الحالة
موضوع مغلق

VALANDINO

عضـو
#1
PC Tools Internet Security 2009 + Key


iv>



PC Tools Internet Security | 25MB


All-in-one security suite featuring our award-winning anti-spyware, anti-virus, firewall and spam protection.
Don't compromise your security with second best!

* PC Tools Internet Security Suite offers powerful anti-spyware, anti-virus, firewall and spam protection in one application.
* Detects, removes and blocks all types of spyware, adware, viruses, Trojans, worms, keyloggers and other online threats.
* FREE friendly support for all customers.
* Frequent updates ensure that you are always protected against the latest known threats.
* Protection from hackers, intruders and other unauthorized software or network attacks.
* Spam filtering for protection against unsolicited email.
* Intelligent automatic protection makes it simple to use for novices but configurable enough for expert users.

Industry-Leading Spyware Protection. Trusted by Millions World Wide.

PC Tools Internet Security includes Spyware Doctor, the most awarded anti-spyware protection worldwide. Spyware Doctor alone has been downloaded over 110 million times, with a million more downloads each week. Spyware Doctor is trusted by millions worldwide to protect their identity and PC against spyware, adware and other malicious threats.

Spyware Doctor has consistently been awarded Editors' Choice and Best of the Year awards by leading PC magazines and testing laboratories around the world, including the United States, United Kingdom, Sweden, Germany and Australia. Spyware Doctor continues to be awarded the highest accolades by many of the world's leading PC publications such as PC Magazine, PC World, PC Pro, PC Plus, PC Authority, PC Utilities, PC Advisor, PC Utilities, Computerbild, PC Welt, and PC Answers Magazine.
Screenshot

Detects, removes and blocks Spyware and Viruses.

Did you know that numerous anti-malware products tested against Spyware Doctor only detected a small fraction of spyware threats and were only able to completely remove an even smaller amount? Furthermore, most of these anti-malware products were unable to effectively block spyware threats in real-time from being installed on users' PCs in the first place.

PC Tools Internet Security includes both anti-spyware and anti-virus protection. It also features an automatic self-updating feature to keep your protection up to date at all times, ensuring the best spyware and virus fighting capabilities. As threats are becoming more complex to avoid detection, PC Tools Internet Security responds with new technology to stay one step ahead.
Easy to Use

PC Tools Internet Security is advanced technology designed especially for people, not just experts. It is automatically configured out of the box to give optimal protection with limited interaction, so all you need to do is install it for immediate and proven ongoing protection.

We've done the research so you don't have to. The advanced IntelliGuard technology only alerts you of true spyware, virus and firewall activity, while filtering emails for spam simultaneously. This feature means you should not be interrupted by annoying prompts and cryptic questions during software installation, changing your PC settings or adding a site to your favorites. Such messages can be confusing and may result in undesirable outcomes such as program errors, lost favorites or even spyware and viruses being allowed to install on your PC. With PC Tools Internet Security we do the work for you, so you can have peace of mind that your PC has total protection from all types of online threats.

الكل في واحد يضم جناح الأمن الحائزة على الجوائز المناهضة ، والتجسس ، الفيروسات ، وجدار الحماية ، والحماية من البريد المزعج.
لا بخرق الأمن مع ثاني أفضل!

* الكمبيوتر أدوات الإنترنت الأمن جناح عروض قوية مضادة للمكافحة ، والتجسس ، الفيروسات ، وجدار الحماية ، والحماية من البريد المزعج في تطبيق واحد.
* يكتشف ، ويزيل وبنات لجميع أنواع برامج التجسس والفيروسات ، ادواري ، وأحصنة طروادة ، والديدان ، وكيلوغرز وغيرها من التهديدات على الانترنت.
* دعم ودية مجانية لجميع الزبائن.
* بتحديثها بشكل متكرر ضمان كنت دائما بالحماية ضد آخر التهديدات المعروفة.
* حماية من المتسللين والدخلاء وغيرها من البرامج غير المصرح به أو شبكة من الهجمات.
* فلترة البريد المزعج للحماية من البريد الالكتروني غير المرغوب فيها.
* الذكي الحماية التلقائية يجعلها سهلة الاستخدام بالنسبة للمستخدمين المبتدئين ولكن بما يكفي لتكوين المستخدمين الخبراء.

الرائدة في صناعة برامج التجسس حماية. موثوق بها من قبل الملايين في جميع أنحاء العالم.

الكمبيوتر أدوات الإنترنت الأمن يتضمن سبيواري الطبيب ، ومنحت معظم مكافحة التجسس حماية في جميع أنحاء العالم. التجسس الطبيب وحده تم تحميلها أكثر من 110 مليون مرة ، مع التنزيلات مليون أكثر من كل أسبوع. برامج التجسس طبيب موثوق به من قبل الملايين في جميع أنحاء العالم لحماية هويتهم والكمبيوتر ضد التهديدات التجسس ، وأخرى خبيثة.

التجسس الدكتور دأبت منحها المحررين اختيار وأفضل من السنة الجوائز من قبل كبار مجلات الكمبيوتر ومختبرات في مختلف أنحاء العالم ، بما في ذلك الولايات المتحدة ، والمملكة المتحدة والسويد وألمانيا وأستراليا. طبيب التجسس لا تزال منح أعلى الأوسمة من قبل العديد من دول العالم الرائدة في مجال المنشورات الكمبيوتر مثل مجلة بي سي ، عالم الكمبيوتر ، وأجهزة الكمبيوتر برو ، بالإضافة إلى جهاز كمبيوتر ، وأجهزة الكمبيوتر السلطة ، وأجهزة الكمبيوتر والمرافق ، ومستشار كمبيوتر ، وأجهزة الكمبيوتر والمرافق ، وComputerbild ، فيلت الكمبيوتر ، والكمبيوتر مجلة إجابات.
قطة

يكتشف ، يزيل كتل والتجسس والفيروسات.

هل تعلم أن العديد من المنتجات المضادة اختبار فعالية الحماية ضد البرمجيات الخبيثة سبيواري الطبيب فقط الكشف عن جزء صغير من تهديدات برامج التجسس وكانت الوحيدة القادرة على إزالة مبلغ أصغر؟ وعلاوة على ذلك ، فإن معظم هذه المنتجات لمكافحة البرمجيات الخبيثة لم يتمكنوا من منع تهديدات برامج التجسس بشكل فعال في الوقت الحقيقي من يتم تركيبها على مستخدمي أجهزة الكمبيوتر الشخصية في المقام الأول.

الكمبيوتر أدوات الإنترنت الأمن يشمل كلا من لمكافحة التجسس والحماية من الفيروسات. كما يضم الذاتي ميزة التحديث التلقائي للحفاظ على حماية حتى الآن في جميع الأوقات ، وضمان أفضل برامج التجسس والفيروسات قدرات قتالية. كما التهديدات أصبحت أكثر تعقيدا لتجنب الكشف ، الكمبيوتر أدوات الإنترنت الأمن يستجيب مع التكنولوجيا الجديدة على البقاء متقدما بخطوة واحدة.
سهل الاستخدام

الكمبيوتر أدوات الإنترنت الأمن هو التكنولوجيا المتقدمة المصممة خصيصا للشعب ، وليس فقط الخبراء. ومن آليا خارج منطقة الجزاء لتوفير حماية مثلى للتفاعل محدود ، لذلك كل ما عليك القيام به هو تثبيته إلى توفير الحماية الفورية وثبت الجارية.

فعلناه في البحوث ، وبذلك لم يكن لديك ل. والتكنولوجيا المتقدمة IntelliGuard فقط ينبهك من برامج التجسس الحقيقية ، والفيروسات ، وجدار الحماية النشاط ، في حين تصفية لرسائل البريد الإلكتروني غير المرغوبة في الوقت نفسه. ميزة هذا يعني أنك لا ينبغي أن تقطعها يطالبك مزعج وأسئلة غامضة أثناء تثبيت البرامج ، وتغيير إعدادات الكمبيوتر أو إضافة موقع إلى المفضلة لديك. هذه الرسائل يمكن أن يكون مربكا ، وربما تؤدي إلى نتائج غير مرغوبة ، مثل أخطاء البرنامج ، فقد المفضلة أو حتى الفيروسات وبرامج التجسس يتم السماح لتثبيت على جهاز الكمبيوتر. مع الكمبيوتر أدوات الإنترنت الأمن نقوم به من عمل لك ، حتى تتمكن من الطمأنينة وراحة البال أن جهاز الكمبيوتر الخاص بك قد الحماية الكاملة من جميع أنواع التهديدات عبر الانترنت
Download
Hotfile |
 

الحالة
موضوع مغلق

أعلى