الحالة
موضوع مغلق
khaled helal

khaled helal

عضوية الشرف
التسجيل
8/11/06
المشاركات
9,204
الإعجابات
3,216
الإقامة
alex
#41
احم احم هههههههههههه

سؤلي هو
لو حبيت تعمل موقع زي داماس مستقبلا ان شاء الله
مين من الموجودين تعينه من مجموعة الاداره :wow:ومين المدير:wow:ومين في الاشراف:wow:

جاوب يا بطل.

ههههههههههههههههههههههههه الله يجزاكـ الخير ام انس

احاول انقل المدير بالمشرفين بكلوا معاى :wow: اى والله صدق

واعتقد انى عمرى ماهعمل منتدى شخصى .. ممكن اعمل مدونة او صفحة ..
 

Abdulrhman

عضوية الشرف
التسجيل
8/3/07
المشاركات
3,618
الإعجابات
1,222
الإقامة
الـمـديـنـة المنورة
#42

هانت يابوخلود يومين وبيخلص الاسبوع ^ـ^

ابوخلود حكمه تعجبك ؟؟

هل سمعت بالمثل الي يقول ( اتعب عشان ترتاح ولا ترتاح عشان تتعب)؟

مارايك بالعضو الساهر لعيونك؟؟
ونصيحه تقدمها له ؟؟
هل هناك شي بالساهر لعيونك لايعجبك بكل صراحه ماراح ازعل منك ..؟

سؤال اخير
هل تتمنى ان تعود على هذا الكرسى خلال الايام القادمه ؟؟
 
khaled helal

khaled helal

عضوية الشرف
التسجيل
8/11/06
المشاركات
9,204
الإعجابات
3,216
الإقامة
alex
#43

هانت يابوخلود يومين وبيخلص الاسبوع ^ـ^


هههههههههه خلاص يامُسهل :wow:

ابوخلود حكمه تعجبك ؟؟

إذا جعلت نفسكـ دوده ..فلا تحزن ممن يدوس عليكـ

هل سمعت بالمثل الي يقول ( اتعب عشان ترتاح ولا ترتاح عشان تتعب)؟

اتعب وانت صغير ترتاح وأنت كبير هذا أفضل .

مارايك بالعضو الساهر لعيونك؟؟

بدون مجاملة : الساهر عضو روح خفيفه يمتاز بحس الخلق .

ونصيحه تقدمها له ؟؟

إلزم قدمـ اباويكـ فهما سبب سعادتكـ فى الدنيا ونجاتكـ فى الأخرة

هل هناك شي بالساهر لعيونك لايعجبك بكل صراحه ماراح ازعل منك ..؟

لاوالله ما و جدت شئ لايعجبنى ممكن نشوف الاعضاء :wow: :5998:

سؤال اخير
هل تتمنى ان تعود على هذا الكرسى خلال الايام القادمه ؟؟

أعود بس هل الاسئلة هتتغير .
 

Abdulrhman

عضوية الشرف
التسجيل
8/3/07
المشاركات
3,618
الإعجابات
1,222
الإقامة
الـمـديـنـة المنورة
#44
هلا والله بوخلود
تسلم عالنصيحه الحلوة ,, وماعليك زود ياحبيبي ..
أعود بس هل الاسئلة هتتغير .
من اي ناحيه يابوخلود تبغاها تتغير
لان فيه فكرة براسي وودي اوصلها بس ماني عارف كيف
ياليت تقول الي عندك ونتناقش بالهشي لعمل استضافات اجمل واروع مع باقي الاعضاء
ولك مني اجمل تحيه
 
khaled helal

khaled helal

عضوية الشرف
التسجيل
8/11/06
المشاركات
9,204
الإعجابات
3,216
الإقامة
alex
#45
هلا والله بوخلود
تسلم عالنصيحه الحلوة ,, وماعليك زود ياحبيبي ..

من اي ناحيه يابوخلود تبغاها تتغير
لان فيه فكرة براسي وودي اوصلها بس ماني عارف كيف
ياليت تقول الي عندك ونتناقش بالهشي لعمل استضافات اجمل واروع مع باقي الاعضاء
ولك مني اجمل تحيه
حبيبى بوعابد ... مش عارفـ أزاى بصراحة .. بس أعتقد لو حد كان عنده اسئلة كان طرحها .. ونحن هنا لنجاوب او نهرب :wow:
ولكن فى الكرسى القادم وليس هذا . نطلب صور شخصية وأمور أخرى نحددها .. وشوف بقى عجب العُجاب لما نفتح شوية .
 

Abdulrhman

عضوية الشرف
التسجيل
8/3/07
المشاركات
3,618
الإعجابات
1,222
الإقامة
الـمـديـنـة المنورة
#46
حبيبى بوعابد ... مش عارفـ أزاى بصراحة .. بس أعتقد لو حد كان عنده اسئلة كان طرحها .. ونحن هنا لنجاوب او نهرب :wow:
ولكن فى الكرسى القادم وليس هذا . نطلب صور شخصية وأمور أخرى نحددها .. وشوف بقى عجب العُجاب لما نفتح شوية .
صور شخصيه :wow:
على كذا يابوخلود كل الي راح اطلب منهم الاستاضافه راح يرفضو ههههههه
 
khaled helal

khaled helal

عضوية الشرف
التسجيل
8/11/06
المشاركات
9,204
الإعجابات
3,216
الإقامة
alex
#47
صور شخصيه :wow:
على كذا يابوخلود كل الي راح اطلب منهم الاستاضافه راح يرفضو ههههههه

ههههههههههه احنا ولا اللى فى الانتربول :wow:

مجهزلكـ شوية أسئلة إنما ايه... عنب :5998:
 

morn in sky

عضو ماسـي
التسجيل
9/8/08
المشاركات
1,371
الإعجابات
241
#48
أنا داخل أسلم علي أحلي شباب

ما دام كلنا متجمعين في موضوع واحد

يا رب دايما
 

morn in sky

عضو ماسـي
التسجيل
9/8/08
المشاركات
1,371
الإعجابات
241
#49
أنا لا أعرف استاذ خالد هلال معرفة شخصية

لكن مواضيعه تتكلم نيابه عنه

ربنا يعينك علي الاسئلة

ويرضيك ويرضي والديك
 
khaled helal

khaled helal

عضوية الشرف
التسجيل
8/11/06
المشاركات
9,204
الإعجابات
3,216
الإقامة
alex
#50
أنا لا أعرف استاذ خالد هلال معرفة شخصية

لكن مواضيعه تتكلم نيابه عنه

ربنا يعينك علي الاسئلة

ويرضيك ويرضي والديك
الله يباركـ فيكـ اخى morn in sky سعدتـ جدا بدخولكـ وتشريفكـ.
 

Abdulrhman

عضوية الشرف
التسجيل
8/3/07
المشاركات
3,618
الإعجابات
1,222
الإقامة
الـمـديـنـة المنورة
#51
يعطيك العافيه يابوهلال
استمتعنا جداً بالتعرف على شخصك الرائع
انتظروني مع ضيف اخر بالاسبوع القادم ان شاء الله ^ـ^
ارجو من المشرفين اغلاق الموضوع واضافته الى الفهرس ^ـ^
 
khaled helal

khaled helal

عضوية الشرف
التسجيل
8/11/06
المشاركات
9,204
الإعجابات
3,216
الإقامة
alex
#52
وانا ايضا بوعابد .. تحياتى لكمـ ... بلإنتظار الضيف القادمـ.
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى