الحالة
موضوع مغلق

VALANDINO

عضـو
#1
Intelligent Editing PerfectIt 1.1.3 -- 4.65 MB

PerfectIt makes checking documents easier. It helps you to improve consistency, ensure quality and enforce your style guide.

*Faster Checking
How much time do you spend proofreading? PerfectIt helps you locate mistakes quickly and easily.

*Greater Accuracy
Do you find errors in documents prepared by multiple authors? With PerfectIt you can make their writing consistent.

*Better Documents
How do your clients react to mistakes? Check hyphenation, spelling, abbreviation, capitalisation, and much more to focus your clients on your message.

Faster checking, greater accuracy:
PerfectIt helps you to locate typos and errors in Microsoft Word documents. It finds mistakes that no spelling or grammar check will discover which makes proofreading faster and helps you to impress even the toughest client.
Make the best impression

PerfectIt is especially useful where more than one person is working on a document. Lawyers, consultants, editors, marketers and publications officers use PerfectIt to save time and deliver error-free documents. PerfectIt checks for:

* Consistent hyphenation and capitalisation
* List/bullet capitalisation and punctuation
* Common typos
* Abbreviation definitions
* Capitalisation of headings

PerfectIt can also generate a table of abbreviations, find comments accidentally left in documents and check the labelling of figures and tables.

Power for professionals
How much time do you spend correcting documents? With PerfectIt, you worry less about proofreading and have more time to focus on your message.
PerfectIt is also completely customisable and can be adapted to your house style. At the touch of a button, you can ensure that documents across your organisation are consistent with your brand guidelines.

Write your way
PerfectIt has an easy-to-use, intuitive interface. It does not require any templates, forms or markers. You write your documents as normal and click when you're ready to proofread.


PerfectIt يجعل من السهل التحقق من الوثائق. انها تساعدك على تحسين الاتساق وضمان الجودة وفرض أسلوبك دليل.

* أسرع تدقيق
كم من الوقت هل تنفق تصحيح التجارب المطبعية؟ PerfectIt يساعدك على تحديد الاخطاء بسرعة وسهولة.

* مزيد من الدقة
هل وجدت أخطاء في الوثائق التي أعدتها متعددة من الكتاب؟ مع PerfectIt يمكنك جعل الكتابة متسقة.

* أفضل وثائق
كيف زبائنك الرد على الأخطاء؟ الاختيار الواصلة والإملاء والاختصار ، القيمة السوقية ، وأكثر من ذلك بكثير لتركيز العملاء على رسالتك.

أسرع التحقق ، والمزيد من الدقة :
PerfectIt يساعدك على تحديد الأخطاء المطبعية والأخطاء في مستندات مايكروسوفت وورد. فإنه يرى أن هناك أخطاء إملائية أو التدقيق النحوي وسوف يكتشف أسرع مما يجعل تصحيح التجارب المطبعية ويساعدك على اعجاب حتى اصعب العميل.
تحقيق أفضل انطباع

PerfectIt يكون مفيدا بشكل خاص حيث يوجد أكثر من شخص واحد هو العمل على وثيقة. المحامين والمستشارين ، والمحررين ، والمسوقين ومنشورات الضباط استخدام PerfectIt لتوفير الوقت والخطأ تسليم الوثائق الحرة. PerfectIt يتحقق :

* وتمشيا الواصلة والسوقية
* قائمة / السوقية نارية وعلامات التنقيط
* الأخطاء المطبعية عام
* اختصار التعاريف
* رسملة العناوين

PerfectIt يمكن أن يولد أيضا الجدول المختصرات ، قصد العثور على تعليقات بثها في الوثائق والتحقق من وضع العلامات من الأرقام والجداول.

السلطة للمهنيين
كم من الوقت هل تنفق تصحيح الوثائق؟ مع PerfectIt ، تقلق يقل عن تصحيح التجارب المطبعية والحصول على مزيد من الوقت للتركيز على رسالتك.
PerfectIt هو أيضا تماما للتخصيص ويمكن تكييفها مع طريقتك المنزل. في لمسة زر واحدة ، يمكنك التأكد من أن المستندات الخاصة بك عبر منظمة تتسق مع المبادئ التوجيهية الخاصة بك العلامة التجارية.

الكتابة في طريقك
PerfectIt له سهلة الاستخدام ، وأداة بينية. أنها لا تتطلب أي القوالب والأشكال أو علامات. يمكنك كتابة المستندات الخاصة بك وانقر فوق كالمعتاد عندما كنت على استعداد للتدقيق.
Download:
 

الحالة
موضوع مغلق

أعلى