الحالة
موضوع مغلق

VALANDINO

عضـو
#1


ZoneAlarm Security Suite 9.0.112.000 | 110 Mb

The ZoneAlarm Internet Security Suite will not only eradicate threats but also prevent them from ever entering in the first place. Comprehensive protection defends your PC with robust firewall technology and stops identity thieves and spammers in a single, easy-to-use application.​


Here are some key features of "ZoneAlarm Security Suite":
Antivirus:
· New engine delivers the best virus protection with significantly enhanced detection and removal capabilities. Hourly signature updates, expanded coverage, and faster detection to find and remove even the most recent and aggressive viruses.
Anti-Spyware:
· More robust detection and removal functions perform deeper scans at every level and purge spyware from your PC.
Anti-Spam & Anti-Phishing:
· Stops spam with automatic spam blocking that automatically adapts to the latest spamming techniques. Protects against phishing emails that attempt to steal your money or identity.
Identity Theft Protection:
· While ZoneAlarm continues to secure your identity information on your PC, these new Identity Theft Protection services also prevent identity theft over the Internet and even in the physical world.
Network and Program Firewall:
· Delivers proactive firewall protection with multiple layers of security that stop inbound, outbound, and program attacks while remaining completely invisible to hackers.
Operating System Firewall (OSFirewall):
· This additional layer of security prevents hard-to-remove spyware, including rootkits and kernel-level threats, from getting onto your PC and causing damage.
Auto-Learn:
· Allows hassle-free computer operation from the moment of installation by hiding unnecessary security alerts, thereby drastically reducing interruptions during the first two weeks as the product learns the programs you typically use. Automatically configures security settings, and rates threats according to level of potential damage they represent.
Game Mode:
· One-click control temporarily suppresses most security alerts and prevents them from interrupting your fun while maintaining maximum protection for your PC.
Wireless PC Protection:
· Automatically detects wireless networks and secures your PC from hackers and other Internet threats wherever you're connected - at home or on the road.
SmartDefense Service:
· Provides your PC with real-time security updates, improved response to breaking spyware threats, and new attack protection capabilities.
Superior Performance & Compatibility:
· Allows your PC to run quickly and smoothly.
Spy Site Blocking:
· Prevents spyware from getting on your PC by blocking its primary source: spyware distribution websites.
Privacy Protection:
· Manages and blocks pop-up ads, online profiling, cookies, cache, and scripts so you can surf in peace.
IM Protection:
· Protects your instant messages - even those sent between different services - so they can't be monitored.
Email Security:
· Quarantines suspicious attachments to help defend against unknown viruses; automatically halts outbound messages to keep you from accidentally infecting others.
Parental Control:
· Prevents children from viewing inappropriate content on Web sites.​

وزون ألارم الإنترنت جناح الأمن وليس فقط القضاء على التهديدات ولكن أيضا منعهم من دخول أي وقت مضى ، في المقام الأول. حماية شاملة يدافع عن جهاز الكمبيوتر مع تقنية قوية جدار وتوقف هوية اللصوص والمتطفلين في واحد ، وسهلة التطبيق استخدام.


وهنا بعض الملامح الرئيسية "زون ألارم جناح الأمن" :
الفيروسات :
* محرك جديد يوفر أفضل حماية الفيروس بشكل كبير مع تعزيز قدرات الكشف والإزالة. تحديثات كل ساعة ، وتوسيع نطاق التغطية ، وكشف أسرع لإيجاد وإزالة حتى آخر الفيروسات والعدوانية.
مكافحة التجسس :
* الكشف عن أكثر قوة وأداء مهام إزالة أعمق بالاشعة على كل مستوى وتطهير برامج التجسس من جهاز الكمبيوتر.
مكافحة البريد المزعج ومكافحة الاحتيال :
* توقف المزعج مع المزعج التلقائي حظر التي تتكيف تلقائيا إلى أحدث تقنيات البريد الالكتروني غير المرغوب. يحمي من الرسائل الإلكترونية الاحتيالية التي تحاول سرقة أموالك أو الهوية.
حماية الهوية من السرقة :
* زون ألارم وبينما تستمر في تأمين معلومات الهوية الخاصة بك على الكمبيوتر الخاص بك ، وهذه سرقة الهوية الجديدة لحماية الخدمات أيضا منع سرقة الهوية عبر الإنترنت ، وحتى في العالم المادي.
شبكة وبرنامج جدار الحماية :
* يسلم استباقية جدار الحماية مع طبقات متعددة من الأمن أن توقف الواردة والصادرة ، والهجمات البرنامج في حين تبقى غير مرئية تماما للقراصنة.
نظام التشغيل والجدار الناري (OSFirewall) :
* هذا طبقة إضافية من الأمن يمنع بجد لإزالة برامج التجسس ، بما في ذلك الجذور الخفية ، والتهديدات على مستوى النواة ، من الحصول على حاسبك الشخصي والتسبب في الضرر.
السيارات وتعلم :
* يسمح خالية من المتاعب تشغيل الكمبيوتر من لحظة التركيب عن طريق إخفاء التنبيهات الأمن لا لزوم لها ، وبالتالي تخفيض جذري انقطاعات خلال الأسبوعين الأولين كمنتج يتعلم البرامج التي عادة ما تستخدم. تلقائيا بتكوين إعدادات الأمان ، ومعدلات التهديدات وفقا لمستوى من الأضرار المحتملة التي تمثلها.
وضع لعبة :
* بنقرة واحدة السيطرة مؤقتا يمنع معظم التحذيرات الامنية ويمنعهم من انقطاع بك المرح مع الحفاظ على أقصى قدر من الحماية لجهاز الكمبيوتر.
حماية أجهزة الكمبيوتر اللاسلكية :
تلقائيا بالكشف عن الشبكات اللاسلكية ويضمن جهاز الكمبيوتر من المتسللين وغيرها من تهديدات شبكة الانترنت أينما كنت متصلا -- في المنزل أو على الطريق.
SmartDefense الخدمة :
* يوفر جهاز الكمبيوتر مع التحديثات الأمنية الوقت الحقيقي ، وتحسين استجابة لكسر تهديدات برامج التجسس ، والهجوم الجديد قدرات الحماية.
متفوقة الأداء والتوافق :
* يسمح لتشغيل جهاز الكمبيوتر بسرعة وسلاسة.
الجاسوس حجب الموقع :
* يمنع من الحصول على برامج التجسس على الكمبيوتر الخاص بك عن طريق عرقلة مصدرها الرئيسي : مواقع توزيع برامج التجسس.
حماية الخصوصية :
* تدير وكتل الإعلانات المنبثقة ، التنميط على الانترنت ، الكوكيز ، المخبأ ، والكتابات بحيث يمكنك ركوب الأمواج في سلام.
حماية التراسل الفوري :
يحمي الرسائل الفورية الخاص بك -- حتى تلك التي أرسلت بين الخدمات المختلفة -- حتى لا يمكن رصدها.
الأمن الالكتروني :
* فالحظر المرفقات المشبوهة للمساعدة في الدفاع ضد الفيروسات غير معروفة ؛ يوقف تلقائيا الرسائل الصادرة تبقي لكم من دون قصد العدوى إلى آخرين.
الرقابة الأبوية :
* يمنع الأطفال من مشاهدة محتوى غير لائق على مواقع الانترنت.
DOWNLOAD :

http://hotfile.com/dl/13622676/fbd27e8/ZoneAlarm_Security_Suite_9.0.112.000.rar.html
 

الحالة
موضوع مغلق

أعلى