الحالة
موضوع مغلق

walaa

عضو ذهبي
ارجو شرح كيفية التعامل مع وندوز قوست اكس بي انا نزلت ولكن ما حد رد عليا فالرجاء المساعدة والشرح وياريت لو بالصور لاني محتاج هذه الطريقة في شغلي كتير بنزل وندوز وطبعا اهم حاجه في هذا الموضوع الوقت واخي ابو منصر طرح نسخه تتسطب في 4 دقايق وانا حملت هذه النسخه ولكن لا اعرف التعامل مع هذه الانواع فياريت لو تقدرو تساعدوني وجزاكم الله خيراً

walaa

عضو ذهبي
وين الخبراء لماذا التجاهل الرجاء المساعدة وشكراً

أبو أدهم

أبو أدهم

الوسـام الماسـي
يا أخي أنت طرحتَ هذه المشكلة في موضوع آخر لك وقمنا بالرد عليك فيه، فلا داعي للتكرار

walaa

عضو ذهبي
ياخي مارد عليا حد ياخي ولا فهمني الطريقه ازاي لو تقدر تشرحلي اشرح ياخي وقول بلاش تبخل عليا وجزاك الله خير

SmartTeam

عضو محترف
الشرح معايا ولا تزعلو نفسكم

اتبع الصور
شغل اسطوانه الهرينس

SmartTeam

عضو محترف

هنا شيا اسطونه الهرينس وحوط اسطوانه الجوست

النسخه بتعرف لوحدها ولكن بعد تصطيب النسخه إضافه اللغه العربيه من اسطوانه اصليه (لم يتم التعديل عليها) ارجو ان اكون افدتكم

walaa

عضو ذهبي
ربنا يجزيك خير علي الشرح الوافي والله انك بطل والف الف شكر وبارك الله فيك وجعله في ميزان حسناتك اخي الكريم

walaa

عضو ذهبي
الاخ يحي ياريت لو قدرت تفيد في الشرح يكون كتر خيرك ما قدرت بلاش تحرمني من ان اي حد يرد عليا ويفهمني فاهم الله يرضي عليك ويرحم والديك اخي الكريم

walaa

عضو ذهبي
هو دا انك رديت عليا وفهمتيني الطريقه (الهيرن شيء وهذه شيء آخر يا ولاء) هذا ردك اخي الكريم فهل هذا يكفي الدال علي الخير كفاعله

أبو أدهم

أبو أدهم

الوسـام الماسـي
أنا آسف جدًا يا أستاذ/ ولاء

مرة أخرى لن أتدخل بمواضيعك

وهذا وعد

الحالة
موضوع مغلق

أعلى