الحالة
موضوع مغلق

VICTORIOUS

عضو محترف
#1
RL Vision Exif Tag Remover 3.0


حماية خصوصيتك على الانترنت!

غالبا ما تحتوي على الصور المخفية من المعلومات حول الصورة وانه خالق ، ويسمى السمات الفوقية. هذه العلامات مكتوبة على الملفات من الكاميرات الرقمية وبرامج تحرير الصور. هناك العديد من السمات المختلفة ، مثل [إإكسيف] ، يصاحب المؤتمر ، XMP & تعليقات.

على الرغم من أن معظمهم من مجاملة مفيدا للصورة ، وهناك العديد من الأسباب لماذا كنت تريد لإزالة هذه العلامات قبل نشر صورة. قرأت هنا للحصول على مزيد من العمق في المقالة.

عن الصورة الوسم المزيل يسمح لك بسهولة حذف العلامة [إإكسيف] وغيرها من العلامات الفوقية. من يفعل ذلك قبل نشر صورة لك اتخاذ خطوة فعالة نحو حماية خصوصيتك على الانترنت!





Protect your online privacy!
Jpeg images often contain hidden information about the image and it's creator, so called metadata tags. These tags are written to the files by digital cameras and photo editing software. There are many different tags, such as Exif, IPTC, XMP & Comments.
Although mostly a useful compliment to the picture, there are many reasons why you would want to remove these tags before publishing an image. Read here for a more in-depth article.
Exif Tag Remover allows you to easily delete the Exif tag and other metadata tags. By doing so before publishing an image you take an active step toward protecting your privacy on the Internet!
This program is mainly aimed at processing Jpeg files, but also supports the following image formats: jpeg 2000, tiff, png, miff, hdp, pdf, ps, psd, dng, svg, cr2, crw, ciff, cs1, erf, hdp, wdp, mef, mie, mos, mrw, nef, orf, pef, raf & raw.
The following metadata tags can be removed: Exif, GPS, XMP, IPTC, MakerNotes, Jpeg Comments, PhotoShop IRB, ICC Profiles, Ducky APP12, CIFF & AFCP.


تحميل أحدث اصدار من هنا
http://www.damasgate.com/vb/t/375934/




 

الحالة
موضوع مغلق

أعلى