خطأ:5998::832:


 

Ahmed-Under

عضوية الشرف
التسجيل
9/6/07
المشاركات
19,155
الإعجابات
10,546
#103
صح لكن ما كملت :617::617::617::1002::1002::1002::close:
انت مش عايزتشرب شاي برضو:1002::1002::1002:

أكمل أقول اية أبو رائد ما قال هل قابل العقرب ولا لالالا عموماً باقي فتره حلوه لسة أفكر .
:333: و مش عاوز أشرب شاى خلاص :617::617:
بس احب أقول اللي قابلة أبو تركي صح بو رائد قول ما تستحي :5998::5998:
هع هههههههههههه :5998:

هو في الحقيقه يا أحمد
يمكن صح. ويمكن :close:خطأ:5998::832:

هوا يقول بقا انا اموت روحي :5998::5998:
بو تركي - الوثـاب
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#104
شاور نفسك قبل عودةأبو رائد لأن لو كان الجواب خطأ :wow:
سوف يمدد جلوسك على الكرسي أسبوعا آخر :5998::5998:
هههههههههه
 

Ahmed-Under

عضوية الشرف
التسجيل
9/6/07
المشاركات
19,155
الإعجابات
10,546
#105
شاور نفسك قبل عودةأبو رائد لأن لو كان الجواب خطأ :wow:
سوف يمدد جلوسك على الكرسي أسبوعا آخر :5998::5998:

هههههههههه
واثق الخطي يمشي علي الارض ملكاً :close: انا بقدر علي الاسبوع دا انتوا صعب :1002::1002:
حاسس اني في من سيربح الجنية الخشب :5998::5998: جواب نهائي بو تركي :wink:

ههههههههههههههههههههههه
 

moseba

الوسـام الماسـي
التسجيل
16/9/08
المشاركات
5,149
الإعجابات
1,036
الإقامة
DamasGate
الجنس
Male
#106
شاور نفسك قبل عودةأبو رائد لأن لو كان الجواب خطأ :wow:
سوف يمدد جلوسك على الكرسي أسبوعا آخر :5998::5998:
هههههههههه
:5998::5998::5998::5998::5998:
ما يفضل كمان أسبوع
هو هيخاف
ده إخنا مصريين يعنى ما بنخفووووووووووووش
صح الكلام برديك ولا إيه يا بو حميد؟؟؟
ما تقلهم حاجة يا أبو العربى!!!!
أصل أنتوا ما تعرفوش أبو العربى المصرى عمل إيه فى حرب اليونان:5998::5998:

 

Ahmed-Under

عضوية الشرف
التسجيل
9/6/07
المشاركات
19,155
الإعجابات
10,546
#107
:5998::5998::5998::5998::5998:
ما يفضل كمان أسبوع
هو هيخاف
ده إخنا مصريين يعنى ما بنخفووووووووووووش
صح الكلام برديك ولا إيه يا بو حميد؟؟؟
ما تقلهم حاجة يا أبو العربى!!!!
أصل أنتوا ما تعرفوش أبو العربى المصرى عمل إيه فى حرب اليونان:5998::5998:
:wow::wow::wow:
ولا يا عربي هاتلى خرطوشة سجاير وتعاله احنا هنام هنا
واللى لية شوق في حاجة يورينا ولا ايه يا ميسو علي حق ياجدع :5998::5998::5998::5998:
أقول ايه بس يا ميسو احنا اللى لونا الهواء ماتقول حاجة يا ميسو :5998:
ههههههههههههههههههههههههههه قلبت بورسعيدى والله :5998::5998:
حرب اليونان فكرتني دى كانت مجزره انا عملت ايدى كدا قتلت عسكرى عملت كدا دمرت دبابة
وياعيني لما سخنت موت كتبية بحلها :5998::5998: ذكريات اكلت نص الجيش لوحدى
ياله احنا مابنكلموش عن نفسنا كتير يا ميسو :5998::5998::5998::5998::5998:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

moseba

الوسـام الماسـي
التسجيل
16/9/08
المشاركات
5,149
الإعجابات
1,036
الإقامة
DamasGate
الجنس
Male
#108
:wow::wow::wow:
ولا يا عربي هاتلى خرطوشة سجاير وتعاله احنا هنام هنا
واللى لية شوق في حاجة يورينا ولا ايه يا ميسو علي حق ياجدع :5998::5998::5998::5998:
أقول ايه بس يا ميسو احنا اللى لونا الهواء ماتقول حاجة يا ميسو :5998:
ههههههههههههههههههههههههههه قلبت بورسعيدى والله :5998::5998:
حرب اليونان فكرتني دى كانت مجزره انا عملت ايدى كدا قتلت عسكرى عملت كدا دمرت دبابة
وياعيني لما سخنت موت كتبية بحلها :5998::5998: ذكريات اكلت نص الجيش لوحدى
ياله احنا مابنكلموش عن نفسنا كتير يا ميسو :5998::5998::5998::5998::5998:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه[/CENTER]
هههههههههههه
:5998::5998::5998::5998::5998::5998::5998:
نسيت تقولى بتشربها إيه؟؟؟
قصدى الخرطوشة يعنى:close:
بتشجع الصناعة المصرية ولا الأمريكية:5998:
يعنى كوكو الضعيف ولا مارلبورو؟؟:5998::5998:
أعمل زى المثل اللى بيقول
ما تشربش مارلبورو وتنصر الأمريكان............أشرب حشيش وشجع أفغانستان
 

Ahmed-Under

عضوية الشرف
التسجيل
9/6/07
المشاركات
19,155
الإعجابات
10,546
#109
هههههههههههه

:5998::5998::5998::5998::5998:
نسيت تقولى بتشربها إيه؟؟؟ قصدى الخرطوشة يعنى:close:
بتشجع الصناعة المصرية ولا الأمريكية:5998: يعنى كوكو الضعيف ولا مارلبورو؟؟:5998::5998: أعمل زى المثل اللى بيقول
ما تشربش مارلبورو وتنصر الأمريكان............أشرب حشيش وشجع أفغانستان
:5998::5998::5998::5998:
انت عارف أخوك وطني قديم من الستينات :5998:. شوف هاتلي 6 فرط :wow::5998:
مع اى حاجة من افغنستان لزوم التشجيع بس 333 :5998::5998::5998:.
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
:wow:
 

moseba

الوسـام الماسـي
التسجيل
16/9/08
المشاركات
5,149
الإعجابات
1,036
الإقامة
DamasGate
الجنس
Male
#110
:5998::5998::5998::5998:
انت عارف أخوك وطني قديم من الستينات :5998:. شوف هاتلي 6 فرط :wow::5998:
مع اى حاجة من افغنستان لزوم التشجيع بس 333 :5998::5998::5998:.
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
:wow:[/CENTER]
ههههههههههههههههه
وبتقولى خرطوشة وفى الأخر تنتهى على فرط:5998:
مش مهم الكشك جنبى هجيبلك منه:5998::5998:
وحاجة أفغانستان جية فى الطريق الجوى:5998:
إستنى لما تعبر الجمارك
أصل أنا هجبهالك طازة علشان تأنتخ على الكرسى:5998::5998::5998:
بمزاااااااااج:5998::5998::5998:
 

Ahmed-Under

عضوية الشرف
التسجيل
9/6/07
المشاركات
19,155
الإعجابات
10,546
#111
ههههههههههههههههه

وبتقولى خرطوشة وفى الأخر تنتهى على فرط:5998:
مش مهم الكشك جنبى هجيبلك منه:5998::5998:
وحاجة أفغانستان جية فى الطريق الجوى:5998:
إستنى لما تعبر الجمارك
أصل أنا هجبهالك طازة علشان تأنتخ على الكرسى:5998::5998::5998:
بمزاااااااااج:5998::5998::5998:

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه حبيب ألبي يا ميسو :wow:
 

يسعد صباحك

عضوية الشرف
التسجيل
29/7/05
المشاركات
21,626
الإعجابات
4,016
#112
قال واثق الخطوه يمشي ملكا :5998:
وواثق من نفسك بعد ها :wow:

والله مو بوتركي :wow::wow::wow:

قلتلك مستعد أعطيك مهله عشرين سنه ومارح تقدر تجيبه
آل ملكا آل ههههههههههههههههه

مو أم أنس قالت لك شاور نفسك وتريّث بس إنت ماتسمع الكلام ...
 

Ahmed-Under

عضوية الشرف
التسجيل
9/6/07
المشاركات
19,155
الإعجابات
10,546
#113
قال واثق الخطوه يمشي ملكا :5998:
وواثق من نفسك بعد ها :wow:

والله مو بوتركي :wow::wow::wow:

قلتلك مستعد أعطيك مهله عشرين سنه ومارح تقدر تجيبه
آل ملكا آل ههههههههههههههههه

مو أم أنس قالت لك شاور نفسك وتريّث بس إنت ماتسمع الكلام ...
ههههههههههههههههههههههههههههههه :5998::5998: مش فاهم يعني هكسب إية :1016:
بدون حلفان خلاص مو بوتركي :close: عشرين سنة علي 323,054 فيها الكام :5998:
طيب شوف راح أشغل كام مخبر وأقولك والله المستعان :wow:
هع هع اه ملكاَ مشيها إمبراطور :5998: أو كينج ولا أقولك . لورد :wink::1002:
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#114
شاور نفسك قبل عودةأبو رائد لأن لو كان الجواب خطأ :wow:

سوف يمدد جلوسك على الكرسي أسبوعا آخر :5998::5998:

هههههههههه
قال واثق الخطوه يمشي ملكا :5998:
وواثق من نفسك بعد ها :wow:

والله مو بوتركي :wow::wow::wow:

قلتلك مستعد أعطيك مهله عشرين سنه ومارح تقدر تجيبه
آل ملكا آل ههههههههههههههههه

مو أم أنس قالت لك شاور نفسك وتريّث بس إنت ماتسمع الكلام ...
شفت بنفسك ابو رائد انا نصحته:832:
وآل عاملي فيها ابو العربي آل:5998:
ههههههههههههههههههههههه
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#115

يسعد صباحك

عضوية الشرف
التسجيل
29/7/05
المشاركات
21,626
الإعجابات
4,016
#116
شفت بنفسك ابو رائد انا نصحته:832:

وآل عاملي فيها ابو العربي آل:5998:
ههههههههههههههههههههههه


اي بعرف أم أنس ,, هو دائما هيك مابيسمع الكلام
بس شو نعمل لازم نصبر عليه ونتحمله :wow:
 

moseba

الوسـام الماسـي
التسجيل
16/9/08
المشاركات
5,149
الإعجابات
1,036
الإقامة
DamasGate
الجنس
Male
#117
شفت بنفسك ابو رائد انا نصحته:832:
وآل عاملي فيها ابو العربي آل:5998:
ههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههه
أصل أنت ما تعرفيش أبو العربى عمل إيه فى حرب اليونان

ده حته لسه ولاده فايزين من شوية
مصر كسبت يا شباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب
4-0
الحمد لله
:5998:
شفتوا المصرى لما يركز على حاجة
فأحترسوا من أبو العربى
لأما هيجبلوكم خليفة خلف خلاف الخُط (خُط الصعيد)
:5998::5998::5998::5998:
 

Ahmed-Under

عضوية الشرف
التسجيل
9/6/07
المشاركات
19,155
الإعجابات
10,546
#118
اي بعرف أم أنس ,, هو دائما هيك مابيسمع الكلام
بس شو نعمل لازم نصبر عليه ونتحمله :wow:
:rolleyes::rolleyes: صح كلامك لازم نصبر :close:

ههههههههههههه

أصل أنت ما تعرفيش أبو العربى عمل إيه فى حرب اليونان
ده حته لسه ولاده فايزين من شوية
مصر كسبت يا شباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب
4-0
الحمد لله :5998:
شفتوا المصرى لما يركز على حاجة
فأحترسوا من أبو العربى
لأما هيجبلوكم خليفة خلف خلاف الخُط (خُط الصعيد)
:5998::5998::5998::5998:

هع هع هع شوف يا ميسو كفاية تقول بين قوسين ( كفاية حرام ) وتحيا مصر ..
يا ابو العرب دا حق االى حصل للناس فى السودان ربك بيرد الحق لاهلة ...
ههههههههههههههههههه قال ون تو ثرى قال هع هع هع هع هع
 

Ahmed-Under

عضوية الشرف
التسجيل
9/6/07
المشاركات
19,155
الإعجابات
10,546
#119

Abdulrhman

عضوية الشرف
التسجيل
8/3/07
المشاركات
3,618
الإعجابات
1,222
الإقامة
الـمـديـنـة المنورة
#120
احمد سؤال عالطاير لما تشوف ابورائد ايش تتمنى بهاذي اللحظه ؟ ^ـ^
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى