الحالة
موضوع مغلق

VALANDINO

عضـو
#1
McAfee Total Protection 2009 | 108MB


McAfee? Total Protection? is hassle-free, all-you-need security ideal for people who are constantly online for communication, shopping, banking, trading or viewing entertainment. It features the award-winning McAfee SiteAdvisor? Plus web security tool that warns about and blocks risky web sites. McAfee Total Protection protects your family and entire network of PCs from viruses, spyware, hackers, identity thieves, and online scammers. It also offers parental controls.

McAfee?s security products use award-winning technology, are easy to install, and come with unlimited email and chat assistance. With continuous and automatic updates, McAfee ensures that you?re running the most current security to combat the ever-evolving threats on the Internet for the duration of your subscription. An Internet connection is required to install this software and to receive automatic updates and upgrades to keep your security up to date. You may install this product on up to 3 computers in your home.

McAfee Total Protection provides comprehensive, proactive 12-in-1 security that guards what you value; and, McAfee SiteAdvisor Plus actively shields your PC from interaction with dangerous websites. Continuously and automatically updating, McAfee's security service helps prevent online hacker attacks with the latest protection. Also, it features a back-up and restore capability.

Requirements:
* Intel Pentium 3 500MHz or Equivalent processor
* Microsoft ? Windows 2000 SP4 (32-bit), Windows XP SP1 (32-bit), Windows Vista (32-bit and 64-bit)
* .NET Framework 1.1
* Internet Explorer 6.0 and Mozilla Firefox 1.5

مكافي؟ مجموع حماية؟ هي خالية من المتاعب ، وكلها لكم بين الحاجة الأمنية مثالية للأشخاص الذين هم على الدوام للاتصال عبر الإنترنت ، والتسوق ، والخدمات المصرفية ، والتجارة أو الترفيه المشاهدة. ومن ميزات الحائز على جائزة مكافي SiteAdvisor؟ بالإضافة إلى شبكة الإنترنت أداة أمنية أن يحذر من كتل والمواقع على شبكة الإنترنت محفوف بالمخاطر. مكافي المجموع حماية يحمي عائلتك وشبكة كاملة من أجهزة الكمبيوتر من الفيروسات ، والبرمجيات التجسسية ، والمتسللين ، وهوية اللصوص والمحتالين عبر الإنترنت. كما أنها توفر المراقبة الأبوية.

مكافي؟ ق الأمن استخدام المنتجات الحائزة على الجوائز والتكنولوجيا ، وسهلة التركيب ، وتأتي مع البريد الإلكتروني والدردشة مساعدات غير محدودة. مع استمرار وتحديثات تلقائية ، مكافي يضمن لك؟ إعادة تشغيل معظم الأمنية الحالية لمكافحة المتطورة باستمرار تهديدات على شبكة الانترنت لمدة اشتراكك. اتصال إنترنت هو مطلوب لتثبيت هذا البرنامج والحصول على التحديثات التلقائية وترقيات للحفاظ على الأمن حتى الآن. يمكنك تثبيت هذا المنتج على ما يصل إلى 3 أجهزة الكمبيوتر في المنزل.

مكافي المجموع حماية يوفر شاملة واستباقية 12 - 1 - في حراس الأمن بأن ما كنت القيمة ؛ و، مكافي SiteAdvisor بنشاط زائد الدروع الكمبيوتر من التفاعل مع المواقع الخطرة. باستمرار وتحديثها تلقائيا ، مكافي جهاز الامن يساعد على منع هجمات القراصنة على شبكة الإنترنت مع توفير الحماية آخر. أيضا ، ويتميز احتياطية واستعادة القدرة.

المتطلبات :
* انتل بنتيوم 3 معالج 500MHz) أو ما يعادلها
* مايكروسوفت؟ نوافذ 2000 SP4 (32 بت) ، ويندوز إكس بي SP1 (32 بت) ، ويندوز فيستا (32 بت و 64 بت)
*. الإطارية صافي 1.1
* إنترنت إكسبلورر 6.0 وموزيلا فايرفوكس 1.5



Download

تحميل أحدث اصدار من هنا
http://www.damasgate.com/vb/t/424032/
 

الحالة
موضوع مغلق

أعلى